quote:Op zondag 19 maart 2006 15:01 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien is de foto te groot en moet je verkleinen.
Mensen die bij de eerste 12 van de 5km en bij de eerste 12 van het klassement staan starten sowieso, daarna mensen die het hoogst staan in één van de 2 klassementen.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg hoe zit dat eigenlijk met die 10 km? Hoe wordt precies bepaald wie er wel en niet mogen starten? En gaat het bij de 5000 voor de vrouwen ook zo?
Het OKT.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:20 schreef Remzz het volgende:
Ik ben erg bang voor de 1500 van Sven, volgensmij heeft hij nog nooit een goede gereden
Hij zal wel moeten wil hij nog een beetje bijblijven.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:21 schreef komrad het volgende:
een pr op de 1500m moet kunnen lijkt me zo
Misschien iets te hoog ingeschat. Op de 10 is het minste verschil of je op hoogland of laaglandbaan rijd. Dus ik denk dat de Heerenveen tijden wel aardig sterk zijn. Ik gok zo tussen de 12:50 - 12:55quote:Op zondag 19 maart 2006 16:24 schreef komrad het volgende:
ach hij wordt toch 4e. Ik heb mijn verwachtingen voor de 10km al uitgesproken 12:44-12:50, wat denken jullie?
Wat is dat nouquote:Op zondag 19 maart 2006 13:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik dus nietHeb het opgenomen maar kan het dan pas morgen kijken
![]()
Wat een gewauwel zeg, al die simulatiesquote:Op zondag 19 maart 2006 17:07 schreef Falco het volgende:
Voor de 10 kilometer-liefhebbers heb ik nog een apart topic geopend:
[Schaatsen] De sub 13 min.-groep
simulatiesquote:Op zondag 19 maart 2006 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gewauwel zeg, al die simulaties
Nepschaatsfan.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon, die joekel van een quote in IR zn post
[Schaatsen] De sub 13 min.-groep
waarin iedereen de 5 km in 6:00 en de 10 in 12:35 rijdt ALS je de tijden corrigeert naar dit seizoen en hooglandbanen en haaienpakken en klapschaatsen en weet ik veel, DAN zouden er in allerlei computermodellen die en die tijden uitrollen. Daar heb je toch geen ruk mee te maken manIk hou het wel bij de realiteit.
np, hoe meer Maren ava's hoe beterquote:Op zondag 19 maart 2006 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
oh okee, ik neem morgen weer mijn normale ava terug hoor
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
np, hoe meer Maren ava's hoe beter
neem aan dat jij ook je oude avatar weer terugneemt na het WK.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
np, hoe meer Maren ava's hoe beter
zeker. deze komt dan bij de eerst volgende WC wedstrijden weer uit de kastquote:Op zondag 19 maart 2006 18:10 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
neem aan dat jij ook je oude avatar weer terugneemt na het WK.
Die is namelijk zo makkelijk herkenbaar.
Denk hele tijd dat jij SnelleJelle bentquote:Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus hoe lang nog??? Anderhalf uur...
ik ookquote:Op zondag 19 maart 2006 18:44 schreef maril het volgende:
[..]
Denk hele tijd dat jij SnelleJelle bent![]()
nog 1 avondje volhoudenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:44 schreef maril het volgende:
[..]
Denk hele tijd dat jij SnelleJelle bent![]()
tsja het lukte me maar niet om wakker te worden. Dus toen heb ik de uitzending van vanmiddag toch maar even opgenomen, op aanraden van jou nog wel. Maar ik had natuurlijk wel meteen de uitslag bekeken.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:04 schreef Bruce117 het volgende:
Wat is dat nou![]()
Ik kan me nog iets herinneren over het live kijken van sport of anders niet![]()
Heb je die band van de OS nu al teruggekeken of ligt die ook nog op de plank te wachten.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
tsja het lukte me maar niet om wakker te worden. Dus toen heb ik de uitzending van vanmiddag toch maar even opgenomen, op aanraden van jou nog wel. Maar ik had natuurlijk wel meteen de uitslag bekeken.
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:00 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb je die band van de OS nu al teruggekeken of ligt die ook nog op de plank te wachten.
WR.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:05 schreef Brahimov het volgende:
Ik ben benieuwd wat Cindy K vanavond voor moois gaat doen. En nog benieuwder of wij het zullen mogen aanschouwen.
Ik heb de NOS gebeld en er werd me verteld dat ik maandag even moet terugbellen, dan kunnen ze het vrijgeven en dan krijg ik Cindy's interview alsnog! Dan ben ik zelfs de trotse mede-eigenaar van haar interview!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:02 schreef Remzz het volgende:
Voor Mirri ik dnek dat het interview met Klassen zo word herhaald
goed topic is dat.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
en dan te bedenken dat dit nog niet eens Het grote Maren Haugli fantopic is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |