De snelle search functie.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef Retuobak het volgende:
Vertel
Die dingen zijn best tof, in zo'n hok aan de andere kant stonden pc's met tft's die waren dan toch een stuk lelijkerquote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef Tomasso het volgende:
Mordra, de ACD's zijn tof he?
En Kabouter, ik weet 100% zeker dat jij een ding gejat uit OS X vaak gaat gebruiken in vista.
Dan is het goed. Ga je nog een tvp plaatsen?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nee
Daar wacht ik nog ff mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan is het goed. Ga je nog een tvp plaatsen?
Expose pwnt trouwensch.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De snelle search functie.(Spotlight in OS X)
Of misschien die fotobibliotheek, gejat van iPhoto.
En de gejatte Expose functies.
Ik zoek twee keer per jaar, dus doubtful.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De snelle search functie.(Spotlight in OS X)
Of misschien die fotobibliotheek, gejat van iPhoto.
En de gejatte Expose functies.
Je kan ook maar 2 keer per jaar searchen, omdat hij de rest van die tijd bezig is te zoeken in XP.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik zoek twee keer per jaar, dus doubtful.
En de rest gebruik ik _zeker_ niet.
Mja searchen heb ik zelden nodig, omdat m'n PC gewoon goed georganiseerd is. En tja, als ik search dan ist vaak puur naar de hosts filequote:Op zondag 19 maart 2006 13:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan ook maar 2 keer per jaar searchen, omdat hij de rest van die tijd bezig is te zoeken in XP.![]()
En wacht maar tot je Expose kent.
Ik mag je nu al.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:28 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Windows Vista is net de Xbox. Het loopt constant achter de feiten en vernieuwingen aan.
* Keileweg-ethicus probeert het gesprek wanhopig over games te laten gaan
De moeder van Chantyquote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is er jarig?
moeder van chanty87quote:Op zondag 19 maart 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wie is er jarig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |