is dat nou nodig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:24 schreef dramslag het volgende:
-knip-
Jah maar waarom moet al het kut gebeuren in 1 keer en al het goede gaat zeker verspreid!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:24 schreef dramslag het volgende:
knip
niet grappig. Sterktequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef ooge het volgende:
knip
sterke, vooral dat van je moeder is heel erg
Wat een kut grap, en mijn moeder heeft met chemo en bestralen nog maar ±3 maanden. Maar door de hersentumoren zal ze veel eerder niet meer kunnen praten....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef ooge het volgende:
knip
sterke, vooral dat van je moeder is heel erg
Mee eens, maar hoe triest is dat eigenlijk...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef CartWOman het volgende:
Ja, da's best ruk allemaal.![]()
Inhoudelijke reacties hoef je hier trouwens niet op te rekenen, zou je niet liever in R&P een topic openen? Hoe je hiermee om moet gaan, ervaringen van anderen, etc.
Zelf weten natuurlijk.
dacht hetzelfde, daar zal je veel meer aan hebben denk ikquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef CartWOman het volgende:
Ja, da's best ruk allemaal.![]()
Inhoudelijke reacties hoef je hier trouwens niet op te rekenen, zou je niet liever in R&P een topic openen? Hoe je hiermee om moet gaan, ervaringen van anderen, etc.
Zelf weten natuurlijk.
Eens, maar zo'n sfeertje hangt hier nu eenmaal... voor 'zwaardere zaken' moet je hier imo niet zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mee eens, maar hoe triest is dat eigenlijk...
liefquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:38 schreef flugeltje het volgende:
Sterkte TS, lijkt me een kutsituatie om middenin te zitten...
Ik wil je topic wel verplaatsen naar R&P als je dat wilt. Hij kan hier ook blijven. Ik ben in de buurt om e.e.a. aan te pakken als het nodig mocht zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |