Degene die dat bedacht heeft verdient inderdaad een lintje.quote:Op donderdag 6 april 2006 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
nou, ik ben wel blij met mijn Duvel Duvel t-shirt
maar die aap met gouden tand is ook gewoon te vet
Jahoor? Minderquote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Godver, de Kubus & Sticks show die in SImplon zou zijn is veranderd naar Jawat & Kubus... das toch wat minder...
Oh yeah. Dat moet haast wel een enorm feest worden. En die week d'r na C-Mon & Kypski ook in de Vera.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Jahoor? Minder. Maargoed, gelukkig komen Opgezwolle en Typhoon later nog wel in Vera
.
Klopt! Al is dat van C-Mon & Kypski nog onder voorbehoud dacht ik.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Oh yeah. Dat moet haast wel een enorm feest worden. En die week d'r na C-Mon & Kypski ook in de Vera.(met de Amsterdam Kezmler Band oid, volgensmij een hele vette combi.)
Waar en wanneer dan? Kwam niks tegen op nlhiphop en metropool.nlquote:
broodje donner kebapquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:01 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat is een turkse Whopper?
iig dat dacht ikquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zeker weten? Ik dacht eigenlijk aan Kofte...
hier kan ik echt geen vergelijking maken met een whopper een een broodje kebap welquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
TADAAAAAAAAAA!!!!!!!
[afbeelding]
Niet in metropool, mochten ze willenquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:12 schreef Tgr het volgende:
[..]
Waar en wanneer dan? Kwam niks tegen op nlhiphop en metropool.nl
En wat ben ik blij dat ik nu eindelijk een keer die clip van Duidelijk helemaal heb gezien, wat is ie toch vet![]()
jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dit is toch meer een hamburger. Kebab zijn reepjes toch?
Maar wat is nou een Turkse Whopper?????quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja
voor de lekkere trek een turkse whopper in me nek
uitgaande van de broodjes denk ik aan Döner.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar wat is nou een Turkse Whopper?????
Döner Kebab iddquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:58 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
uitgaande van de broodjes denk ik aan Döner.
Oh, wanneer dan?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Niet in metropool, mochten ze willen. Nee, in het Rabotheater Hengelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |