Maar wel zonder ribbeltjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
En in die reclame van de McDonalds voor de manneburger.
Daar willen ze mannen gewoon aanzetten tot het kopen van kaplaarzen
Koppelverkoop, daar zit microsoft waarschijnlijk achter!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Baggerrrrquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:30 schreef Brechtje het volgende:
Heeey!
Is het niet baggeraarsteresquote:
Die dame in die nieuwe Mc Donalds reclame met 'ben ik dik?' is dezelfde als die van de Andrelon, dacht ik.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Zitten er pinda's in M&M's, dat wist ik niet, wat gemeenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef Biogarde het volgende:
Of die reclame van M&M's![]()
![]()
Dat gaat gewoon over pinda's die mensen aansturen tot het eten van pinda's![]()
![]()
Vergeet de enorme wasmachine + helicopter nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:51 schreef Dribbel_ het volgende:
En die reclame van witte reus met die grote lakens, dat is eigenlijk reclame voor supersterke waslijnen die die grote lakens makkelijk kunnen houden zonder te breken
Die is wel heeel ver gezochtquote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
en vergeet niet naar de E te kijken![]()
mensen aanzetten tot het kopen van melkquote:Op zondag 19 maart 2006 13:17 schreef Lin74 het volgende:
Ik zoek nog naar de verborgen boodschap in de Nesquikreclame:
"Ojee, we zijn de melk vergeten!"
Waar slaat dat op?![]()
En vergeet de reclame voor de pluimveesector niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
en vergeet niet naar de E te kijken![]()
't is een pak chocolademelk zonder melk.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:17 schreef Lin74 het volgende:
Ik zoek nog naar de verborgen boodschap in de Nesquikreclame:
"Ojee, we zijn de melk vergeten!"
Waar slaat dat op?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |