Die N of M kan ook een H zijn, dan krijg je L van LOW en H van High.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:20 schreef koeidoei het volgende:
Bij de linker draaiknop staat slow-fast, bij de middelste knop on-off, en bij de knop bovenop staan cijfers van 1 tot 5, met bij de 1 een L en bij de 5 een N of M.
...
Dat is ook nog iets om op te letten, in de tweede wereldoorlog werden soms om de vijand te intimideren explosieven in dummy onderdelen verwerkt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:41 schreef iDex het volgende:
10 euro voor een bom is niet duur nee
Op die sticker staat dat je m op eigen risico mag kopen, omdat ze (de kringloopwinkel) het ding niet hebben kunnen testen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef Blapiet het volgende:
Die sticker bovenop (boven de ¤ 10- sticker). Wat staat daarop, op plaatje 1 zie ik dat er tekst moet staan maar bij plaatje 2 zie ik niks
Ik denk dat je gelijk hebt. Vibrators zijn er in de elektrotechniek o.a. voor om sinussen te maken (volgens mij hoor, maar pin me er niet op vast). De schakelaar slow/fast zal dan zijn om de frequentie hoger of lager in te stellen. De grote spoelen boven op het apparaat zijn dan denk ik of draad-antennes of sigenaalversterkers.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:40 schreef gelly het volgende:
Lijkt iets van een stoorzender te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |