Die loser heb een prijsvraag over alonso en zegt doodleuk: "ja we hebben al gezien dat ie wel op het podium finished, maar niet als winnaar"quote:Op zondag 19 maart 2006 15:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Even rustig ademhalen, vosss. En vertel het dan nog eens duidelijk.
OMG? Echt?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Die loser heb een prijsvraag over alonso en zegt doodleuk: "ja we hebben al gezien dat ie wel op het podium finished, maar niet als winnaar"
FUCKING RETARD! ER ZIJN MENSEN DIE DE RACE NOG NIET GEZIEN HEBBEN!!!!
Kan iemand die kerel een nekschot geven aub?![]()
Te laatquote:Op zondag 19 maart 2006 15:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Zal ik al verklappen wie wint?
quote:
Een echte fan gaat niet stappen in een race-weekeindequote:Op zondag 19 maart 2006 15:45 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
of je komt net thuis na een nachtje stappen en valt tijdens de race in slaap
Tsja, sbs6 he.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ze onderbreken de race voor belspelletjes?
Weet je in ieder geval wat je kunt verwachten.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:56 schreef Gemistry het volgende:
ik ben t nu aan t kijkennu weet ik het ook
Gaat ,t een beetje? Meneer Beurlap?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:03 schreef Beurlap het volgende:
Dikke kakkers!!! Beetje met je roze polo trui lookalike bah bah je stinkt en je hoofd is vies!
Nu wel weer, soms moet je ff je frustraties uiten en als er dan niemand in de buurt is om tegenaan te lullen, dan moet het maar even via het toetsenbord, al moet ik wel zeggen dat dat een heel stuk minder effectief en bevredigend is.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:08 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Gaat ,t een beetje? Meneer Beurlap?
Pittige meid!quote:Op zondag 19 maart 2006 19:00 schreef Natalie het volgende:
Vind je dát al erg?
Je hebt zeker nooit die blonde muts op RTL 4 gezien? M'n vriend moest me gisteren tegenhouden. 'k Had bijna de afstandsbediening naar de tv gesmeten.
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:18 schreef vosss het volgende:
Smerige hufter met je kloteprijsvragen; ik zit de herhaling te kijken en wil niet weten wie er op het podium finished!
En bedankt voor het verpesten van de race; debiel dat je er staat met je nichterige roze trui![]()
!!
Wat gebeurde er dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:00 schreef Natalie het volgende:
Vind je dát al erg?
Je hebt zeker nooit die blonde muts op RTL 4 gezien? M'n vriend moest me gisteren tegenhouden. 'k Had bijna de afstandsbediening naar de tv gesmeten.
Ja, natuurlijk is dat erg. De hele ochtend hou je met alles wat je doet rekening zodat je de uitslag niet van te voren aan de weet komt (TV, internet), en dan verklapt zon pipo het even tijdens een achterlijk belspelletje.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:00 schreef Natalie het volgende:
Vind je dát al erg?
Tsja, als je te dom bent om Pallets/ kleerhangers te sorteren of TMF veejay te zijn dan kun je inderdaad nog altijd zo'n SBS belspelletje presenteren, gelukkig keek ik de race live, dus alleen in de voorbeschouwing kwam ie eventjes langs.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:38 schreef speedfreakssj het volgende:
mensen die bij SBS6 werken zijn hoe dan ook al gedoemd te mislukken in ALLES wat ze proberen.
stom van me inderdaadquote:Op zondag 19 maart 2006 15:55 schreef BGN het volgende:
[..]
Een echte fan gaat niet stappen in een race-weekeinde
Dat dacht ik gister ook toen hij die domme opmerking maakte.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:03 schreef Beurlap het volgende:
Dikke kakkers!!! Beetje met je roze polo trui lookalike bah bah je stinkt en je hoofd is vies!
Ik kwam om 6 uur thuis en was de dag ervoor om 2 uur 's middags begonnen met bier drinken.quote:
*alle hoop op het bestaan van normale mensen is in een keer vervlogen....quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Harold Verwoert!
Tijdens de live uitzending 's ochtends had hij het over Edward v. Cuilemborg en race-analist 'Michiel Huisman'.
De beste man heet Patrick Huisman.![]()
[afbeelding]
En hij heeft een fanclub
Waarom zouden ze anders nog uitzenden denk je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef Zeverzak het volgende:
Zouden er nu echt veel mensen zo stom zijn en gaan lopen sms'en en bellen naar die Call-TV uitzendingen?
Ja inderdaad, why godwhyquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom zouden ze anders nog uitzenden denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |