quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:18 schreef Fannetje het volgende:
De dvd recorder is ingesteldIk ga zometeen naar het theater
* Ze zijn al gestopt in Amerika *quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:43 schreef wht het volgende:
Echt zuur deze tijd. Ik download ze nu maar, en moet zeggen dat de afleveringen wat jullie nog gaan zien erg goed zijn.
Hoop dat ze niet zullen stoppen in Amerika
Nope, de afleveringen lopen daar door tot 5 juni. Doordat de serie een langer winterpauze heeft gehad, loopt Nederland met de aflevering van volgende week nog maar anderhalve maand achter.quote:
Ik bedoel, er komt geen nieuw seizoen. De serie is gecancelled.quote:Op zondag 14 mei 2006 09:33 schreef mbn het volgende:
[..]
Nope, de afleveringen lopen daar door tot 5 juni. Doordat de serie een langer winterpauze heeft gehad, loopt Nederland met de aflevering van volgende week nog maar anderhalve maand achter.
Gepraat over de Amerikaanse uitzendingen kan overigens beter in: Everwood [spoilers en afleveringen uit Amerika]
Is nog niet zeker, voorlopig is er geen nieuw seizoen besteld, maar nog niet alles is ingevuld bij het nieuwe station (CW network). Zo is afgelopen week 7th heaven plots verlengd en staat Veronica Mars plots onder druk. Er zijn voor de finale twee eindes opgenomen voor Everwood, dus ze hebben nog een paar weken om te beslissen. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor Everwood.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef CryARiver het volgende:
[..]
Ik bedoel, er komt geen nieuw seizoen. De serie is gecancelled.
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef mbn het volgende:
[..]
Is nog niet zeker, voorlopig is er geen nieuw seizoen besteld, maar nog niet alles is ingevuld bij het nieuwe station (CW network). Zo is afgelopen week 7th heaven plots verlengd en staat Veronica Mars plots onder druk. Er zijn voor de finale twee eindes opgenomen voor Everwood, dus ze hebben nog een paar weken om te beslissen. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor Everwood.
Brigitte Kaandorp. Was leukquote:
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik denk trouwens dat hannah en Bright nog voor het einde van dit seizoen met elkaar naar bed gaan? En dat zij iedere aflevering wat losser gaat worden
Het nieuwe station heeft zijn programmering bekend gemaakt en daarin ontbreekt Everwood.quote:Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef mbn het volgende:
[..]
Is nog niet zeker, voorlopig is er geen nieuw seizoen besteld, maar nog niet alles is ingevuld bij het nieuwe station (CW network). Zo is afgelopen week 7th heaven plots verlengd en staat Veronica Mars plots onder druk. Er zijn voor de finale twee eindes opgenomen voor Everwood, dus ze hebben nog een paar weken om te beslissen. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor Everwood.
Yep.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:24 schreef _Floddertje_ het volgende:
En het seizoen dat op dit moment in NL wordt uitgezonden, is dat al het laatste seizoen? (Ik weet niet of wij veel achterlopen op Amerika...)
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Kauki het volgende:
[..]
Het nieuwe station heeft zijn programmering bekend gemaakt en daarin ontbreekt Everwood.
Ofwel: dit seizoen is het laatste seizoen van Everwood (voorlopig althans, je weet nooit wat de toekomst brengt). Dat is ook officieel bevestigd trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |