Naast je longen heeft je vader ook nog andere dingen die mensen zouden kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn pa heeft longkanker en wil donor zijn. Hij heeft zo zijn twijfels, kan dat wel?
Ik vraag me af waarom mensen zeggen: ik wil het wel, maar het voelt niet goed. Er voelt zoveel niet goed. Vraag je dan eens af waarom het niet goed voelt.
Omdat je niet mooi opgebaard kan worden? Onzin!
en zo ist maar net. Dood is dood.quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:32 schreef Drostie het volgende:
Van mij mogen ze alles gebruiken, als ik daarna maar wel normaal "opgebaard" kan worden, mochten mijn nabestaanden dat willen.
nee het voelt gewoon niet goed...daar hoef je toch geen reden voor te hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
Mijn pa heeft longkanker en wil donor zijn. Hij heeft zo zijn twijfels, kan dat wel?
Ik vraag me af waarom mensen zeggen: ik wil het wel, maar het voelt niet goed. Er voelt zoveel niet goed. Vraag je dan eens af waarom het niet goed voelt.
Omdat je niet mooi opgebaard kan worden? Onzin!
En wat als die mensen nou geen donor zijn omdat ze heel erg ziek zijn?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:02 schreef Repeat het volgende:
Ik hoop dat er een regeling komt waarin vaststaat dat de mensen die zelf geen donor zijn ook geen organen mogen ontvangen als ze die heel hard nodig hebben![]()
dan moet het natuurlijk wel kunnen. Maar als ze het doen, puur uit egoïsme of andere belachelijke redenaties, waarom zouden ze er dan wel een mogen ontvangen als ze zoiets simpels zelf niet voor een ander overhebben?quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:07 schreef mrcool het volgende:
[..]
En wat als die mensen nou geen donor zijn omdat ze heel erg ziek zijn?
nee, dat is dus niet zo.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:20 schreef mrcool het volgende:
Ik geloof wel dat het zo is dat als je niet reageert dat je vanzelf donor bent.
Ok!quote:
Wat hij zegtquote:Op zondag 19 maart 2006 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Wat ze kunnen gebruiken mogen ze van me hebben, zolang ze me maar wel netjes dichtmaken
gezichtshuid hebben ze ook bar weinig aan..veel te dun en versleten...en te klein oppervlak! z hale t van je heupen, bik, benen enzo... een brandwondenslachtoffer die 70% verbrand is heeft nl. niks aan de tien vierkante cm. huid van je voorhoofdquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:24 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Wat hij zegt
Ok behalve de huid op zichtbare plekkenZoals op gezicht enzo
Ik had er eigenlijk nog niet zó over nagedacht, maar ik vind dat je wel een heel goed punt hebt.quote:Op zaterdag 1 april 2006 15:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
dan moet het natuurlijk wel kunnen. Maar als ze het doen, puur uit egoïsme of andere belachelijke redenaties, waarom zouden ze er dan wel een mogen ontvangen als ze zoiets simpels zelf niet voor een ander overhebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |