Zelfmoord is niets om je voor te schamenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die poems heb ik zelf gemaakt grapjas :/
BG is erg machtig hoor ik ben wel bangquote:Op zondag 19 maart 2006 01:37 schreef The_Terminator het volgende:
Bang, bang... De rest mag je zelf bedenken![]()
lol watever jij snapt geen reet van mijn teksten paupertjequote:Op zondag 19 maart 2006 01:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Zelfmoord is niets om je voor te schamen![]()
Denk eraan he. In de lengtequote:Op zondag 19 maart 2006 01:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
die poems heb ik zelf gemaakt grapjas :/
Ik studeer Engelsquote:Op zondag 19 maart 2006 01:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lol watever jij snapt geen reet van mijn teksten paupertje
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!@!$$&*(#%(&@#%&(@$(TQ&(WET(&Q(&Q#quote:
Haha, nee die tekst blijkt nog zelf verzonnen te zijn door die band. Alleen de laatste regel geeft het natuurlijk wel een beetje al te gemakkelijk weg.quote:
Mooier dan die van Doderok!quote:Op zondag 19 maart 2006 01:39 schreef BaajGuardian het volgende:
bang? komop nou , ik ben een aardige meneer, al heb ik wel zwaarden :/
maare, mijn teksten zijn mooi tog
ga terug naar woodstock als je niet in de wereld van nu kunt leven, domme hippiequote:
Ik kom uit 1853... Ik kom de toekomst veranderen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ga terug naar woodstock als je niet in de wereld van nu kunt leven, domme hippie!
Best leuk verzonnenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:39 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Haha, nee die tekst blijkt nog zelf verzonnen te zijn door die band. Alleen de laatste regel geeft het natuurlijk wel een beetje al te gemakkelijk weg.![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!!!@!$$&*(#%(&@#%&(@$(TQ&(WET(&Q(&Q#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |