abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 maart 2006 @ 23:10:35 #176
139773 roedeledokie
Die opm. was niet grappig!
pi_36217803
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef El_Rolando het volgende:
Een aparte bus voor vetkleppen.
Met een extra gat in de achterwand geboord en een u vormige buis op de uitlaat!

En geen bus op aardgas svp, goeie ouwe diesel, zonder roetfilter
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
  dinsdag 21 maart 2006 @ 08:13:00 #177
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_36222351
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef roedeledokie het volgende:

[..]

Met een extra gat in de achterwand geboord en een u vormige buis op de uitlaat!

En geen bus op aardgas svp, goeie ouwe diesel, zonder roetfilter
Nee.. da's de oplossing voor asociale rokers...
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_36862591
Lekker lullige topic is dit, sommige mensen eten helemaal niet veel en zijn al met een stevige bouw geboren. En sommigen hebben bijvoorbeeld suikerziekte waardoor ze dik worden, moeten ze dan meer betalen omdat ze 'dik' zijn? Ik vind het dan echt nergens op slaan. Een vriendin van mij heeft een stevige bouw, haar vader is ook heel dik en van iets vets dat wij eten komt zij gelijk een kilo aan. Zij kan daar toch ook niks aan doen? En een andere vriendin van mij heeft een nierziekte en iedere keer als ze prednison slikt wordt ze ook mollig.. Deze topic gaat nergens over..
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:02:23 #179
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_36865418
Nogal dom om het dan omhoog te kicken
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:06:11 #180
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36865559
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef Loontjah het volgende:
daarom vermijd ik de trein altijd in de zomer... iedereen stinkt naar zweet en sommigen gaan dan even de plafond vasthouden in het tussenstuk.... JAK!
misschien ruik jij jezelf wel
pi_36865773
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:39 schreef xxxsharonxxx het volgende:
Lekker lullige topic is dit, sommige mensen eten helemaal niet veel en zijn al met een stevige bouw geboren. En sommigen hebben bijvoorbeeld suikerziekte waardoor ze dik worden, moeten ze dan meer betalen omdat ze 'dik' zijn? Ik vind het dan echt nergens op slaan. Een vriendin van mij heeft een stevige bouw, haar vader is ook heel dik en van iets vets dat wij eten komt zij gelijk een kilo aan. Zij kan daar toch ook niks aan doen? En een andere vriendin van mij heeft een nierziekte en iedere keer als ze prednison slikt wordt ze ook mollig.. Deze topic gaat nergens over..
Was het niet andersom? Dikke mensen krijgen juist eerder suikerziekte.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:12:29 #182
135035 Slager
wie wil er?...
pi_36865785
quote:
kut voor hun maar ik ben zeker voor het betalen voor plaats!
BIER?!
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:23:46 #183
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_36866235
quote:
Het menselijk skelet is niet ontworpen voor overgewicht....en zo zal de mens ook niet zo snel aankomen mits hij of zij goed eet en vaak beweegt, natuurlijk verschilt dit van mens tot mens in de mate waarin hij of zij aankomt.....maar dat je dik geboren wordt...is nonsens...het ligt aan de genen van de ouders die ervoor bepalen hoe snel je aankomt....als de ouder dik is (dus ook snel kan aankomen en dusdanig het gen heeft voor een langzame stofwisseling) zal de baby ook dik worden en niet dik zijn bij de geboorte...jouw vriendin lijdt dus aan obesitas..een ziekte, en ziektes hebben oorzaken....de oorzaken bij obesitas zijn niet de genen maar haar of zijn eetpatroon gecombineerd met die genen.

Letten op wat je eet en veel beweging is dus de oplossing hiervoor. Sommige mensen zijn gezegend met een snelle stofwisseling maar sommige ook niet..dit...is helaas de oneerlijkheid in het leven waar iedereen mee moet kunnen leven.

Dus zij kan er wél wat aan doen, want al dat vet komt niet uit de lucht vallen!!..een diëtist bezoeken is alvast een 1e stap...mits zij er inzet voor toont, en de motivatie plus de wilskracht voor heeft om af te vallen...want obesitas heeft alleen maar nadelen ( nauwelijks zelfvertrouwen, nauwelijks zelfrespect, irritatie van anderen in haar of zijn omgeving op haar of hem, ongezond ( druk op gewrichten, kans op hart en vaat ziekten, arterosclerose), en voor chirurgen is een dikke laag vet heel erg storend tijdens een operatie.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Relneger18 op 11-04-2006 20:36:19 ]
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:32:48 #184
135035 Slager
wie wil er?...
pi_36866637
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Het menselijk skelet is niet ontworpen voor overgewicht....en zo zal de mens ook niet zo snel aankomen mits hij of zij goed eet en vaak beweegt, natuurlijk verschilt dit van mens tot mens in de mate waarin hij of zij aankomt.....maar dat je dik geboren wordt...is nonsens...het ligt aan de genen van de ouders die ervoor bepalen hoe snel je aankomt....als de ouder dik is (dus ook snel kan aankomen en dusdanig het gen heeft voor een langzame stofwisseling) zal de baby ook dik worden en niet dik zijn bij de geboorte...jouw vriendin lijdt dus aan obesitas..een ziekte, en ziektes hebben oorzaken....de oorzaken bij obesitas zijn niet de genen maar haar of zijn eetpatroon gecombineerd met die genen.

Letten op wat je eet en veel beweging is dus de oplossing hiervoor. Sommige mensen zijn gezegend met een snelle stofwisseling maar sommige ook niet..dit...is helaas de oneerlijkheid in het leven waar iedereen mee moet kunnen leven.

Dus zij kan er wél wat aan doen, want al dat vet komt niet uit de lucht vallen!!..een dietist bezoeken is alvast een 1e stap...mits zij er inzet voor toont, en de motivatie plus de wilskracht voor heeft om af te vallen...want obesitas heeft alleen maar nadelen ( nauwelijks zelfvertrouwen, nauwelijks zelfrespect, irritatie van anderen in haar of zijn omgeving op haar of hem, ongezond ( druk op gewrichten), en voor chirurgen is een dikke laag vet heel erg storend tijdens een operatie.)
een relneger die weet waar hij het over heeft Laat dat tuig afvallen! onze plek bezetten!
BIER?!
pi_36887098
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Relneger18 het volgende:

[..]

Dus zij kan er wél wat aan doen, want al dat vet komt niet uit de lucht vallen!!..een diëtist bezoeken is alvast een 1e stap...mits zij er inzet voor toont, en de motivatie plus de wilskracht voor heeft om af te vallen...want obesitas heeft alleen maar nadelen ( nauwelijks zelfvertrouwen, nauwelijks zelfrespect, irritatie van anderen in haar of zijn omgeving op haar of hem, ongezond ( druk op gewrichten, kans op hart en vaat ziekten, arterosclerose), en voor chirurgen is een dikke laag vet heel erg storend tijdens een operatie.)
.

uhh die vriendin is al zo vaak bij een dietist geweest en dat helpt niet.. en over die andere vriendin dan? die een nierziekte heeft en dan door de medicijnen veel aankomt? Ik vind deze topic nog steeds nergens op slaan, die vriendin met een nierziekte kan er nix aan doen en die andere vriendin ook niet en waarom zouden mensen voor 2 plaatsen moeten betalen? Ooit van staanplaatsen gehoord En als je er last van hebt betaal je toch lekker een taxi, je mag blij zijn dat er nog openbaar vervoer bestaat..
  woensdag 12 april 2006 @ 14:52:50 #186
140904 MLF
Unazukin
pi_36887754
Dieetist helpt alleen bij overgewicht, niet als je 10 of 20 kilo teveel weegt, dan gaat het er moeilijker vanaf

Maar goed, baby's worden niet dik geboren
Dik word je van vreten en door blijven vreten en zitten en geen beweging
pi_36888711
die vriendin is niet 10 of 20 kilo te zwaar maar wel 50 kilo denk ik.. En ze is dan wel niet dik geboren, maar het is toch ook niet leuk als je van 1 patatje al gelijk een kilo aankomt? En moet ze dan daarom voor 2 stoelen betalen elke dag:S Oja ff btw.. veel studenten hebben OV kaart, moeten de dikke studenten dan 2 OV kaarten krijgen? whaha stomme topic dit
  woensdag 12 april 2006 @ 16:53:38 #188
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_36892046
Als iemand zegt dat ze een kilo aankomt van een patatje, ga ik me altijd afvragen of ze geen dingen eet die ze niet verteld, of dat ze er misschien een liter mayonaise overheen gooit.

Als je niet dik wilt zijn kun je ook beginnen met dat patatje niet te eten als je weet dat je er zoveel van aankomt, dat is geheel je eigen keuze niemand die het met geweld je strot in duwt.
Ook met een ziekte hoef je geen 10-tonner te zijn, oke dat je misschien niet aan het ideaal voldoet, goed, maar 2 meter omvang is je eigen schuld, en ik ga je niet zielig vinden als je er niks aan doet.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_36892119
dan heb je het alleen over gewicht, maar de discussie gaat nog steeds over 2 zitplaatsen betalen..
pi_36892408
Had ik laatst ook in de trein...

Zit lekker op zon 2 persoonsbankje, plaats zat in de coupe.

Komt der zon vatsige graftak naast me zitten, terwijl er nog minstens 30 plaatsen over waren!!

Ophoeren!!
  woensdag 12 april 2006 @ 17:07:36 #191
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_36892494
Als je meer ruimte nodig hebt zul je meer moeten betalen zo is het nu eenmaal en zo zal het altijd blijven, de enige uitzondering is het openbaar vervoer en daar mogen ze van mij gewoon dezelfde regel hanteren.

Je stelt zelf dat als ik er last van heb ik dan maar een taxi moet nemen, waarom zou ik? Ik val niemand lastig laat die dikzakken die 1.5 of meer plaatsen nodig hebben maar rekening houden met ons, de mensen die wel gewoon op één plaats passen, laat hun maar een taxi nemen, zij nemen een deel van een plaats in waar ik voor betaald heb.
Zij mogen blij zijn dat ze nog met het ov meemogen voor dezelfde prijs, wat denk je dat het aan afschrijving kost die extra gewichtsbelasting op die assen, indirect zorgen zij voor een hogere afschrijving en meer onderhoud aan de bus of trein dus voor een hoger tarief voor het kaartje.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
pi_36898826
quote:
Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef rucksichlos het volgende:
Zij mogen blij zijn dat ze nog met het ov meemogen voor dezelfde prijs, wat denk je dat het aan afschrijving kost die extra gewichtsbelasting op die assen, indirect zorgen zij voor een hogere afschrijving en meer onderhoud aan de bus of trein dus voor een hoger tarief voor het kaartje.
Dat is ook waar..maar dan hebben we het nog niet over het andere probleem gehad...het zuurstof gebruik.
Eén zo'n fatso ademt zo hard dat ze gewoon de lucht voor mijn neus wegademen....soms zie je zelfs snoeppapiertjes naar hun monden vliegen
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_36898894

ook weer zoiets. Kids die de Mac ingeschopt worden door pa/ma zodat ze dan niet zeuren ofzo
dan krijg je iets zoals op bovenstaand plaatje
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  woensdag 12 april 2006 @ 21:22:53 #194
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_36900775
quote:
Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onderbroek het volgende:
[afbeelding]

ook weer zoiets. Kids die de Mac ingeschopt worden door pa/ma zodat ze dan niet zeuren ofzo
dan krijg je iets zoals op bovenstaand plaatje
jezus
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')