Er staat niet echt wat er gaat gebeuren, dus zo'n erge spoiler is het toch niet?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik las die spoiler ook al in het vorige topic ja, iets uitgebreider zelfs nog
en nu lees ik weer een spoiler!
in het vorige topic stond het iets uitgebreiderquote:Op zondag 19 maart 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er staat niet echt wat er gaat gebeuren, dus zo'n erge spoiler is het toch niet?
Ik wilde zelf alle spoilers weten de afgelopen weken omdat ik zeker wilde zijn dat niet Kim of Tony doodgingen. Van afl 13 had ik ergens het hele verhaal zelfs al gelezen... Behalve het einde
Ik zei gister iets soortgelijks (iets minder overdreven) toen ik aan m'n broertje probeerde uit te leggen waarom 24 zo ontzettend vet is. M'n moeder stond er ook bij. Ik werd aangekeken alsof ik klinisch gestoord wasquote:Op zondag 19 maart 2006 03:41 schreef Myers het volgende:
Jack is echt zo fucking cool, ik zie niet in dat er ook maar 1 persoon in deze hele wereld cooler kan zijn dan Jack.
JACK ROELT JACK ROELT JACK ROELT
die is toch van vorig jaar?quote:
Jahquote:Op zondag 19 maart 2006 11:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
die is toch van vorig jaar?
Dat ie dat tankstation "overvalt" toch?
lijkt mij dat er nog geen eguipment in zitquote:Op zondag 19 maart 2006 11:27 schreef qu63 het volgende:
en hoort de onderkant van zo'n gun er zo uit te zien
Een leeg magazijn, en gebruikt hij dat geweer niet later nog om een paar schoten te lossen??quote:Op zondag 19 maart 2006 11:27 schreef qu63 het volgende:
en hoort de onderkant van zo'n gun er zo uit te zien
Hoe oud is ej dochter dan? Het is maar een serie hoor.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft net afl 13 gezien en zat er echt behoorlijk doorheen. Vandaar mijn post.
En of ik dat nou al 1 of 2 keer eerder heb gezegd zal mij een zorg wezen.
hij is niet helemaal leeg, tochquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Een leeg magazijn, en gebruikt hij dat geweer niet later nog om een paar schoten te lossen??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |