Helaas (komt vast een dezer dagen wel). Maar Klaassen reed 26.74 en totnutoe was 26.87 van Manli Wang het snelste.quote:
Da's 't omgekeerde van 862.quote:
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef Mirri het volgende:
Ok ATTENTIE, er is een nieuwe poll! op http://mapleleaf.web-log.nl
Dé Cindysite![]()
(niet zeiken Remzz)
Gezien vorig jaar moet een 500m onder minuut er wel inzitten.quote:
Ja, wat een supertijd van Klassen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
Helaas (komt vast een dezer dagen wel). Maar Klaassen reed 26.74 en totnutoe was 26.87 van Manli Wang het snelste.
( correctquote:(En als ik het goed heb worden snelste rondjes bij de mannen meestal op de 1000m gereden, terwijl het bij de vrouwen op de 500m is).
Dat 500m binnen een minuut zo moeilijk is. Grappig.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Gezien vorig jaar moet een 500m onder minuut er wel inzitten.. En ik wil eik zo snel mogelijk alle afstanden gereden hebben, om me iig te kunnen vergelijken met de Adelskalendern.
quote:En met alles onder de 300.000 ben ik tevreden.
Ja, best leuk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat taaltje van Klassen lijkt er ook op, grappig om te horen.
Nou, ik ben vorig jaar pas echt begonnen, en had uberhaupt al bijna 10 jaar nauwelijks geschaatst. Dus er valt nog veel te verbeteren aan m'n techniek, en daarnaast ben ik met m'n 2.02 ook zeker geen geboren schaatser. Maar ach, een rondje onder de minuut is me al gelukt, en dat was m'n doel voor het afgelopen seizoen (dat door m'n ierlandplan al in december afgelopen was).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat 500m binnen een minuut zo moeilijk is. Grappig.
Waar heb jij die interview met Cindy gezien?!?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef Remzz het volgende:
Wat ben ik ook een nerd, ik screenshots maken van interview met Klassen heb ik constant op F5 gedrukt, terwijl het F4 moet zijn
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef Remzz het volgende:
Wat ben ik ook een nerd, ik screenshots maken van interview met Klassen heb ik constant op F5 gedrukt, terwijl het F4 moet zijn
NOS net.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar heb jij die interview met Cindy gezien?!?![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef Remzz het volgende:
Nederland 2.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Studio Sportquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
2.02 over 500m?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik ben vorig jaar pas echt begonnen, en had uberhaupt al bijna 10 jaar nauwelijks geschaatst. Dus er valt nog veel te verbeteren aan m'n techniek, en daarnaast ben ik met m'n 2.02 ook zeker geen geboren schaatser. Maar ach, een rondje onder de minuut is me al gelukt, en dat was m'n doel voor het afgelopen seizoen (dat door m'n ierlandplan al in december afgelopen was).
Da's wel 30 per uur. Gemiddeld, met staande start. Dus best hard.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat 500m binnen een minuut zo moeilijk is. Grappig.
[..]
dat lukt mij zelfs volgens mij op de fiets....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel 30 per uur. Gemiddeld, met staande start. Dus best hard.
nu ik er over nadenk weet ik eigenlijk niet of me dat op een fiets zou lukken
Nee, remzz heeft dom zitten doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:03 schreef Mirri het volgende:
Ik huil, kan iemand het sturen ???
Met staande start?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lukt mij zelfs volgens mij op de fiets....
denk ik![]()
Nee. Je hebt pech. Als echte Klassen fan had je natuurlijk nooit mogen wegzappen want een interview was te verwachten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
KAN IK HET NOG ERGENS ZIEN?!
Je Caps-Lock blijft hangen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
miss op http://mapleleaf.web-log.nl/ ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:04 schreef Mirri het volgende:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
miss op http://mapleleaf.web-log.nl/ ?
Ik had niet weggezapt, ik was naar de wc!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nee. Je hebt pech. Als echte Klassen fan had je natuurlijk nooit mogen wegzappen want een interview was te verwachten.
Maar het was weinig bijzonders. Ze was erg 'happy'.
en de strijd was nog niet beslist en ze gaat straks naar haar one big happy family, en voorbereiden op het sjoelen morgenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nee. Je hebt pech. Als echte Klassen fan had je natuurlijk nooit mogen wegzappen want een interview was te verwachten.
Maar het was weinig bijzonders. Ze was erg 'happy'.
Beetje Klassen fan heeft een TV op de pleequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:07 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik had niet weggezapt, ik was naar de wc!![]()
![]()
Was het een lang interview? Wat zei ze??
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje Klassen fan heeft een TV op de plee
Als het De Cindy Klassen site is dan verwacht ik wel dat het daar te vinden is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
miss op http://mapleleaf.web-log.nl/ ?
Oh, zo. Ja, had ik moeten weten.quote:
Dat moet je dus tijdens de reclame doen, daar zijn die voor.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
Ik zit de HELE tijd te kijken, ik heb interviews gezien van Ireen, van van Dijk, ik heb reclame gezien, ik heb iedere rit gezien...en dan moet ik plassen....![]()
jezus (quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
Ik zit de HELE tijd te kijken, ik heb interviews gezien van Ireen, van van Dijk, ik heb reclame gezien, ik heb iedere rit gezien...en dan moet ik plassen....![]()
neem een stoma.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:09 schreef Mirri het volgende:
Ik wilde het opnemenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jezus (sorry cindy) het is maar een interviewtje zeg. Morgen volgen er nog twintig.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
neem een stoma.
heb ik ook. ik zal nooit een interview met Maren missen
[..]
neem een stoma.
[..]
neem een stoma.
niet zo harteloos hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:10 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
jezus (sorry cindy) het is maar een interviewtje zeg. Morgen volgen er nog twintig.
Is laptopje nu RIP?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nu proest ik m'n drankje dus over m'n toetsenbord heen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |