+ 2 miljoen, scherp.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:29 schreef Pony-Lover het volgende:
ik zal ze pakken
en ook tandpasta maar want het is hier wel een democratie
Ik ben bang dat ie dan naar me spuugdquote:Op zondag 19 maart 2006 04:39 schreef Snakey het volgende:
Misschien moet je hem slaan, of heel hard foei zeggen.
Nog harder slaan, of nog harder foei zeggen.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:41 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie dan naar me spuugd![]()
Interessant.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:44 schreef Alexxxxx het volgende:
een topic met moederblokjes afhakken met je tandenborstel
na het bidden tot god hequote:Op zondag 19 maart 2006 04:44 schreef Alexxxxx het volgende:
een topic met moederblokjes afhakken met je tandenborstel
oh ja wakker geneukt worden is de ideale oplossing voor een odolquote:Op zondag 19 maart 2006 04:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is trouwens wel beter dan een ochtendkut, zo'n ochtendlul. Ik heb niet dat hij heel erg stinkt en dat er allemaal vieze troep inzit. Das pas erg, ochtendkut en dat als je dan bij de andere gaten gaat ruiken dat het dan net is alsof ze overal een rotte kikker in heeft gedaan.![]()
* Celibatair is vanaf nu.quote:Op zondag 19 maart 2006 04:53 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is trouwens wel beter dan een ochtendkut, zo'n ochtendlul. Ik heb niet dat hij heel erg stinkt en dat er allemaal vieze troep inzit. Das pas erg, ochtendkut en dat als je dan bij de andere gaten gaat ruiken dat het dan net is alsof ze overal een rotte kikker in heeft gedaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |