De nieuwe BF, what the fuck?? oh, ik zat naar een reclamefilmpje van D&D te kijken...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:51 schreef devv05 het volgende:
Battlefield 2142 komt naar Xbox 360, eerste beelden
Check dat filmpje.
Weet niet of dat me echt gaat trekken, wordt wel erg futuristisch nu.... Jullie?
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De nieuwe BF, what the fuck?? oh, ik zat naar een reclamefilmpje van D&D te kijken...
Hahahaha.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk toch dat deze me gaat overhalen om een 360 te halen...
[afbeelding]
Daarna zag ik een Mech rondlopen en toen had ik weer WTFquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De nieuwe BF, what the fuck?? oh, ik zat naar een reclamefilmpje van D&D te kijken...
Nee,.. lijkt me totaal niks !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:51 schreef devv05 het volgende:
Check dat filmpje.
Weet niet of dat me echt gaat trekken, wordt wel erg futuristisch nu.... Jullie?
Mechs zijn tof, maar dan moet het wel een spel zijn wat helemaal om mechs draaitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:19 schreef devv05 het volgende:
Heb het gevoel alsof de 360 opeens overspoelt wordt met Mech games. Afgelopen week ook weer die Zegapain Xor ofzo... En volgens mij zijn er helemaal niet zoveel Mech liefhebbers, of wel?
Zoals Chromehounds...Als dat goed uitpakt dan ben ik veel op Live te vinden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Mechs zijn tof, maar dan moet het wel een spel zijn wat helemaal om mechs draait
Nou ik iig niet, dat wordt geen BF2 voor mij.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:51 schreef devv05 het volgende:
Check dat filmpje.
Battlefield 2142 lijkt me een andere deel dan BF2.. zeker omdat er sprake is van "de eerste beelden"quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:24 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nou ik iig niet, dat wordt geen BF2 voor mij.
ow oke bedanktquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:17 schreef devv05 het volgende:
Alweer up
He wacht jij ook? Ik had een probleem met MTUquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
xbox live plat? :S
Hij is nog bezig.quote:mms://a812.l1165445721.c11654.g.lm.akamaistream.net/D/812/11654/v0001/reflector:45721
open media player, file, input url or something like that and u can watch a gamespot guy playing OBLIVION
but he is already at 10 hours from the 12 hours marathon
Spreek eens Nederlandsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
He wacht jij ook? Ik had een probleem met MTUNog noooit gehad. Lag dat nu aan Live of niet? Mijn MTU settings staan standaard op mijn router op 1500 en Live vraagt 1360
Alles staat dus goed.
Waar kan je checken of Live down was
Kon niet connecten op Live en na een test bleek MTU niet hoog genoeg te zijn.
Xbox Live deed het niet bij mij tussen 12:00 en 13:00 !quote:
Lekker is dat he.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:39 schreef Sjotime het volgende:
Gijsje79,.. je had gelijk.... Lara komt wel voor 360 op 7 april,.. dus toch eerder !
Tomb Raider: Legend komt 7 April
Race games zijn vaak veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, meer van het zelfde.. been there done that, got the t-shirt to prove it. Maar ziet er praat uit op de 360 hoor.
Tis meer van hetzelfde als het deel wat ik op de xbox heb gespeeld.. geen briljante vernieuwing te zien.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:49 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Race games zijn vaak veel van hetzelfde.
Het gaat nog steeds om rondjes rijden.
Crashen, tijden zetten, racen, wegmisbruik..... hoop opties hoor, meer dan PGR.
Zeg dan dat het Arcade is daar kan ik wat mee.![]()
Yep. 7 april in Europa, 11 april in US. Zijn wij ook een keer eerderquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:39 schreef Sjotime het volgende:
Gijsje79,.. je had gelijk.... Lara komt wel voor 360 op 7 april,.. dus toch eerder !
Tomb Raider: Legend komt 7 April
Ik had ook MTU fout, en dat ligt aan Live.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
He wacht jij ook? Ik had een probleem met MTUNog noooit gehad. Lag dat nu aan Live of niet? Mijn MTU settings staan standaard op mijn router op 1500 en Live vraagt 1360
Alles staat dus goed.
Waar kan je checken of Live down was
Kon niet connecten op Live en na een test bleek MTU niet hoog genoeg te zijn.
Ok thanksquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had ook MTU fout, en dat ligt aan Live.
als je die test doet, kun je ook daarna kijken waar het fout gaat, en er meer info over vragen..
net deed ie het weer, paar potjes gedaan
Jij wil oblivion multiplayeren?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:20 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ok thanksJa ik snap dat ik kan kijken wat er was. Zo kwam ik op MTU fout. Details zeiden echter niet dat Xbox Live even down was maar dat ik mijn router moest checken voor MTU speed
Maar thanks... ben gerust gesteld... zag alweer dagen kutten en klooien voor me,.. en dat met Oblivion in het zicht
Er zal geen achievement mij voorbij gaan vriend !quote:
dec 2006 misschien? voor de feestdagen en de PS3quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef Anubys87 het volgende:
Ik denk dat ik er ook een ga kopen, maar toch ff wachten op eeen prijsdalingwanneer zou die komen denken jullie?
De PS3 en de Nintende Revolution komen midden november uit. In de Feestdagen gaat het gevecht gebeuren tussen deze 3.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:27 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
dec 2006 misschien? voor de feestdagen en de PS3
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:55 schreef DarkManta het volgende:
[..]
De PS3 en de Nintende Revolution komen midden november uit. In de Feestdagen gaat het gevecht gebeuren tussen deze 3.
Winnaar? mijn inschatting de Playstation 3.
Xbox 360 wil naast een aantal specifieke spellen ook de HD uitbreiden van 20GB naar 100GB.
Nintendo probeert een markt te veroveren met zijn speciale controllers, maar Playstation heeft daar ook al een antwoord op.
Daarnaast heeft de Playstation nog veel meer extra`s die de Xbox 360 nog maar waar moet maken. Zoals bijvoorbeeld geheek gratis spellen downloaden. Bij de Xbox 360 heb je nog een accountje nodig met de Xbox live.
Playstation verovert de markt met de Blue Ray discs, die nog een grotere cappaciteit hebben dan de HD van de Xbox 360, namelijk 50 GB bij dual layer en 25 GB bij single layer.
Mijn verwachting is dat de Playstation 3 het gaat winnen. En niet eens zo zeer op het grafische gebied.
en dan 7 april weer 45 euro sletjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:00 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb nu 40 euro nog, en dan morgen Oblivion.
Even zien hoe ik dat doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |