Je hebt een tof leven!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:24 schreef Stevie_ het volgende:
Juist, ik wacht op me verjaardaqsneuk...maar die arriveert pas rond 5u....
Tevens ben ik dronken en raar en eet ik op het moment patat met een frikandel
Je raakt ze alleen aan de straatstenen nog niet kwijt als je bezoek niet komt opdagen.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:26 schreef Alexxxxx het volgende:
een roze koek is ook lekker
1 achter de kiezen, 3 te gaanquote:Op zondag 19 maart 2006 03:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je raakt ze alleen aan de straatstenen nog niet kwijt als je bezoek niet komt opdagen.![]()
Dat is een mogelijkheid...maar, ik denk dat ik het op dat moment toch liever op slapen houdt....quote:Op zondag 19 maart 2006 03:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar je gaat over anderhalf uur dus neuken?
Als ik me in die toestand zou bevinden, zou ik mijn wekker zetten.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Maar je gaat over anderhalf uur dus neuken?
Half verstaander enzo...quote:Op zondag 19 maart 2006 03:29 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je de PTA SC bij zitten lezen of zo?of ben ik zo kwaad dat ik al de hele nacht over mn roze koeken en borrelballen praat?
Hmmm ik heb daar toch 1 of andere biologische wekker / zintuig voor...zodra me vriendinnetje thuiskomt...dan ben ik ook wakkerquote:Op zondag 19 maart 2006 03:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als ik me in die toestand zou bevinden, zou ik mijn wekker zetten.
heel verhaal:quote:
Kut, ik voel me ineens oud.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:33 schreef Stevie_ het volgende:
[..]
Hmmm ik heb daar toch 1 of andere biologische wekker / zintuig voor...zodra me vriendinnetje thuiskomt...dan ben ik ook wakker![]()
Die moet ik onthouden!! 111quote:Op zondag 19 maart 2006 11:14 schreef WalkingDisaster het volgende:
Je eigen verjaardagstopic openen![]()
Dat is zoooo 1995
Jij Fok!t op iemand anders zijn verjaardag?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:55 schreef yosander het volgende:
Ik ben nu op een verjaardag, dus mijn felicitaties zijn op!![]()
Ja, zie mijn profiel en je snapt het!quote:Op zondag 19 maart 2006 14:35 schreef LSS het volgende:
[..]
Jij Fok!t op iemand anders zijn verjaardag?
Je bent nog maar een kindje, ik snap 'em.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, zie mijn profiel en je snapt het!
Als er alleen maar volwassenen zitten....
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:12 schreef LSS het volgende:
[..]
Je bent nog maar een kindje, ik snap 'em.![]()
Een klein opdondertje.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:16 schreef yosander het volgende:
[..]
![]()
Ik zit al wel in 1 Gymnasium!
Wat is iemand van 8 jaar dan?
Jij misschien wel ja...quote:
Zow, toen was ik dronken zegquote:Op zondag 19 maart 2006 03:21 schreef Stevie_ het volgende:
Ja! en ik wil aandacht en felicitaties!!! Dus....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |