Mwoa met deze 500 is daar zat rek inquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:40 schreef dolle_hond het volgende:
t wereldpuntenrecord voor vrouwen staat op 157177
38.37 - 3.57.96 - 1.52.71 - 6.55.77
cindy 22-1-06
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oneven maand, dan bloedt hij de hele maand uit z'n kutquote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:42 schreef dolle_hond het volgende:En die andere chick?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oneven maand, dan bloedt hij de hele maand uit z'n kut
Ja, ze ligt al bijna een punt voor op schema.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa met deze 500 is daar zat rek in
t begint zo weer studio sportquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:41 schreef MiLalaa het volgende:
Net op het moment dat we het nodig hebben, werkt de resultaten site weer eens niet up to date![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooi, ik schakel weer terug. Hopelijk nog een herhaling van van Dijk of een leuk interviewtjequote:
ach, wat geeft het... ik ben MAAR 3 jaar ouderquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef Mirri het volgende:
Ben ik dan de jongste hier ofzo, (er heeft net iemand mijn geboortedatum op dit topic geplaatst.
Sowieso wat interviewtjes, nog geeneen geweestquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:43 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
mooi, ik schakel weer terug. Hopelijk nog een herhaling van van Dijk of een leuk interviewtje
Wattan?quote:
nee 't gaat over de 10kquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:45 schreef Mirri het volgende:
Is het schaatsen alweer begonnen ofzo? Wat heeft iedereen het over de 3 km?
Al even ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:45 schreef Mirri het volgende:
Is het schaatsen alweer begonnen ofzo? Wat heeft iedereen het over de 3 km?
Mooi subforum, al hoor ik er eigenlijk nog niet thuis.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:39 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja je bent de jongste. De rest komt uit het 40+ subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |