Ik vind niet dat je kan klagen over 't uitzicht maar wel over de plel die ze innemenquote:Op zondag 19 maart 2006 03:36 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eens eigenlijk alleen wil ik dan ook smartegeld voor het ranzige uitzicht dat je soms hebt op die lui.
Neee, die vind ik juist mooi.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:45 schreef sig000 het volgende:
Ik ga ook niet lopen klagen over te dikke en ranzige auto's
Ik heb liever een ranke snelle auto maar welke types zitten er achter 't stuur van zo'n "ik wil maar maar heb 't niet" auto?quote:
Dik en snel dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb liever een ranke snelle auto maar welke types zitten er achter 't stuur van zo'n "ik wil maar maar heb 't niet" auto?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:48 schreef Asmodean het volgende:
gewoon verplicht naar een afvalkamp sturen natuurlijk![]()
Is het goedkoper om gewoon de ingang smaller te maken..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:50 schreef SimplyIJzzz het volgende:
Weegschaal bij het instappen en die vetzakken pertinent weigeren. Als ze lang genoeg lopend de afstanden afleggen zijn ze vanzelf weer slank genoeg om de bus in te mogen.
Waarom zijn kinderen onder de 4 jaar dan gratis? Juist omdat je ze op schoot kan nemen als dat nodig is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef Loontjah het volgende:
Een kaartje is een vervoersbewijs ... geen plaatsbewijs!
Of omdat ze net zo zwaar zijn als een boodschappentas?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:21 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Waarom zijn kinderen onder de 4 jaar dan gratis? Juist omdat je ze op schoot kan nemen als dat nodig is.
Een beetje sociaal mens zet zijn boodschappentas ook niet op een bank.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:27 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Of omdat ze net zo zwaar zijn als een boodschappentas?
Ik laat me toch potjanverdulleme niet door zo'n wandelende frituurpan wegjagen!?!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:08 schreef rucksichlos het volgende:
In zo'n geval sta ik op en ga desnoods in het gangpad staan.
quote:Op zondag 19 maart 2006 11:20 schreef __droogkloot__ het volgende:
Dikke mensen moeten gediscrimineerd worden, moeten ze maar afvallen!![]()
![]()
Moet je dan de rest van je reis geërgerd platgedrukt tegen het raampje aan zitten? Ik ga dan wel staan dat is beter voor mijn humeur en gezondheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik laat me toch potjanverdulleme niet door zo'n wandelende frituurpan wegjagen!?!
In Nederland heb je ook zo'n vereniging...de vereniging Obesitas, want dikke mensen worden gediscrimineerd aldus deze vereniging. Ze krijgen bijvoorbeeld moeilijk represantieve banen.....GUT hoe zou dat toch komenquote:Op zondag 19 maart 2006 10:01 schreef xFriendx het volgende:
Was een tijd terug nog op de frontpage, dat een vereniging voor de belangen van de dikke mensen ophef maakte in Amerika. Dit was om een dikke dame te steunen. Een OV bedrijf had namelijk besloten dat zij niet mee mocht met de bus, want per persoon mocht je niet meer dan x kilo wegen (waarschijnlijk is x kilo maal aantal passagiers max gewicht wat die bus kan meesleuren) en die dame woog dus 250+. Dus nu ging die vereniging er voor pleitten dat het max gewicht omhoog moest zodat ook die dame weer mee kon. Belachelijk.
Zou juist goed zijn dat die vrouw de bus niet meer kan pakken maar naar d'r werk moet rollen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |