Dit is nep! Ik weet het zeker.quote:
waarom nep?quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Twee keer hetzelfde neppe filmpje....
Grappig, maar hij scoort maar 1 keer... Waarom heet het trouwens Holalnders weten het niet meer? en niet iets van dolletje ofzo? Het is toch geen interland?quote:
Omdat die gasten in Holland geboren zijn, grootgebracht op kosten van de bijstand en een teringhekel hebben aan iedereen die geen roots in Noord-Afrika heeft.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Grappig, maar hij scoort maar 1 keer... Waarom heet het trouwens Holalnders weten het niet meer? en niet iets van dolletje ofzo? Het is toch geen interland?
Heb jij het hier nou over jouw pa?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:25 schreef Calella het volgende:
[..]
Omdat die gasten in Holland geboren zijn, grootgebracht op kosten van de bijstand en een teringhekel hebben aan iedereen die geen roots in Noord-Afrika heeft.
Grotere racisten zijn er niet in Nederland.
Aardige moves overigens.![]()
Jammer alleen dat driekwart van de moves op de middenlijn zijn zonder tegenstander in de buurt en tegen gasten van 40 jaar.![]()
Ik kan me helemaal vinden in jouw postquote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Grappig, maar hij scoort maar 1 keer... Waarom heet het trouwens Holalnders weten het niet meer? en niet iets van dolletje ofzo? Het is toch geen interland?
Adrem.quote:
Waar slaat dit op? Hoevaak kan je dr hersens inbeuken zeg, tjeez!quote:
Is dat die gast van 'Viva la Bam'? Dat zielige trapje van die ouwe vent als ie al op de grond ligtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |