Met een extra gat in de achterwand geboord en een u vormige buis op de uitlaat!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef El_Rolando het volgende:
Een aparte bus voor vetkleppen.
Nee.. da's de oplossing voor asociale rokers...quote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Met een extra gat in de achterwand geboord en een u vormige buis op de uitlaat!
En geen bus op aardgas svp, goeie ouwe diesel, zonder roetfilter
misschien ruik jij jezelf welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef Loontjah het volgende:
daarom vermijd ik de trein altijd in de zomer... iedereen stinkt naar zweet en sommigen gaan dan even de plafond vasthouden in het tussenstuk.... JAK!
Was het niet andersom?quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:39 schreef xxxsharonxxx het volgende:
Lekker lullige topic is dit, sommige mensen eten helemaal niet veel en zijn al met een stevige bouw geboren. En sommigen hebben bijvoorbeeld suikerziekte waardoor ze dik worden, moeten ze dan meer betalen omdat ze 'dik' zijn? Ik vind het dan echt nergens op slaan. Een vriendin van mij heeft een stevige bouw, haar vader is ook heel dik en van iets vets dat wij eten komt zij gelijk een kilo aan. Zij kan daar toch ook niks aan doen? En een andere vriendin van mij heeft een nierziekte en iedere keer als ze prednison slikt wordt ze ook mollig.. Deze topic gaat nergens over..
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:39 schreef xxxsharonxxx het volgende:
Lekker lullige topic is dit, sommige mensen eten helemaal niet veel en zijn al met een stevige bouw geboren. En sommigen hebben bijvoorbeeld suikerziekte waardoor ze dik worden, moeten ze dan meer betalen omdat ze 'dik' zijn? Ik vind het dan echt nergens op slaan. Een vriendin van mij heeft een stevige bouw, haar vader is ook heel dik en van iets vets dat wij eten komt zij gelijk een kilo aan. Zij kan daar toch ook niks aan doen? En een andere vriendin van mij heeft een nierziekte en iedere keer als ze prednison slikt wordt ze ook mollig.. Deze topic gaat nergens over..
Het menselijk skelet is niet ontworpen voor overgewicht....en zo zal de mens ook niet zo snel aankomen mits hij of zij goed eet en vaak beweegt, natuurlijk verschilt dit van mens tot mens in de mate waarin hij of zij aankomt.....maar dat je dik geboren wordt...is nonsens...het ligt aan de genen van de ouders die ervoor bepalen hoe snel je aankomt....als de ouder dik is (dus ook snel kan aankomen en dusdanig het gen heeft voor een langzame stofwisseling) zal de baby ook dik worden en niet dik zijn bij de geboorte...jouw vriendin lijdt dus aan obesitas..een ziekte, en ziektes hebben oorzaken....de oorzaken bij obesitas zijn niet de genen maar haar of zijn eetpatroon gecombineerd met die genen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:39 schreef xxxsharonxxx het volgende:
een relneger die weet waar hij het over heeftquote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Het menselijk skelet is niet ontworpen voor overgewicht....en zo zal de mens ook niet zo snel aankomen mits hij of zij goed eet en vaak beweegt, natuurlijk verschilt dit van mens tot mens in de mate waarin hij of zij aankomt.....maar dat je dik geboren wordt...is nonsens...het ligt aan de genen van de ouders die ervoor bepalen hoe snel je aankomt....als de ouder dik is (dus ook snel kan aankomen en dusdanig het gen heeft voor een langzame stofwisseling) zal de baby ook dik worden en niet dik zijn bij de geboorte...jouw vriendin lijdt dus aan obesitas..een ziekte, en ziektes hebben oorzaken....de oorzaken bij obesitas zijn niet de genen maar haar of zijn eetpatroon gecombineerd met die genen.
Letten op wat je eet en veel beweging is dus de oplossing hiervoor. Sommige mensen zijn gezegend met een snelle stofwisseling maar sommige ook niet..dit...is helaas de oneerlijkheid in het leven waar iedereen mee moet kunnen leven.
Dus zij kan er wél wat aan doen, want al dat vet komt niet uit de lucht vallen!!..een dietist bezoeken is alvast een 1e stap...mits zij er inzet voor toont, en de motivatie plus de wilskracht voor heeft om af te vallen...want obesitas heeft alleen maar nadelen ( nauwelijks zelfvertrouwen, nauwelijks zelfrespect, irritatie van anderen in haar of zijn omgeving op haar of hem, ongezond ( druk op gewrichten), en voor chirurgen is een dikke laag vet heel erg storend tijdens een operatie.)
.quote:Op dinsdag 11 april 2006 20:23 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Het menselijk skelet is niet ontworpen voor overgewicht....en zo zal de mens ook niet zo snel aankomen mits hij of zij goed eet en vaak beweegt, natuurlijk verschilt dit van mens tot mens in de mate waarin hij of zij aankomt.....maar dat je dik geboren wordt...is nonsens...het ligt aan de genen van de ouders die ervoor bepalen hoe snel je aankomt....als de ouder dik is (dus ook snel kan aankomen en dusdanig het gen heeft voor een langzame stofwisseling) zal de baby ook dik worden en niet dik zijn bij de geboorte...jouw vriendin lijdt dus aan obesitas..een ziekte, en ziektes hebben oorzaken....de oorzaken bij obesitas zijn niet de genen maar haar of zijn eetpatroon gecombineerd met die genen.
Letten op wat je eet en veel beweging is dus de oplossing hiervoor. Sommige mensen zijn gezegend met een snelle stofwisseling maar sommige ook niet..dit...is helaas de oneerlijkheid in het leven waar iedereen mee moet kunnen leven.
Dus zij kan er wél wat aan doen, want al dat vet komt niet uit de lucht vallen!!..een diëtist bezoeken is alvast een 1e stap...mits zij er inzet voor toont, en de motivatie plus de wilskracht voor heeft om af te vallen...want obesitas heeft alleen maar nadelen ( nauwelijks zelfvertrouwen, nauwelijks zelfrespect, irritatie van anderen in haar of zijn omgeving op haar of hem, ongezond ( druk op gewrichten, kans op hart en vaat ziekten, arterosclerose), en voor chirurgen is een dikke laag vet heel erg storend tijdens een operatie.)
Dat is ook waar..maar dan hebben we het nog niet over het andere probleem gehad...het zuurstof gebruik.quote:Op woensdag 12 april 2006 17:07 schreef rucksichlos het volgende:
Zij mogen blij zijn dat ze nog met het ov meemogen voor dezelfde prijs, wat denk je dat het aan afschrijving kost die extra gewichtsbelasting op die assen, indirect zorgen zij voor een hogere afschrijving en meer onderhoud aan de bus of trein dus voor een hoger tarief voor het kaartje.
jezusquote:Op woensdag 12 april 2006 20:37 schreef Onderbroek het volgende:
[afbeelding]
ook weer zoiets. Kids die de Mac ingeschopt worden door pa/ma zodat ze dan niet zeuren ofzo
dan krijg je iets zoals op bovenstaand plaatje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |