Zitten ze niet inquote:Op zondag 19 maart 2006 05:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb medelijden met je hoorOok ik heb een tijd geleden met mn fiets moeten sjouwen, mn achterwiel was gebroken. En dat je nu je sloten kunt gaan lopen vervangen is gewoon ronduit kut
Stiekem hoop ik voor je dat je sleutels in je broekzak zitten of zo![]()
Wat heb jij voor een fiets?quote:Op zondag 19 maart 2006 05:01 schreef Skv het volgende:
Kon ik godverdomme met mn fiets 45 minuten sjouwen, dat ding weegt al 80 kilo. Heb geen armen meer over.
WAT ZEGT DAT MEISJE IN JE AVATAR IK WIL HET NU WETEN KOMOP!quote:Op zondag 19 maart 2006 05:38 schreef Doderok het volgende:
Sleutels in je jas laten, waar dienen broekzakken voor denk je?![]()
Hehe, m'n populairste avatar tot nu toequote:Op zondag 19 maart 2006 09:28 schreef tonks het volgende:
[..]
WAT ZEGT DAT MEISJE IN JE AVATAR IK WIL HET NU WETEN KOMOP!
Bedankt, nu kan ik weer slapen.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:53 schreef Doderok het volgende:
[..]
Hehe, m'n populairste avatar tot nu toe![]()
Ze playbackt, op Aretha Franklin "respect"
http://video.google.com/videoplay?docid=-4662694154560792485
credits to Paxlie voor de link.
quote:Op zondag 19 maart 2006 05:01 schreef Skv het volgende:
Pff, ik was al moe vanavond.
Toch nog maar 'ff' naar de stad.
Pilsje drinken, lache joh.
Had mn sleutels in mn jas zitten, die naast me hing.
Op een gegeven moment kwam ik een oud klasgenoot tegen, die vandaag na een half jaar terug kwam uit Spanje. Even mee gepraat, om vervolgens mijn jas te pakkken en naar huis te gaan.
Ik zoek mijn jas, maar vreemd, hij is weg
Twee kapstokken verderop hangt ie gelukkig.
Ik loop naar buiten, tast in mijn jaszak, en godverdomme, mijn sleutels zijn gejat!
Dit was ongeveer rond 1 uur.
Mijn huissleutels en fietssleutels zaten in mijn rechter jaszak, die tyfus helemaal leeg is.
Mijn binnenzakken zitten de pennen nog in, mijn linker jaszak zitten mijn fietslampjes nog in, alleen mijn sleutels zijn gejat.
Op de grond lagen ze nergens, heb van 1 uur tot 4.10 uur gewacht (3.10 uur godverdomme in een totale tyfusbui) om te kijken of ze gevonden waren of ergens op de grond lagen.
Niet dus
Daarna naar de politie gegaan, maar die konden ook geen fuck doen, ik moet morgen maar langs komen.
Kon ik godverdomme met mn fiets 45 minuten sjouwen, dat ding weegt al 80 kilo. Heb geen armen meer over.
Moraal van het verhaal: Als ik er achter kom welke vieze smerige kutpauper mijn sleutels heeft gejat, snij ik zijn keel door.Skv.
En de echte verliezers jatten bij wijze van humor sleutels.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:34 schreef Dirktator het volgende:
Vandaag vertel ik een verhaaltje over winnaars en verliezers. Winnaars zorgen dat ze hun zaakjes goed op orde hebben, d.w.z. houden hun sleutels bij zich in plaats van het in hun jas te stoppen. Verliezers echter denken niet na en doen gewoon maar...
Maar jij bent ook domquote:Op zondag 19 maart 2006 10:49 schreef Brechtje het volgende:
Dat is idd behoorlijk kut..
Heb ook wel eens zoiets meegemaakt..
Had je dan niet gewoon binnen kunnen schuilen voor die bui?quote:Op de grond lagen ze nergens, heb van 1 uur tot 4.10 uur gewacht (3.10 uur godverdomme in een totale tyfusbui) om te kijken of ze gevonden waren of ergens op de grond lagen.
Niet van mijn iig!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:12 schreef Doderok het volgende:
[..]
effe zien, van wie ben jij een kloon ...![]()
precies, dat zijn nou van die dingen die ik nooit in mijn jas laat zitten.quote:Op zondag 19 maart 2006 05:38 schreef Doderok het volgende:
Sleutels in je jas laten, waar dienen broekzakken voor denk je?![]()
boh gekquote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wtfeen fiets van 80 kilo ? Weetje zeker dat het geen Peugeot Fox brommer was ?:')
haha ik heb jou gezien vanmorgenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wtfeen fiets van 80 kilo ? Weetje zeker dat het geen Peugeot Fox brommer was ?:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |