www.ytmnd.comquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef dutchmage het volgende:
bah bah bah.. was ik nou maar aan het werk.. verveel me de tandjes niemand wil uit..
en doch is niemand online
er is geen kut op tv en de videotheek heb ik al eens leeggehuurd..
fok is ook saai..
bah zaterdagavond
Goed adviesquote:
hmm ja...quote:
Ik heb hier Aeon Flux nog liggen. Wie kijkt mee?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef dutchmage het volgende:
bah bah bah.. was ik nou maar aan het werk.. verveel me de tandjes niemand wil uit..
en doch is niemand online
er is geen kut op tv en de videotheek heb ik al eens leeggehuurd..
fok is ook saai..
bah zaterdagavond
Topic opgeschoondquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:10 schreef dutchmage het volgende:
hey ik mis inenen berichten! waar zijn ze gebleven...
huiswerk.. hmm ja goed idee. laat ik mijn huiswerk van 1998 nog eens gaan maken...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:30 schreef Maraca het volgende:
Dan ga je huiswerk maken
Iets in mij zegt dat ik dit topic niet levend uitkom
Me too, maar beetje brak voor de buis hangen na wat wilde dagen is ook zeker niet onaangenaam.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:44 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb de afgelopen 2 dagen maar 4 uurtjes geslapen, dus ik heb er bewust voor gekozen om voor de tv te hangen vnv.. geen zin om weg te gaan
oh god.. het ultieme er is geen kut op tv moment....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:45 schreef LoggedIn het volgende:
en de 1e sexreclames zijn zojuist weer begonnen
ik heb ook msn.. ruilenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:53 schreef Mariechjen het volgende:
Oppassen op de kinders van mijn baas, 2 meiden van 15 (notabene) en eentje van 5...![]()
Tegelijk de verantwoordelijkheid over een 40 paarden-tellende pensionstal, inclusief een stuk of 7 kleine en een grote blafjoekel.
Geen hol op tv, meiden ruzie met elkaar (tweeling), niemand op msn (heel Nederland zit in de kroeg
); what's a girl supposed to do?
Ben met een biertje achter de laptop gekropen om een beetje te foksurfen, en dan lees ik dat ik niet de enige hobbyloze zaterdagverveler ben. Fijn gevoel!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |