Vanmiddag bij de TIGO in Zaltbommel geweest
Leuke zaak iets te weinig stoelen om een mooie ambiance te maken maar verder is de aankleding gezellig.
Je kunt kiezen om te blijven staan bij de toonbank, maar er is ook een keuze om in de eetmuur een kroketje te nemen of een frikandel. Net wat je wil.
Ik koos voor de toonbank en dat beviel me goed, leuke mensen achter de toog man en vrouw dus afwisseling. De man was erg bezig het de klanten naar de zin te maken en gooide uit de losse pols friet bami kroketten en andere snacks in de bak. Erg leuk om dat live te mogen zien.
De dame was druk met het aanvullen van het voer en had voor iedere klant een goed woordje. Ze voelde zich echt thuis in deze caferaria en was de dame die elke friettent zich wenst.
Het uitzicht was ook zeer leuk, de vrachtwagen die voor de deur stond deed niks af aan de ambiance. Iedere wandelaar kon gewoon naar binnen kijken en gezien het aantal keren dat de eigenaar zwaaide werd dat zeer op prijs gesteld.
Ik en mijn partner haden het bescheiden gehouden en hadden de maaltijd van de dag besteld. Voor mij een frietje stoofvlees en een liamboutje met maionaisse. M'n Partner nam een patatje oorlog.
Alles was perfect op warmte. Hoewel het stoofvlees iets langer gebraden had mogen worden. De tussen het wachten op de bestelling uit de muur getrokken kroket was perfect kwa smaak en omvang. Het wachten op de bestelling werd daardoor een genot en duurde me niet lang genoeg.
Als aperatief nam mijn partner een ijsje van citroen en aardbei. Volgens haar was dit een delicatesse voor de tong. Ik zelf kon me niet beheersen en nam nog een klein huzaren slaatje.
Dat was even wennen na de patat stoofvlees. Maar achteraf was de aanbeveling van de cafetariahouder een ware tong in sjiek. De salade paste perfect bij het net genuttigde patatje.
Al in al een aanbeveling na ons eerste bezoek. Een dikke 8.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !