Waarvan akte.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:27 schreef Borkydude het volgende:
...
Ik zit op een kutschool, zowel op Have als Vwo de slechtste van Nederland volgens het AD. En van de zomer word ie opgedoekt dus mag ik mijn examenjaar naar andere school
Ja idd. En dan willen die graftakken ook nog is dat je aan het begin en aan het eind van de les op 1 lijst die de hele klas doorgaat opschrijft wat je uitvoert. Kan je tot je 24e w88 tot die lijst bij jou is.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:30 schreef Knoekie het volgende:
Lessen van 25 minuten?![]()
Dan zit net iedereen![]()
daarom wordt die school waarschijnlijk ook opgedoektquote:Op zondag 19 maart 2006 00:31 schreef Neuralnet het volgende:
En dat terwijl veel scholen naar de 60 of 70 minuten gaan omdat 45 of 50 te kort geacht wordt voor het "nieuwe leren".
WTF? School of strafkamp?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:31 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja idd. En dan willen die graftakken ook nog is dat je aan het begin en aan het eind van de les op 1 lijst die de hele klas doorgaat opschrijft wat je uitvoert. Kan je tot je 24e w88 tot die lijst bij jou is.
ja ik weet het, en die zeggen die lui ook nog:"Ja, op de universiteit gaat het ook nog zo hoor"quote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef destrovel het volgende:
[..]
WTF? School of strafkamp?
Zeker voor een Havo/Vwo school is dat triest. Op VMBO kan ik me er nog wel *iets* bij voorstellen (met veel moeite), maar meer ook niet.
quote:
Ja man, net als Keesquote:Op zondag 19 maart 2006 03:13 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Stop met school! Ga pallets sorteren!![]()
Jij speelt Forgotten Realmsquote:
Ik lees de boekenquote:
Ja, je hebt het zo zwaar gehad, en nu ben je een trotse, plichtsgetrouwe service agentquote:Op zondag 19 maart 2006 09:16 schreef TheOneAndOnly het volgende:
niet janken mongool, wij mochten vroeger niet eens zeiken want dan kregen we meteen 40 urige werkweek... en schoolterrein verlaten als je nog les had was er ook niet bij.... kon je meteen melden bij directeur.
dus ik weet niet wat je loopt te janken maar je zal wel zo'n scooterjosti zijn...
dat staat er al jaaaaren.... zal het even aanpassen....... scholiertje.....quote:Op zondag 19 maart 2006 09:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, je hebt het zo zwaar gehad, en nu ben je een trotse, plichtsgetrouwe service agent![]()
Ja, das wel een verbetering, service engineerquote:Op zondag 19 maart 2006 09:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dat staat er al jaaaaren.... zal het even aanpassen....... scholiertje.....
Nee man, dan spacen ze.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:41 schreef zoalshetis het volgende:
ik neem aan dat je ouders je wel begrijpen. gebruikte je ook zulke taal toen ze je om opheldering vroegen?
dan snap ik je uitlatingen hier. nou, toi toi toi.quote:
Zeg dan gewoon dat je pallets stapelt.quote:Op zondag 19 maart 2006 09:43 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja, das wel een verbetering, service engineer![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:55 schreef Borkydude het volgende:
ja ik weet het, en die zeggen die lui ook nog:"Ja, op de universiteit gaat het ook nog zo hoor"
Tuig.
Het is niet de slechtste van NL sinds de 70'squote:Op zondag 19 maart 2006 09:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
tegen zijn ouders durft TS niks te zeggen, daarom gaat ie hier lopen zeiken....
snap zowieso niet waarom je naar de slechtste school van nederland gaat.....
quote:Op vwo-niveau komen in het Trouw-onderzoek als beste naar voren Trevianum scholengroep gymnasium (Sittard), Marnix College gymnasium (Ede) en het Sint Stanislas College in Delft.
quote:Op zondag 19 maart 2006 09:38 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
dat staat er al jaaaaren.... zal het even aanpassen....... scholiertje.....
Dus jij zou liever geboren worden in een ongeschoolde samenleving?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:34 schreef DiabloSam het volgende:
School zuigt kkhard, en als je ouders jouw verhaal niet geloven zuigen zij ook kkhard. School is een van de naarste dingen die ooit bedacht is.![]()
Je bedoelt zeker dat je de basisschool niet eens kon afmaken.quote:School zuigt kkhard, en als je ouders jouw verhaal niet geloven zuigen zij ook kkhard. School is een van de naarste dingen die ooit bedacht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |