Alsof katten nederlands praten!quote:Op zondag 19 maart 2006 09:33 schreef zoalshetis het volgende:
en jij bedankt voor het laten slingen van je spullen als je katten hebt.
groetjes, je kat.
ik versta gelukkig ook engels.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 09:33 schreef zoalshetis het volgende:
en jij bedankt voor het laten slingen van je spullen als je katten hebt.
groetjes, je kat.
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:32 schreef Dirktator het volgende:
Schopje --> "Chinees restaurant"
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:30 schreef Syytön het volgende:
Geef die beesten dan ook een fatsoenlijke speelgoedkist!
quote:
Beter dan zo'n stinkende deurmat, ook wel hond genoemdquote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef nietzman het volgende:
Welke nepvent heeft er dan ook een kat..
ikquote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef nietzman het volgende:
pas er opquote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Camplo het volgende:
1 vd 3 katten hier butste vanochtend mijn DVD-rek omlaag. Ik weet wie het was, dus dalijk ff naar de Lidl hem voor straf goor kattevoer geven! Zal em leren
*kut het is zondag.
Gelukkig stinken katten nietquote:Op zondag 19 maart 2006 12:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Beter dan zo'n stinkende deurmat, ook wel hond genoemd.
Er staan er in totaal 8quote:Op zondag 19 maart 2006 12:19 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
pas er op..hoop dat ie uithaalt naar je
en de next dvd-rek omgooit samen met de andere 2
Had het over speedy en smook erbij.. mja dan kunnen ze er samen nog 7 omgooien..heb je wat te doenquote:
Swerts kreeg vanochtend al kussen naar ze hoofd. En nog blazen ook!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:21 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Had het over speedy en smook erbij.. mja dan kunnen ze er samen nog 7 omgooien..heb je wat te doen![]()
hij heeft de naam van ex-Feyenoorder..dat zegt alles..go go swertsquote:Op zondag 19 maart 2006 12:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Swerts kreeg vanochtend al kussen naar ze hoofd. En nog blazen ook!
gemeeun heur.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:53 schreef Beach het volgende:
kutplaatje
Als ik in een huis kom met katten stinkt het toch vaak erger dan een huis met hondenquote:
Mn zus had vroeger een paar katten, en die pisten in de gangquote:Op zondag 19 maart 2006 13:05 schreef JosvG het volgende:
[..]
Als ik in een huis kom met katten stinkt het toch vaak erger dan een huis met honden
Dat komt doordat mensen met katten stinken! Kaaten zelf stinken niet, heb ik zo juist vernomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:05 schreef JosvG het volgende:
Als ik in een huis kom met katten stinkt het toch vaak erger dan een huis met honden
Open er een topique over. Wat de fuque heeft dit te maken met de OP?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:12 schreef PhatRabbit het volgende:
Stond laatst in de tram en ineens kwam er een maar al te bekende walm langs m'n neus... M'n bovenlip Een typische hondenwalm. Er was echter geen hond te bekennen, maar er bleek er echter eentje onder een stoel bij een typisch hondenbazinnetje te schuilen.
M'n ontbijtquote:Op zondag 19 maart 2006 12:53 schreef Beach het volgende:
kutplaatje
ik heb er vijfquote:Op zondag 19 maart 2006 12:12 schreef nietzman het volgende:
'quote:Op zondag 19 maart 2006 12:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Beter dan zo'n stinkende deurmat, ook wel hond genoemd.
Waarom maak je dat ding dan ook open?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:58 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
ik was een keer mn portable dvd speler aan het open maken (vraag me niet waarom) en ik had heeeeel voorzichtig de ccfl eruit gehaald, en toen kwam mijn kat er even gezellig opzitten, krak lampje doormidden!!!!
Kattenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
! Policywijzigingen mbt quoten !
Mededeling over lege quotes!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |