preciesquote:Op zondag 19 maart 2006 11:57 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hij deed zelfs mee in Turijn..maar Fabris is een goede tegenstander (Olympische Kampioen), en dat stimuleert Sven om bij hem te blijven!![]()
nou ja, zolang ik ook maar geen interviews met 'r misquote:Op zondag 19 maart 2006 11:59 schreef Mirri het volgende:
Ik denk dat ze Maren's 5 km wel rechtstreeks uitzenden, ze staat best goed in het klassement, en ze rijdt best wel laat, iig na de helft en zoveel zullen ze niet skippen. don't worry![]()
Nu breng je een pijnlijke herrinnering naar bovenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou ja, zolang ik ook maar geen interviews met 'r mis![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou ja, zolang ik ook maar geen interviews met 'r mis![]()
wel iets, maar niet veel.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze heeft wel iets toch?![]()
Alleen staan haar ogen wat ver uit elkaar![]()
kan er iig nog iets tussendoorquote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef Mirri het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze heeft wel iets toch?![]()
Alleen staan haar ogen wat ver uit elkaar![]()
En wat dacht je hier van:quote:Op zondag 19 maart 2006 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Maren is wel een behoorlijk lekker ding ja
Ik dacht dat je een andere plaatjeshost zou gaan zoekenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
En wat dacht je hier van:
[afbeelding]
*zucht
Claudia, Cindy en Annemarie...wat een mooi rijtje..
Upload toch eens ergens anders!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:17 schreef Mirri het volgende:
[..]
En wat dacht je hier van:
[afbeelding]
*zucht
Claudia, Cindy en Annemarie...wat een mooi rijtje..
Kan ook mijn eigen plaatjeshost gebruiken, ik sta op de foto met Cinquote:Op zondag 19 maart 2006 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een andere plaatjeshost zou gaan zoeken
Hoe bedoel je met upload ergens anders? Ze staan toch al online? Bedoel je dat er copyright op zit?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:29 schreef Remzz het volgende:
[..]
Upload toch eens ergens anders!
Desnoods mail je mij ff wil ik ze wel online zetten
Nee maar ik neem aan dat je ons geen kikker met tekst wilt laten zienquote:Op zondag 19 maart 2006 12:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met upload ergens anders? Ze staan toch al online? Bedoel je dat er copyright op zit?
nee we bedoelen dat Imageshack een ZAADDODENDE KUTprovider isquote:Op zondag 19 maart 2006 12:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met upload ergens anders? Ze staan toch al online? Bedoel je dat er copyright op zit?
plaatjes van imageshack worden hier niet laten zien. we zien alleen maar gouden kikkers. neem bijvoorbeelb http://xs.to . die kunnen we wel gewoon zien...quote:Op zondag 19 maart 2006 12:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
nee dat die server waar je het nu naar geupload hebt de bandwith al bereikt heeft. M.a.w dat er maar weinig mensen naar kunnen kijken alvorens het optilt slaatquote:Op zondag 19 maart 2006 12:30 schreef Mirri het volgende:
[..]
neen. gisteren ook al nietquote:Op zondag 19 maart 2006 12:34 schreef Mirri het volgende:
My god, zien jullie ze niet?!
nee dat is niet het probleemquote:Op zondag 19 maart 2006 12:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
nee dat die server waar je het nu naar geupload hebt de bandwith al bereikt heeft. M.a.w dat er maar weinig mensen naar kunnen kijken alvorens het optilt slaat
Ikke welquote:Op zondag 19 maart 2006 12:34 schreef Mirri het volgende:
Nee we zien hetzelfde als jou usericonquote:Op zondag 19 maart 2006 12:34 schreef Mirri het volgende:
Nee, en je avatar ook nietquote:Op zondag 19 maart 2006 12:34 schreef Mirri het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee we bedoelen dat Imageshack een ZAADDODENDE KUTprovider is
echt waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |