abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:06:41 #1
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36154913
Dat vraag ik mij dus nu al een paar dagen af....kijk dat er de eerste paar dagen na opening voornamelijk onderwerpen naar voren zouden komen die een hoog nostalgisch gehalte in zich herbergden dat was min of meer te verwachten; maar nu zijn we inmiddels weer wat verder.

Blijft nostalgie het grote thema of zijn er nog meer mogelijkheden voor 40plussers om zich verbaal te kunnen ontplooien binnen dit subforum ?
pi_36155307
Nostalgie is een great thema hier , als er iets gepost wordt over bv tv kijken met het hele gezin op - laten we zeggen- zaterdagavond, krijg je meteen weer een nieuw topic waarbij gevraagd wordt wat deden etc...... Ik vind het nu al een beetje onoverzichtelijk
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:25:52 #3
97745 Thorical
finding a way
pi_36155374
Dat je Topic title verandert moet worden.
Dat ook ouderen op fok gewaardeerd worden?
Dat je wat moet doen, om meer newsfeaders te krijgen
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:28:26 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36155443
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:25 schreef Thorical het volgende:
Dat je Topic title verandert moet worden.
Dat ook ouderen op fok gewaardeerd worden?
Dat je wat moet doen, om meer newsfeaders te krijgen
Lol

Van alle drie je reacties /suggesties snap ik geen hol.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:38:34 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36155698
Het is niet alleen nostalgia hier hoor, je kunt ook actuele zaken kwijt, zoals jouw ervaringen met de peno-pauze of overgangsperikelen van je vrouw/vriendin.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:48:58 #6
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36155951
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:38 schreef golfer het volgende:
Het is niet alleen nostalgia hier hoor, je kunt ook actuele zaken kwijt, zoals jouw ervaringen met de peno-pauze of overgangsperikelen van je vrouw/vriendin.
Ah gelukkig...dat zijn eik exact de zaken welke ik nu nog mis.

Neemt niet weg dat het van mij ook gewoon af en toe over werk geld politiek feedback general onzin filosofie truth etcetera etcetera mag gaan.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 23:52:31 #7
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_36156027
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 23:48 schreef Jappie het volgende:

Neemt niet weg dat het van mij ook gewoon af en toe over werk geld politiek feedback general onzin filosofie truth etcetera etcetera mag gaan.
Gaat het tussendoor ook best wel over, maar dan bezien vanuit het 40+ standpunt.
Voorbeeldje: Wat wilde je later "worden", en wat is het geworden?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_36158678
Dat je niet tussen de pubers hoeft te posten over de nieuwste games, playstationspellen, msn-en, sms-en, datingsites en hoe je profiel in te vullen, alleen communiceren via internet maar dat het ook kan irl???? Andere uitgaan gelegenheden dan zuip gelegenheden en house party's? Dus gewoon respectvol (zonder gebashd of afgebrand/afgezeken/niet serieus genomen/denigrerend/lollig zijn) met elkaar kan kletsen over dus alles en nog wat en wat je interesseerd? Zoals uitgaan (jawel ook 40+ gaan uit pfff), daten, houden van mode, films, cultuur en van alles, ja echt waar
pi_36158729
beste Jappie, is je vraag inmiddels naar goed gevoel beantwoord?
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2006 @ 09:32:23 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_36161708
Het is natuurlijk deels een bejaardensoos waar we over vroeger kunnen mijmeren, maar het zou natuurlijk ook kunnen gaan over dingen die we nú mee maken en die ons nú bezighouden als 40+-ers. Al moet dat laatste nog een beetje van de grond komen.

Volgens mij zit er verder niet zoveel achter de bedoeling van dit oorspronkelijk als "ludiek" bedoelde forum. Misschien moeten we samen uitvinden of er over wat langere tijd voldoende animo voor is.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 19 maart 2006 @ 10:45:28 #11
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36162456
quote:
Op zondag 19 maart 2006 01:38 schreef laffer het volgende:
beste Jappie, is je vraag inmiddels naar goed gevoel beantwoord?
Volkomen heer Laffer...volkomen .....het was dan ook eik niet zo zeer een vraag als wel een uitgesproken verbazing dat er tot nu toe geen/weinig topics zijn die betrekking hebben op het nu.

Wat je op Fok heel sterk merkt is dat er een hoop jongeren te vinden zijn die zich in bijv nieuws en/of politiek onderwerpen zo sterk profileren in hun links danwel rechts denken dat de genuanceerde meningen van volwassen users eik verzuipen temidden van al dat geweld. Ook merk je dat de humor van veel jeugdigen vaak niet dieper dan 1 enkele laag gaat en dus had ik de stille hoop dat dit 40+ subforum met al haar volwassen "uitgebalanceerde" oudere jongeren daar verandering in konden brengen.

Maar ik hou me vast aan onze wijze grijsaard Cynix en uw eigen persoontje en ga er dan ook vanuit dat dit of vanzelf gaat komen...of helemaal niet. Welke richting we ook opgaan (al zou het zijn als lemmingen die zich en masse werpen in de afgrond) mijn zegen heeft het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')