www.ytmnd.comquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef dutchmage het volgende:
bah bah bah.. was ik nou maar aan het werk.. verveel me de tandjes niemand wil uit..
en doch is niemand online
er is geen kut op tv en de videotheek heb ik al eens leeggehuurd..
fok is ook saai..
bah zaterdagavond
Goed adviesquote:
hmm ja...quote:
Ik heb hier Aeon Flux nog liggen. Wie kijkt mee?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef dutchmage het volgende:
bah bah bah.. was ik nou maar aan het werk.. verveel me de tandjes niemand wil uit..
en doch is niemand online
er is geen kut op tv en de videotheek heb ik al eens leeggehuurd..
fok is ook saai..
bah zaterdagavond
Topic opgeschoondquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:10 schreef dutchmage het volgende:
hey ik mis inenen berichten! waar zijn ze gebleven...
huiswerk.. hmm ja goed idee. laat ik mijn huiswerk van 1998 nog eens gaan maken...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:30 schreef Maraca het volgende:
Dan ga je huiswerk maken
Iets in mij zegt dat ik dit topic niet levend uitkom
Me too, maar beetje brak voor de buis hangen na wat wilde dagen is ook zeker niet onaangenaam.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:44 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb de afgelopen 2 dagen maar 4 uurtjes geslapen, dus ik heb er bewust voor gekozen om voor de tv te hangen vnv.. geen zin om weg te gaan
oh god.. het ultieme er is geen kut op tv moment....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:45 schreef LoggedIn het volgende:
en de 1e sexreclames zijn zojuist weer begonnen
ik heb ook msn.. ruilenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:53 schreef Mariechjen het volgende:
Oppassen op de kinders van mijn baas, 2 meiden van 15 (notabene) en eentje van 5...![]()
Tegelijk de verantwoordelijkheid over een 40 paarden-tellende pensionstal, inclusief een stuk of 7 kleine en een grote blafjoekel.
Geen hol op tv, meiden ruzie met elkaar (tweeling), niemand op msn (heel Nederland zit in de kroeg
); what's a girl supposed to do?
Ben met een biertje achter de laptop gekropen om een beetje te foksurfen, en dan lees ik dat ik niet de enige hobbyloze zaterdagverveler ben. Fijn gevoel!![]()
leuke avatarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:54 schreef Gwendolyn het volgende:
Ik verveel me ook.
Gezellig, vervelen we ons samen....![]()
Dudequote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:52 schreef dutchmage het volgende:
[..]
oh god.. het ultieme er is geen kut op tv moment....
mooi he kwijt geraakt.. en gevonden en onder in mijn sig gezetquote:
waar dan ik zie nietsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:23 schreef Furious het volgende:
Kijk! Daar zit dutchmage met al zijn vrienden!
* Furious wijst.
Ik niet, zit wel thuis, maar heb mijn lolletje al gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
Goh toch nog veel mensen die op Fok! zitten op een zaterdag avond. Ik verveel me ook!
zoenende tweelingzusjesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:53 schreef Mariechjen het volgende:
Oppassen op de kinders van mijn baas, 2 meiden van 15 (notabene) en eentje van 5...![]()
Tegelijk de verantwoordelijkheid over een 40 paarden-tellende pensionstal, inclusief een stuk of 7 kleine en een grote blafjoekel.
Geen hol op tv, meiden ruzie met elkaar (tweeling), niemand op msn (heel Nederland zit in de kroeg
); what's a girl supposed to do?
Ben met een biertje achter de laptop gekropen om een beetje te foksurfen, en dan lees ik dat ik niet de enige hobbyloze zaterdagverveler ben. Fijn gevoel!![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:42 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zoenende tweelingzusjes![]()
![]()
![]()
* LoggedIn ziet mogelijkheden
jawel.. ik wist alleen niet dat je half omgebouwde mannen sexy vondquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:22 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dudenog nooit een sexreclame gezien dan?
had ik ook moeten doen, morgen weer een dag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:30 schreef Maraca het volgende:
Dan ga je huiswerk maken
Iets in mij zegt dat ik dit topic niet levend uitkom
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:52 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ik ga uitbrakken van de afgelopen week.
* Aurelium is student
uuhm er staat 2x te koud buitenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:01 schreef SHE het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeerlijk rustig
Het is TE koud buiten
Ik ben TE moe
Het is TE koud buiten
en mijn bed is TE lekker
Morgen maar weer de wereld met mijn aanwezigheid verblijden, katerloos EN met vers gelakte nageltjes. Zaterdagavond..de ultieme muts dag
Stappen op vrijdag of zondag![]()
Nou dat is dus al 10x beter dan hier, waar kan je je aanmelden voor zo'n avondje bij jou?quote:Op zondag 19 maart 2006 00:01 schreef SHE het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeerlijk rustig
Het is TE koud buiten
Ik ben TE moe
Het is TE koud buiten
en mijn bed is TE lekker
Morgen maar weer de wereld met mijn aanwezigheid verblijden, katerloos EN met vers gelakte nageltjes. Zaterdagavond..de ultieme muts dag
Stappen op vrijdag of zondag![]()
Hij isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:27 schreef dutchmage het volgende:
[..]
mooi he kwijt geraakt.. en gevonden en onder in mijn sig gezet
had m als avatar.. werd niet gewaardeerdquote:
Ik wilde even benadrukken dat het toch wel erg koud was buiten.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef dutchmage het volgende:
[..]
uuhm er staat 2x te koud buitenen vers gelakte nagels.. ultieme muts dag
pff. zaterdag is eigenlijk gewoon een kut dag...
maar blij te horen dat we morgen weer van je aanwezigheid mogen genieten.![]()
In de mooiste stad van Nederland natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 00:06 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Nou dat is dus al 10x beter dan hier, waar kan je je aanmelden voor zo'n avondje bij jou?![]()
nieuw-vennepquote:Op zondag 19 maart 2006 00:11 schreef SHE het volgende:
[..]
In de mooiste stad van Nederland natuurlijk
ja eigenlijk welquote:
Kijk en nog dichtbij ookquote:Op zondag 19 maart 2006 00:11 schreef SHE het volgende:
[..]
In de mooiste stad van Nederland natuurlijk
Ik vind sommige vrouwen supergeil, maar ik ben toch wel redelijk overtuigd hetero.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:14 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ja eigenlijk welvertel eens val jij op vrouwen.?
redelijk overtuigd hetero... klinkt als een twijfelgevalletje en je hebt ook vrouwen met een gespierde rug.. dus dat zegt niets....quote:Op zondag 19 maart 2006 00:15 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind sommige vrouwen supergeil, maar ik ben toch wel redelijk overtuigd hetero.
Ik zet mijn versgelakte nageltjes natuurlijk veel liever in een grote, gespierde rug![]()
dat is jouw meningquote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef SHE het volgende:
Geen twijfel hoor, ik weet 100% zeker dat mannen lekker zijn
ik heb vrouwen wel eens horen zeggen alles went behalve een vent..quote:Op zondag 19 maart 2006 00:20 schreef SHE het volgende:
Geen twijfel hoor, ik weet 100% zeker dat mannen lekker zijn
Die vrouwen hebben kort haar, dragen platte schoenen en hebben gelachen bij de film big fat greek weddingquote:Op zondag 19 maart 2006 00:26 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik heb vrouwen wel eens horen zeggen alles went behalve een vent..
jij lang golvend haar naaldhakken en heb gehuild bij de titanicquote:Op zondag 19 maart 2006 00:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Die vrouwen hebben kort haar, dragen platte schoenen en hebben gelachen bij de film big fat greek wedding
Need I say more?
Hoho...de laatste keer dat de traantjes zich een weg zochten naar mijn goed gevulde blouse, was bij sixth sensequote:Op zondag 19 maart 2006 00:46 schreef dutchmage het volgende:
[..]
jij lang golvend haar naaldhakken en heb gehuild bij de titanic![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 00:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoho...de laatste keer dat de traantjes zich een weg zochten naar mijn goed gevulde blouse, was bij sixth sense
Om te janken, die film!
toch nog wel he.. en gewonnen renzor.? de rest boeit niet.. alleen de vraag of je de rest hebt ingemaakt...quote:Op zondag 19 maart 2006 01:51 schreef El_Rolando het volgende:
Goed topic.
3de geloof ik. We waren met 8.quote:Op zondag 19 maart 2006 01:57 schreef dutchmage het volgende:
[..]
toch nog wel he.. en gewonnen renzor.? de rest boeit niet.. alleen de vraag of je de rest hebt ingemaakt...
quote:
how u doingquote:Op zondag 19 maart 2006 02:08 schreef diertjuh het volgende:
Ik heb wel een leuke zaterdagavond gehad![]()
Die badeendjes van jou zijn toch tering duur?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goed.
Nog wat van de zaterdagavond gemaakt dan?
Ja, sommige wel.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die badeendjes van jou zijn toch tering duur?![]()
Hoeveel heb je d'r??quote:Op zondag 19 maart 2006 02:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja, sommige wel.Heb der ook een paar gekregen
.
Zo hé, dat zijn er veelquote:Op zondag 19 maart 2006 02:21 schreef diertjuh het volgende:
[..]
19
Als je die kleintjes ook meetelt en er staat 1 niet bij op die foto.
Ja, ik heb ook een bad.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo hé, dat zijn er veelHeb je ook een bad?
ja nutteloos gefokt.. maar wat maakte jouw zaterdag zo goed.?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goed.
Nog wat van de zaterdagavond gemaakt dan?
Heb je ze er wel eens alle 19 in gedaan?quote:
ja vertel! vertel!quote:Op zondag 19 maart 2006 02:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je ze er wel eens alle 19 in gedaan?
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ben gezellig met mijn vriendinnetje naar het filmhuis in Zwolle geweest!![]()
Daarna nog even naar café de dokter en jointjes halen bij het binnenhof!![]()
Heb cola gedronken, ik moest nog naar huis rijden!![]()
Nu zit ik achter de laptop te blowen en te zuipen, m'n vriendin ligt al te pitten!![]()
Top zaterdag!![]()
Niet veel, maar ik denk ik neem de gok 'squote:
ja precies!quote:Op zondag 19 maart 2006 02:31 schreef zhe-devilll het volgende:
DUR WAS GEEN KUT OP TV!
ongelooflijk gewoon wil ik eens tv kijken is er niks op?
En het is zaterdagavond?
Ik weiger nog kabelkosten te betalen als die idioten niet iets bijzonders uit willen zenden in het weekend
goddomme
jah man en dan die brein maar zeiken als je films download duhquote:
hoezo biedt je jezelf aan ofzo?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:33 schreef Asmodean het volgende:
zeg TS, heb je geen vrienden/vriendin ofzo waar je naartoe kunt?
Uuuuh oké!quote:Op zondag 19 maart 2006 02:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet veel, maar ik denk ik neem de gok 's![]()
had ik dat niet vermeld.?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:33 schreef Asmodean het volgende:
zeg TS, heb je geen vrienden/vriendin ofzo waar je naartoe kunt?
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:39 schreef sig000 het volgende:
Zo te zien zuip je verder en wordt er niet meer gereden.![]()
Ik zou punaises in je gezicht duwen als je het in mijn aanwezigheid zou doenquote:Op zondag 19 maart 2006 00:10 schreef SHE het volgende:
Dus wat doe je dan, als weldenkende eind twintiger? Dan ga je lekker met jezelf klooien! Haarmaskertje, beetje badderen, internetten, nageltjes vijlen, parrafinebadje voor de handjes, wenkbrauwtjes epileren, nageltjes lakken, teentjes niet vergeten
Kutfilmquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:07 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Ik heb hier Aeon Flux nog liggen. Wie kijkt mee?
Maar wel Charlize Theron in strakke pakjesquote:
Mannen zijn niet gewenst bij dit ritueel....jij ook nietquote:Op zondag 19 maart 2006 03:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou punaises in je gezicht duwen als je het in mijn aanwezigheid zou doen.
welk ritueel? en nee, ik heb geen zin om terug te lezen..quote:Op zondag 19 maart 2006 10:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Mannen zijn niet gewenst bij dit ritueel....jij ook niet![]()
nee.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je ze er wel eens alle 19 in gedaan?
Ik had een afspraakje en dat was zeer gezellig en leuk.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:24 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ja nutteloos gefokt.. maar wat maakte jouw zaterdag zo goed.?
Slechtquote:
Maar ik wil ook een parrafinebadje voor m'n handjesquote:Op zondag 19 maart 2006 10:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Mannen zijn niet gewenst bij dit ritueel....jij ook niet![]()
Haha inderdaad dat die ene gozer bang was geworden van de tv en buiten ging liggen. En binnen ook heel de tijd angstig naar de tv kijken enzoquote:Op zondag 19 maart 2006 16:45 schreef Bergie88 het volgende:
Ik heb mij uitstekend vermaakt gisteren hoor, Groeten Terug op SBS6 was hilarisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |