quote:De gemiddelde ONZ-er is tussen de 16 en 21 , woont nog thuis, beneden de rivieren, drinkt nesquick en heeft een voorliefde voor knaagdieren en schapen.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:56 schreef SHE het volgende:
Fok, in a nutshell
ONZ : DE plek voor kwaliteitstopics. Vooral na 01.00 op een doordeweekse dag tref je er de echte smut. Het komt dan ook met enige regelmaat voor dat je je vies voelt na het lezen van de willekeurige proza aldaar.
Maikuulquote:Op zondag 19 maart 2006 12:57 schreef BrauN het volgende:
Was ONZ maar enkel voorbehouden voor lieden van beneden de rivieren.
Duhquote:Op zondag 19 maart 2006 11:56 schreef SHE het volgende:
PTA : Voor kleuters
Dan zullen er ook geen epistels van mijn kant mogen komen...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:01 schreef Gloeidoos het volgende:
Exclusief Limburg dan? [afbeelding][afbeelding]
FOK JOU!quote:SSS : Kutforum, voor hen die huilen als ze Mariah een cd zien signeren. Er bstaat mijnerzijds een redelijke verdenking dat de gemiddelde poster aldaar een structurele chromosomale afwijking heeft
Zie je...meteen emotioneel instabielquote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
FOK JOU!
Volgens mij is dit het enige subforum waar zielige klaagkutkinderen zoals jij niet komen...!
Hoe boring ben je als je alles alleen maar loopt af te zeiken![]()
nee neequote:Op zondag 19 maart 2006 13:17 schreef juiced het volgende:
Maarreeeuuuh...moet dit nu een goed topik voorstellen?
bemin mijquote:
Imiteert en leert van uw Meeschter!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:22 schreef Molluck het volgende:
Het lijkt er een beetje op dat je inspiratie halverwege de OP op was
P.S. je moet niet meer proberen Dirktator te imiteren, dat lukt je niet en is toch niet grappig.
presentquote:De gemiddelde ONZ-er is tussen de 16 en 21 , woont nog thuis, beneden de rivieren, drinkt nesquick en heeft een voorliefde voor knaagdieren en schapen.
Correct me if I'm wrong, maar ben jij niet dat verzuurde kutje dat heel SHO volzanikt met zuchten en steunen en posts waarin je jezelf beter vindt dan wie dan ook?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
FOK JOU!
Volgens mij is dit het enige subforum waar zielige klaagkutkinderen zoals jij niet komen...!
Hoe boring ben je als je alles alleen maar loopt af te zeiken![]()
alvast een nominatie voor het woord van het jaar 2006?quote:klaagkutkinderen
Inderdaad hè, totaal niet grappig ofzo ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:28 schreef DrDentz het volgende:
vrouwenhumor
Rrrrrraw, bitch fight!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar ben jij niet dat verzuurde kutje dat heel SHO volzanikt met zuchten en steunen en posts waarin je jezelf beter vindt dan wie dan ook?
En waarom voel je je zo aangesproken?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:08 schreef TrenTs het volgende:
Wauw, wat ben jij trouwens cool. Je vindt jezelf een vlotte meid van 30, nog altijd jong en o zo gek, een losse seksuele moraal en gooit er nog een boel Engels doorheen omdat je zo algemeen ontwikkeld bent en je er niks aan kunt doen maar haha [sic] soms kun je je gedachten alleen in het Engels verwoorden.
Geil tochquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
. Zo'n type Insomaniac of MUUS, 'Kijk me jong en grappig en lekker zijn
', maar 't is gewoon een oud, humorloos, lelijk en verlept wijf ver in de 30
.
Ik ben niet vlot, nog zeker geen 30, mijn losse seksuele moraal beperkt zich tot de vurige wens van een volwaardige 1 op 1 symbiose waarin het geestelijke het fysieke ruimschoots overstijgt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:08 schreef TrenTs het volgende:
Wauw, wat ben jij trouwens cool. Je vindt jezelf een vlotte meid van 30, nog altijd jong en o zo gek, een losse seksuele moraal en gooit er nog een boel Engels doorheen omdat je zo algemeen ontwikkeld bent en je er niks aan kunt doen maar haha [sic] soms kun je je gedachten alleen in het Engels verwoorden.
Kon ik maar zo mooi Engels.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben niet vlot, nog zeker geen 30, mijn losse seksuele moraal beperkt zich tot de vurige wens van een volwaardige 1 op 1 symbiose waarin het geestelijke het fysieke ruimschoots overstijgt.
Verder gaat het me ook prima af me volledig in moerstaal uit te drukken. Cool is trouwens ook een Engels woord, maar ik zal je met de nederlandse vertaling ervan niet vermoeien.
Je poging iets gevats in een overduidelijk onzin topic te plempen, is redelijk gelukt.
of om maar weer even een word over the border te speaken:
Easy does it <3
En wéér zo'n semi-grappige/intelligente/Engelse postquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben niet vlot, nog zeker geen 30, mijn losse seksuele moraal beperkt zich tot de vurige wens van een volwaardige 1 op 1 symbiose waarin het geestelijke het fysieke ruimschoots overstijgt.
Verder gaat het me ook prima af me volledig in moerstaal uit te drukken. Cool is trouwens ook een Engels woord, maar ik zal je met de nederlandse vertaling ervan niet vermoeien.
Je poging iets gevats in een overduidelijk onzin topic te plempen, is redelijk gelukt.
of om maar weer even een word over the border te speaken:
Easy does it <3
Of breken zoals zij.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kon ik maar zulke stoere hartjes maken (L).
quote:DE utopische symbiose van androgene uiterlijke kenmerken en een ziekelijke behoefte aan aandacht. Populistisch gesproken gewoon een vreselijk vermoeiende graftak.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
. Zo'n type Insomaniac of MUUS, 'Kijk me jong en grappig en lekker zijn
', maar 't is gewoon een oud, humorloos, lelijk en verlept wijf ver in de 30
.
En geen 30. En MUUS en Inso volgens mij ook nog nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent tenminste nog grappig.
Ver in de 20 danquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
En geen 30. En MUUS en Inso volgens mij ook nog niet
Het laat zich veralgemeniseren in vrouwen van iets daar onder die eerlijk gezegd in een eerlijke vergelijking gewoon heimelijk mislukt zijn, maar zich daar met een grote bek en bepaald soort aangemeten attitude onderuit proberen te blaffen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
En geen 30. En MUUS en Inso volgens mij ook nog niet
True thatquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het laat zich veralgemeniseren in vrouwen van iets daar onder die eerlijk gezegd in een eerlijke vergelijking gewoon heimelijk mislukt zijn, maar zich daar met een grote bek en bepaald soort aangemeten attitude onderuit proberen te blaffen.
Ah..de messiasquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Het laat zich veralgemeniseren in vrouwen van iets daar onder die eerlijk gezegd in een eerlijke vergelijking gewoon heimelijk mislukt zijn, maar zich daar met een grote bek en bepaald soort aangemeten attitude onderuit proberen te blaffen.
Nee, de meesten zien dat nieteens omdat het toch vrijwel direct gedelete/geëdit wordtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het 'knuffel hier trollen die irl genegeerd worden wegens extreme lelijkheid-gehalte' van US al genoemd btw?
True, truequote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, de meesten zien dat nieteens omdat het toch vrijwel direct gedelete/geëdit wordt.
Dat klinkt al een stuk vriendelijkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ver in de 20 dan [afbeelding].
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |