Prachtige, poëtische zin.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:06 schreef capibar het volgende:
[..]
Als de oosterwind de rode bladeren naar de rivier brengt.
Holiday Season 2006quote:Op zondag 19 maart 2006 14:10 schreef Retuobak het volgende:
Wanneer denk je wel dan?
Denk dat zowel Iwata als Harrison met nieuwe informatie komen, al zijn het misschien meer bevestigingen. Als Nintendo de naam nu niet veranderd houden ze het denk ik bij Revolution.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:07 schreef Retuobak het volgende:
- Wat gaat er op de GDC gebeuren?
-Meer info over Spore, nieuwe screenshots, nieuwe filmpjes
-Meer over Nintendo's visie op de markt van Iwata en vooral geen nieuwe Revo informatie
juhquote:- PS3 vs 360?
PS3 wint.
Ik zie Revolution nog wel vóór Zelda verschijnen. Zo screwen ze de Cube userbase niet op, verkopen ze wat Rev units dankzij de launch van Zelda en hoef ik de game niet twee keer te spelenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:09 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik denk niet dat de revolution al in de herfst in de winkelschappen zal verschijnen, zeker in Europa niet. Nintendo zou de Zelda-fans tekort doen, en het is marketingtechnisch onhandig; ik ga geen Revolution kopen als ik nog druk aan het Zelda-gamen ben op mijn Gamecube.
Ze screwen de cube userbase wel op, want die willen nog maar één game: Zelda. De rest is prut. Als Zelda niet meer zou komen, zou ik mn cube allang verkocht hebben zodat ik nieuwe DS games kan kopen.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:12 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zie Revolution nog wel vóór Zelda verschijnen. Zo screwen ze de Cube userbase niet op, verkopen ze wat Rev units dankzij de launch van Zelda en hoef ik de game niet twee keer te spelen
Oh dat weet ik wel bijna zeker, maaaar (en daar gaat het om) microsoft eet deze keer weer een heel stuk uit het marktaandeel van PS3. Ze gaan niet zo dik "winnen" als de vorige keer, denk ik.quote:
Dat is ook dom van Sony.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef Thomper het volgende:
FFXII komt ook in november uit hoor, Keileweg. En dat is een PS2 game die dus samen met de PS3 uitkomt, terwijl het verschil tussen de PS2 en de PS3 grafisch groter zou moeten zijn dan tussen de GameCube en de Revolution
Ik betwijfel of ze met veel nieuwe info komen, misschien een paar kleine details. Maar veel zal het niet zijn als ze het kodak theatre hebben afgehuurd voor de pre-E3 presentatie. Neem aan dat ze dan met een stortvloed aan info komen. En de Revolution moeten ze imho houden als naam. Bekt lekker, klinkt goed, is inmiddels bekend etc.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:11 schreef Xrenity het volgende:
Denk dat zowel Iwata als Harrison met nieuwe informatie komen, al zijn het misschien meer bevestigingen. Als Nintendo de naam nu niet veranderd houden ze het denk ik bij Revolution.
Op GAF zei Kobun Heat dat ie beide conferences voor geen goud zou willen missen, wordt dus nog leuk
Dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, too early to call. Ik zie Sony net zo goed marktaandeel winnen tov MS als omgekeerd. Voorlopig kan MS nl. een voorsprong niet consolideren door een probleem met de productiehoeveelheden.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel bijna zeker, maaaar (en daar gaat het om) microsoft eet deze keer weer een heel stuk uit het marktaandeel van PS3. Ze gaan niet zo dik "winnen" als de vorige keer, denk ik.
Ze hebben nog meer dan een half jaar om dat helemaal goed te makenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet eigenlijk, too early to call. Ik zie Sony net zo goed marktaandeel winnen tov MS als omgekeerd. Voorlopig kan MS nl. een voorsprong niet consolideren door een probleem met de productiehoeveelheden.
Probleem is dat het wachten op de PS3 steeds minder lastig wordt.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ze hebben nog meer dan een half jaar om dat helemaal goed te maken
(overigens geloof ik ook geen flikker van de aantallen die sony noemt)
Volgens sommige zal er een bom droppen ofzoquote:Op zondag 19 maart 2006 14:05 schreef Xrenity het volgende:
en een goed voorbeeld:
- Wat gaat er op de GDC gebeuren?
Das waar, maar ik denk dat ze het voordeel hebben dat ze tegen die tijd wel netjes kunnen produceren en dat ze dan bij de release van de ps3 een hele mooi pricedrop kunnen maken naar minder dan 300 euro voor een premiumquote:Op zondag 19 maart 2006 14:25 schreef Retuobak het volgende:
Ik geloof de aantallen van Sony ook (nog) niet. Maar wat wel zeker is is dat MS grove leveringsproblemen heeft en dat ze hierdoor hun voorsprong in launchdatum niet kunnen omzetten naar een grote voorsprong in afgezette units.
Groter aanbod aan games op de release?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:28 schreef Retuobak het volgende:
Dat hoop ik maar voor MS. Want Sony heeft het voordeel van een groter aanbod aan games, een veel grotere merknaam, het 'ik ook' principe (vrienden een PS3, dan ik ook maar), een standaard 60GB HDD en een marginaal snellere console (desondanks maakt het dat wel de krachtigste console).
Prijs zal zeker een belangrijke rol meespelen. PS3 zal zeker duurder worden dan de Xbox 360. De niet zo 'hardcore' gamers wachten totdat een nieuwe console betaalbaar wordt in hun ogen of kiezen voor een goedkopere alternatief.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:28 schreef Retuobak het volgende:
Dat hoop ik maar voor MS. Want Sony heeft het voordeel van een groter aanbod aan games, een veel grotere merknaam, het 'ik ook' principe (vrienden een PS3, dan ik ook maar), een standaard 60GB HDD en een marginaal snellere console (desondanks maakt het dat wel de krachtigste console).
Dan verwacht ik wel weer 2 gratis games en een controller van MS als vroege koper.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Das waar, maar ik denk dat ze het voordeel hebben dat ze tegen die tijd wel netjes kunnen produceren en dat ze dan bij de release van de ps3 een hele mooi pricedrop kunnen maken naar minder dan 300 euro voor een premium
Na een jaar tijd?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel weer 2 gratis games en een controller van MS als vroege koper.![]()
Mocht PS3 voor 400 euro launchen dan moeten ze wel, vrees ikquote:
Nintendo zet ieder jaar in het Kodak Theatre; hoe groot die zaal ook is, ieder jaar is er toch weer te weinig plek. Ik dacht te hebben gehoord dat de Nintendo-presentatie ieder jaar de best bezochte is.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze met veel nieuwe info komen, misschien een paar kleine details. Maar veel zal het niet zijn als ze het kodak theatre hebben afgehuurd voor de pre-E3 presentatie. Neem aan dat ze dan met een stortvloed aan info komen. En de Revolution moeten ze imho houden als naam. Bekt lekker, klinkt goed, is inmiddels bekend etc.
Waarom moeten ze na een jaar tijd de kopers vergoeden met games en een controller na een jaar tijd?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Mocht PS3 voor 400 euro launchen dan moeten ze wel, vrees ik
Tenzij ze de komende 6 maanden enorm veel units verkopen.
Nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:39 schreef BMH het volgende:
Xbox 360 is gehackt, dus de sales zullen wel gaan stijgen.
Want? Waarom? Argumenteren is gewenst.quote:
Ik durf wel te stellen dat het de PS2 goed heeft gedaan dat er illegale games op gespeeld konden worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat ookal is de 360 gehackt, het is niet toegankelijk gemaakt voor de massa. Tevens zal de massa niet weten dat de 360 'gehackt' is. Ze schieten er dus niks mee op.
Toch geloof ik nooit dat het nog lang gaat duren voordat de 360 modchips en dat soort bende voor het publiek te koop komt.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar de 360 is dus nog niet gekraakt voor het publiek. Alleen gehackt om het hacken zelf.
Voor MS zal het wel makkelijk zijn om te via Live een Xbox 360 te controleren en vervolgens mensen toegang te ontzeggen. Het is een kwestie van tijd voordat mensen liever online gamen, dan gekopieerde games willen spelen. Dan zal men niet meer een Xbox 360 willen om gekopieerde games te spelen, maar juist voor de online mogelijkheden/quote:Op zondag 19 maart 2006 15:10 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Want? Waarom? Argumenteren is gewenst.
Tunneling houdt je ook niet tegen.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voor MS zal het wel makkelijk zijn om te via Live een Xbox 360 te controleren en vervolgens mensen toegang te ontzeggen. Het is een kwestie van tijd voordat mensen liever online gamen, dan gekopieerde games willen spelen.
En bij de volgende generatie is het gewoon helemaal verplicht (denk ik)quote:Op zondag 19 maart 2006 15:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voor MS zal het wel makkelijk zijn om te via Live een Xbox 360 te controleren en vervolgens mensen toegang te ontzeggen. Het is een kwestie van tijd voordat mensen liever online gamen, dan gekopieerde games willen spelen. Dan zal men niet meer een Xbox 360 willen om gekopieerde games te spelen, maar juist voor de online mogelijkheden/
Wat is tunneling?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:24 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Tunneling houdt je ook niet tegen.
Maar zit je dan wel op het Live netwerk?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Met een progje je xbox voor de gek houden en dan online te spelen zonder live te hebben
nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar zit je dan wel op het Live netwerk?
Nee, dat is gewoon de LAN functie online gebruiken meen ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:31 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar zit je dan wel op het Live netwerk?
kloptquote:Op zondag 19 maart 2006 16:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de LAN functie online gebruiken meen ik.
klopt ook.quote:Overigens misschien niet bij launch meer PS3 titels, maar iedereen weet uiteindelijk wel dat de PS3 zal eindigen met meer titels dan de 360.
Tenzij ze November compleet missen, maar dat denk ik niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:32 schreef Retuobak het volgende:
Overigens misschien niet bij launch meer PS3 titels, maar iedereen weet uiteindelijk wel dat de PS3 zal eindigen met meer titels dan de 360.
Dit is dus niet Origami hequote:Op maandag 20 maart 2006 16:52 schreef disjfa het volgende:
Verder kan je met het origami project ding een heleboel handige dingen als je het net nodig hebt. Ik zie wel dat het project kan slagen. Dat er mensen zijn die zo`n ding nodig zouden hebben zie ik alleen niet. Maar dat gebeurt vanzelf wel.
quote:Interessant nieuws vandaag: Microsoft zou met een handheld komen. Dan hebben we het niet over dat crappy Origami project, maar over een echte handheld. Deze zou moeten concurreren met Nintendo, Sony en Apple.
De handheld zou zich moeten richten op games, video en muziek, zoals Sony’s PSP.
Dit wordt natuurlijk een gigantische mislukking. Een dergelijk apparaat hebben we namelijk al in de PSP. Ik neem in ieder geval aan dat ze niet de Nintendo-touch kant op willen gaan, al is Touch Screen integratie natuurlijk geen onmogelijkheid.
Een groot probleem zal waarschijnlijk de games zijn. De PSP kent op het moment veel ports, dus op de MS handheld zal dat wel niet anders zijn. Er zullen een hoop multiplatform titels op uitkomen, terwijl Sony op dat moment waarschijnlijk al wél wat exclusives heeft. Nu kan Microsoft natuurlijk op een handheld-Halo gokken, maar ik vraag me af of het werkt en of iemand er wel op zit te wachten.
Waar we waarschijnlijk ook van op aan kunnen is dat de handheld krachtig wordt. Want Microsoft wil graag het krachtigste hebben. Altijd. Meer kracht betekend vaak dat er een groter budget nodig is voor een game en dat er dus weinig bedrijven zijn die een dergelijke investering willen doen.
Belangrijkste is echter dat er voor ieder al wat wils is. Voor innovatie nemen we een DS en voor ‘console-gaming’ een PSP. Klaar. Wat Microsoft hier nog aan toe te voegen heeft blijft vooralsnog afwachten.
Een naam is mij wel al duidelijk; De Xboy. Simpel incashen op zowel de Xbox als Gameboy brand. Briljant.
Mij ook niet, maar mocht je het willen, dan moet je die PSP halen.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:59 schreef Retuobak het volgende:
Nou voor console-gaming een PSP?
Gewoon geen PSP wmb, die 2 redelijk goede games ervoor trekken mij niet over de streep.
Nou als dat zo is ren ik ook meteen naar de winkel hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 17:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En er zijn aardig wat mensen die dat ook hebben gedaan.
Heb je daar cijfers van dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:
Ja, en een aanzienlijk deel daarvan heeft hem inmiddels verkocht, is daar mee bezig of wil dat binnenkort doen.
En waarom zou de MS-handheld niet een beter spelaanbod kunnen hebben? Veel slechter kan al niet iig.
Nee, maar ga me niet vertellen dat het jou niet is opgevallenquote:
Probleem is alleen dat maar weinig mensen hem lijken te gebruiken voor gamen.quote:In de VS zijn er ongeveer evenveel PSP's als DS'en verkocht, volgens mij geld hetzelfde ongeveer voor Europa.
Om eerlijk te zijn...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, maar ga me niet vertellen dat het jou niet is opgevallen
True, maar Sony wil dat toch ook?quote:Probleem is alleen dat maar weinig mensen hem lijken te gebruiken voor gamen.
Ja, dat vind ik ook zo'n vreemd streven.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef Xrenity het volgende:
Ze willen met de PS3 ook niet dat het een gaming console wordt maar een media centre ofzo
"Games are for children, you do not want to play them"quote:Op maandag 20 maart 2006 18:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zo'n vreemd streven.
Arrogant ventje die Ken.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
"Games are for children, you do not want to play them"
Ken
Dat zou kunnen dat weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ze zeiden "Nintendo op de handheld markt uitdagen is zoiets als een klein OSje maken en roepen dat je windows gaat beaten."quote:Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef mikando18 het volgende:
MS en handheldsZelfs alleen al die adaptor van de 360 is zo groot als het hoofd van een kleuter
. Was het trouwens niet MS die zei dat handheld gaming onsociaal was?.
Want connectivity ownde ook al bij de GCN/GBAquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:32 schreef piet_pelle het volgende:
Als 360 bezitter lijkt een Microsoft handheld me wel erg vet. Als er leuke games voor uitkomen en wat connectivity met de 360 dan zal het best interessant worden.
Connectivityquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Want connectivity ownde ook al bij de GCN/GBA
En Iwata dat online gaming niks zou worden in 2004quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:31 schreef Xrenity het volgende:
Maarja, Bill zei ook dat het internet niks zou worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |