Hoe kom jij ineens aan die rare praat?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie was ook al weer de user met die viskut enzo in zijn sig?
Viskutquote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wie was ook al weer de user met die viskut enzo in zijn sig?
moet je VASND aankijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 15:52 schreef HuHu het volgende:
Marlii... ik wil niet lullig zijn, maar de maximale grootte voor een webicon is 100 kB.
236 kB is een beetje teveel van het goede
*vasnd indringing doch zwoel aankijktquote:Op zondag 19 maart 2006 15:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
moet je VASND aankijkenhij heeft mijn ava bewegend gemaakt
Een FA zal toch echt je icon verwijderen, in plaats van dat ze VASND gaan mailen.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:55 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
moet je VASND aankijkenhij heeft mijn ava bewegend gemaakt
hmm .. heb je idee hoe ik die kleiner kan maken?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:55 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een FA zal toch echt je icon verwijderen, in plaats van dat ze VASND gaan mailen.
neequote:Op zondag 19 maart 2006 15:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hmm .. heb je idee hoe ik die kleiner kan maken?
Ik maak geen melding hoor, maar idd, 100kb is het hoogstequote:Op zondag 19 maart 2006 15:56 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
hmm .. heb je idee hoe ik die kleiner kan maken?
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik maak geen melding hoor, maar idd, 100kb is het hoogste![]()
Nee heb ik nietquote:Op zondag 19 maart 2006 16:03 schreef HuHu het volgende:
Snopprinses heeft misschien wel een programma waarmee ze wat compressie kan uitvoeren op je user-icon, of wat frames er tussenuit knippen.
Omdat mijn computer pas helemaal leeg is geweest heb ik m'n animatie-editor nog niet opnieuw geïnstalleerd, dus ik kan het nu niet voor je doen.
Als je zelf Animation Shop hebt (zit bij Paint Shop Pro), dan kan je het ook zelf doen.
quote:
Ja photoshop heb ik wel, hoe kun je dat precies doen dan? Of zou je het me ff over msn uit kunnen leggen?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:04 schreef snopprinses het volgende:
[..]
kun je met imageready doen
je hebt photoshop toch? dan moet dat ook lukken
Met Animation Shop van Jasc is het vrij simpel te doen. Je kan daar verschillende compressie methoden kiezen, het n-de frame steeds laten wegvallen.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:05 schreef Renesite het volgende:
Heb het 1 keer met animationshop gedaan voor wiwi, wat een rámp![]()
Is leukquote:Op zondag 19 maart 2006 16:11 schreef Blaxje het volgende:
Waarom moet iedereen bewegende avatars hebben dan?
uuh, geen ideequote:
Alleen deze avatar is een legende.quote:
Ah jou moest ik hebbenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Alleen deze avatar is een legende.![]()
mozaiekje?
oh .. fijn leren op zondagquote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
de B is van Big
BIG
[afbeelding]
de Big is roze
ROZE
[afbeelding]
even wat educatie voor de pubjes hoor
Pimp *hier* met je nieuwe bewegende avatarquote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Alleen deze avatar is een legende.![]()
mozaiekje?
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
de B is van Big
BIG
[afbeelding]
de Big is roze
ROZE
[afbeelding]
even wat educatie voor de pubjes hoor
Vertel?quote:
Ja, die zag ik net.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:45 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Pimp *hier* met je nieuwe bewegende avatar![]()
Mn ava is 'iets' te veel kbquote:
Oei nu je het zegt, had ik niet eens aan gedacht.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Mn ava is 'iets' te veel kb
maar snop gaat het me nu uitleggen hoe ik het zelf kan doen
Wiwi de gif-magician!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[afbeelding]
Als je niet te aandachtig kijkt zie je amper dat ie iets minder mooi is![]()
Wie zijn die mensen?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:54 schreef Wiwi101 het volgende:
[afbeelding]
Als je niet te aandachtig kijkt zie je amper dat ie iets minder mooi is![]()
Doe moeilijk, je had niet eens gezien dat hij nu kloptquote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[afbeelding]
Deze is beterMooier maar wat minder frames
En niemand die het ziet, en maar 97 kb![]()
Maar mijne is mooierquote:Op zondag 19 maart 2006 17:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Doe moeilijk, je had niet eens gezien dat hij nu klopt![]()
Lul niet, hij is helemaal niet mooier.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:07 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maar mijne is mooier![]()
En ik gun indereen t mooiste![]()
Kijk dan zelf huilie, die ze nu heeft.quote:
Hij heeft nog minder frames ook.. prutsertquote:Op zondag 19 maart 2006 17:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat mijn 97 kb mooier is![]()
Have funquote:Op zondag 19 maart 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
Wie er in staan
* Robert de la Haye
* Petra Kagchelland
* Wendy van Dijk
* Kristian Alfonso & Peter Reckell
Ben nu weg trouwens, mn opa en oma zijn ff hier
Ja ik heb het topic ff doorgelezenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Have fun
Je ava is trouwens al verkleind he, dat je het ff weet.
En lelijk dat ie is nuquote:Op zondag 19 maart 2006 17:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Have fun
Je ava is trouwens al verkleind he, dat je het ff weet.
Oke, wat is het verband tussen deze mensenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
Wie er in staan
* Robert de la Haye
* Petra Kagchelland
* Wendy van Dijk
* Kristian Alfonso & Peter Reckell
Ben nu weg trouwens, mn opa en oma zijn ff hier
De 1e 2 spelen in ONM (is een koppeltje), de 3e is gewoon leuk en de 4e is een leuk stel uit Days of our Livesquote:Op zondag 19 maart 2006 17:18 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Oke, wat is het verband tussen deze mensen![]()
Ga fijn buiten spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |