Hier kun je 'm online bestellen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef lienelien het volgende:
[..]
och..nog niet veel overeenkomsten gezien nee.
Ik ben dan ook een grote voorstander van een hip-indietopic![]()
Jij enig idee waar de EP van Voxtrot te koop is?
ja, dat wist ik al..quote:
Dat gaat moeilijk worden, vrees ik. Ik heb 'm gewoon via de site besteld en dat ging prima. Als je 'm per se niet online wilt kopen, zou ik bij Concerto even gaan vragen of ze 'm voor je kunnen importeren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, dat wist ik al..
maar ik bedoel, gewoon hier ergens in Nederland, en dan het liefst nog in Amsterdam ook
tsjah, dat zal in kosten beide niet zo geweldig zijn, of wel?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:52 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden, vrees ik. Ik heb 'm gewoon via de site besteld en dat ging prima. Als je 'm per se niet online wilt kopen, zou ik bij Concerto even gaan vragen of ze 'm voor je kunnen importeren.
Lucksmiths is erg tof inderdaad, had 'm vorig jaar al ergens "geblogt" en meerdere albums beluisterd. Zoals jezelf zegt geen wereldwonder maar erg vermakelijk.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Zijn wij het zo vaak oneens dan?
Die nieuwe Zoppo vond ik na een korte luisterbeurt overigens flink tegenvallen. Jij 'm al gehoord, MM?
Wel erg leuk, en door mij vorig jaar volledig over het hoofd gezien, is Warmer Corners van de Australische band The Lucksmiths. Deze Indiehelden maken ouderwetse Indiepop, dus denk aan rammelende doch heldere gitaren, fijne melodieën en dito teksten. Kortom, Indiepop zoals Indiepop bedoeld is. De wereld zal absoluut niet vergaan als jullie deze plaat niet luisteren, maar mocht je 'm een keer tegenkomen.....
Ik had 'm een paar maand terug al gedownload en is volgens mij hier ook al besproken. En eerlijk gezegd viel die me vies tegen. De plaat is geen schijn van het meesterlijke Team Boo. Maar nu die officieel uit is, is het wel een mooie gelegenheid om 'm weer eens te "draaien" Wellicht waren mijn verwachtingen zo hoog dat ik nu een soort Pocket Revolution- en Twin Cinema-effect kan verwachten: dat na een tijdje de cd toch eigenlijk wel goed te pruimen is, als het stof eenmaal overgewaaid is.quote:
Minder dan Les Aumonts en Belgian Style Pop wellicht, maar toch echt weer een fijne indierockplaat van Nederlandse bodem.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:30 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Die nieuwe Zoppo vond ik na een korte luisterbeurt overigens flink tegenvallen. Jij 'm al gehoord, MM?
Geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:50 schreef Wepeel2 het volgende:
O boy. O boy. O boy.
Wat is de Man Man plaat fijn.
Mates of States gij barbaar!quote:Ik ga The Plastic Constellations en Mates Of Steelvanavond nog wel even checken. De mp3 van SanchoPanza klinkt iig wel aardig, al hoor ik er nog weinige dwars riffjes en vreemde samenzang in.
Wat een hip nummer zeg! Ik ben meteen om, rest van het album is ook erg leuk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad.
[..]
Mates of States gij barbaar!En niet even checken, Team Boo beluisteren en verliefd worden!
![]()
clip van Fluke![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:50 schreef pfaf het volgende:
Mates of States gij barbaar!En niet even checken, Team Boo beluisteren en verliefd worden!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |