Hij wacht, net als 'n echte oom agent, eventjes tot je nog meer fouten begaat... Dan kan 'ie je tenminste meteen laten bannen...quote:
Daar was al genoeg aanleiding voorquote:Op zondag 19 maart 2006 01:10 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij wacht, net als 'n echte oom agent, eventjes tot je nog meer fouten begaat... Dan kan 'ie je tenminste meteen laten bannen...
met duct tape?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Flikker op mn TTs te veranderen hoerehomos, Yvonne gaat jullie allemaal inelkaar trappen
En tot stof zult u vergaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:09 schreef BaajGuardian het volgende:
jij moet een staaf in je keel laten pompen hoerige kutchristen, satan poept in je oog
Doe lief klootzakquote:Op zondag 19 maart 2006 01:07 schreef BaajGuardian het volgende:
wat lopen jullie nou mijn topic titles te editten man : (
yvonne gaat jullie straffen kutnewbies
Chriz2k heerst
Sidekick is ook tof btw
de rest van jullie sukt kontjes
Komt niet vaak voor, zo weinig baggerquote:Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef Godlike02 het volgende:
We hebben pas 1 TR dat het bagger is.
Kennelijk een kwaliteits topic
Een TR van iemand die weigert foto's van zn 267 pk Nissan 100nx te posten, dus al niet eens echt serieus te nemen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef Godlike02 het volgende:
We hebben pas 1 TR dat het bagger is.
Kennelijk een kwaliteits topic
als ze dan moet plassen <3quote:
Adjunct baasquote:Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef Borkydude het volgende:
Is Yvonne de baas van Fok ofzo?
TS denkt dat hij met haar geneukt heeft ofzo. Maar eigenlijk was het maar een droomquote:Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef Borkydude het volgende:
Is Yvonne de baas van Fok ofzo?
Mensen snappen ook niet de hint dat ik voor het record TR's wilde gaanquote:Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een TR van iemand die weigert foto's van zn 267 pk Nissan 100nx te posten, dus al niet eens echt serieus te nemen.
quote:
Dracula kon ook al niet tegen kruizen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jij moet een staaf in je keel laten pompen hoerige kutchristen, satan poept in je oog
Tubgirl is goor, deze is geil. Zit een groot verschil tussen hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 01:13 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
En dan mag ik tubgirl niet plaatsen!?![]()
where we act sweet to make upquote:Op zondag 19 maart 2006 01:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Doe lief klootzak
Schrijf maar een gedicht voor mij, om het goed te maken
Kwestie van smaak!quote:Op zondag 19 maart 2006 01:15 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tubgirl is goor, deze is geil. Zit een groot verschil tussen hoor
hmz gister was je redelijk oke op IRC, nu val je zwaar tegen.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is heel bijzonderquote:Op zondag 19 maart 2006 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik wil toch even in een BG-topique hebben gepost... voordat de boel weer op slot gaat![]()
zal ik mn kloontje een TR laten plaatsen of zal ik het latenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen snappen ook niet de hint dat ik voor het record TR's wilde gaan![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:16 schreef Evil_Jur het volgende:
We gaan door tot de 300 en dan gewoon een nieuw!
Op IRC is hij op dit moment ook stukken beterquote:Op zondag 19 maart 2006 01:16 schreef iDex het volgende:
[..]
hmz gister was je redelijk oke op IRC, nu val je zwaar tegen.
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:09 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Heb je meer van die cheesy oneliners waar je nooit een vrouw mee zal versieren?
www.google.nlquote:Op zondag 19 maart 2006 01:17 schreef Borkydude het volgende:
Wie is Tubgirl?
Dan loop ik daar gewoon doorheenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:18 schreef BaajGuardian het volgende:
stel nou he, je loopt op de weg en je ziet een steegje ....
Zal ik je alvast waarschuwen?quote:Op zondag 19 maart 2006 01:19 schreef BaajGuardian het volgende:
in dat steegje staat een meisje... ze ziet er ongeveer 12 jarig uit oid........
Goed planquote:Op zondag 19 maart 2006 01:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We maken er gewoon een slowchat van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |