abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37794860
De dvd recorder is ingesteld Ik ga zometeen naar het theater
pi_37794897
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:18 schreef Fannetje het volgende:
De dvd recorder is ingesteld Ik ga zometeen naar het theater

Veel plezier Waar ga je heen?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37797045
Wat een mooie aflevering

Bright & Hannah zijn echt te lief samen

Ephram & Amy, ik ben benieuwd wat ze gaat doen
And you know I might
pi_37797420
Echt zuur deze tijd. Ik download ze nu maar, en moet zeggen dat de afleveringen wat jullie nog gaan zien erg goed zijn.
Hoop dat ze niet zullen stoppen in Amerika
pi_37798802
Caps Ik verveelde me

Adopteren WTF Denkt hij volgens mij

And you know I might
pi_37800035
Hier ook een Everwood-fan! Helaas heb ik ook heel erg veel moeite met wennen aan de zaterdag en ik heb het al 4 keer gemist. Niet achterelkaar gelukkig, 2 aan 2.
Vanavond het allereerste beginnetje gemist maar dat was niet heel erg, zat niet met hele grote vraagtekens.

Ik vind het wel leuk dat het weer wat lijkt te worden tussen Ephram en Amy en ik vind Bright leuk zo samen met Hannah! En nee, ik vind niet dat Ephram een haircut nodig heeft. Dit maakt hem wat minder een jongetje.
Don't you love her madly?
  zondag 14 mei 2006 @ 01:06:42 #157
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37805221
Er wordt hier standaard van alles opgenomen.

Kijk dit soort series ook t liefste 's avonds laat als ik toch niks beters meer te doen heb. Heerlijke tv
pi_37806618
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 20:43 schreef wht het volgende:
Echt zuur deze tijd. Ik download ze nu maar, en moet zeggen dat de afleveringen wat jullie nog gaan zien erg goed zijn.
Hoop dat ze niet zullen stoppen in Amerika
* Ze zijn al gestopt in Amerika *
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_37808367
quote:
Op zondag 14 mei 2006 02:43 schreef CryARiver het volgende:

[..]

* Ze zijn al gestopt in Amerika *
Nope, de afleveringen lopen daar door tot 5 juni. Doordat de serie een langer winterpauze heeft gehad, loopt Nederland met de aflevering van volgende week nog maar anderhalve maand achter.

Gepraat over de Amerikaanse uitzendingen kan overigens beter in: Everwood [spoilers en afleveringen uit Amerika]
pi_37810250
quote:
Op zondag 14 mei 2006 09:33 schreef mbn het volgende:

[..]

Nope, de afleveringen lopen daar door tot 5 juni. Doordat de serie een langer winterpauze heeft gehad, loopt Nederland met de aflevering van volgende week nog maar anderhalve maand achter.

Gepraat over de Amerikaanse uitzendingen kan overigens beter in: Everwood [spoilers en afleveringen uit Amerika]
Ik bedoel, er komt geen nieuw seizoen. De serie is gecancelled.
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_37810561
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:40 schreef CryARiver het volgende:

[..]

Ik bedoel, er komt geen nieuw seizoen. De serie is gecancelled.
Is nog niet zeker, voorlopig is er geen nieuw seizoen besteld, maar nog niet alles is ingevuld bij het nieuwe station (CW network). Zo is afgelopen week 7th heaven plots verlengd en staat Veronica Mars plots onder druk. Er zijn voor de finale twee eindes opgenomen voor Everwood, dus ze hebben nog een paar weken om te beslissen. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor Everwood.
pi_37810692
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef mbn het volgende:

[..]

Is nog niet zeker, voorlopig is er geen nieuw seizoen besteld, maar nog niet alles is ingevuld bij het nieuwe station (CW network). Zo is afgelopen week 7th heaven plots verlengd en staat Veronica Mars plots onder druk. Er zijn voor de finale twee eindes opgenomen voor Everwood, dus ze hebben nog een paar weken om te beslissen. Maar het ziet er inderdaad niet goed uit voor Everwood.

Echt??
And you know I might
pi_37811179
WTF dat meen je niet ik dacht dat de serie in de VS wel goed scoorde. Was trouwens een goede aflevering gisteren
pi_37811214
Yup maar dat was al langer bekend...

Ik hoop dat ze Everwood nog een kansgeven, maar het wordt erg lastig...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_37813532
. Amy en Ephram. .
. Bright en Hannah. .

Geweldige aflevering. .
  zondag 14 mei 2006 @ 14:13:11 #166
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37814152
laatste seizoen, nu al
pi_37821378
Iemand een samenvatting van gister?
Ik zat in Amsterdam en opnemen is helaas niet gelukt!
pi_37823828
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 19:19 schreef rena het volgende:

[..]

Veel plezier Waar ga je heen?
Brigitte Kaandorp. Was leuk

En deze aflevering was ook super! Bright en Hannah, erg lief En super natuurlijk dat Amy en Ephram gezoend (of toch meer...? Vond ik niet heel duidelijk) hebben

Wel vervelend om te lezen dat dit seizoen waarschijnlijk het laatste is. Maar ja, er blijven nog genoeg andere leuke series over
pi_37823985
Samenvatting van de officiele site:

A very-much-in-love Ephram (Gregory Smith) discovers that he has unwittingly become a "girlfriend" to Amy (Emily VanCamp), but the friendship takes a turn for something more when a moment of intimacy leads to them waking up together the next morning. Meanwhile, Nina (Stephanie Niznik) grows suspicious of Jake's (Scott Wolf) recent strange behavior, which is further amplified when his brother, Brian (guest star Tom Parker), shows up unexpectedly; Delia (Vivien Cardone) takes up with the popular girls in school, which worries Andy (Treat Williams); Bright (Chris Pratt) tries to rectify Hannah's (Sarah Drew) low self-esteem issues; and Rose (Merrilyn Gann) drops some startling news on Harold (Tom Amandes), which could drastically change their lives.

Toevoeging:
Jake is verslaafd geweest aan pillen. Hij slikt deze pillen weer om een nachtje door te komen en belt zijn broer om dat te vertellen, waarop deze meteen naar Everwood komt. Uiteindelijk biecht Jake dat aan Nina op, waarop ze hem het huis uitzet.
Rose wil een kindje uit Afrika adopteren.
Bright maakt aan Hannah duidelijk wat hij voor haar voelt (terwijl hij haar opsluit in de badkamer). Vervolgens staat Hannah naakt voor hem en vraagt hem of hij met haar wil douchen.

Dat was het wel zo'n beetje
pi_37825724
ik denk trouwens dat hannah en Bright nog voor het einde van dit seizoen met elkaar naar bed gaan? En dat zij iedere aflevering wat losser gaat worden
pi_37827334
quote:
Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef Evertjan het volgende:
ik denk trouwens dat hannah en Bright nog voor het einde van dit seizoen met elkaar naar bed gaan? En dat zij iedere aflevering wat losser gaat worden

Dat denk ik dan weer niet, omdat Hannah echt geen sex voor het huwelijk wil dacht ik Tenminste, ik hoop dat ze haar principes houd
And you know I might
pi_37991443
Foei, stoute user.

[ Bericht 91% gewijzigd door SaintOfKillers op 19-05-2006 17:14:49 (Warez, magnie) ]
pi_37994000
Ja, dus...?
pi_37994082
En dat mag overigens niet eens
And you know I might
pi_37998583
Teeeeeheeeee ik ben een stoute user...
Sowwy
pi_38022399
quote:
Op zondag 14 mei 2006 11:50 schreef mbn het volgende:

[..]

Het nieuwe station heeft zijn programmering bekend gemaakt en daarin ontbreekt Everwood.
Ofwel: dit seizoen is het laatste seizoen van Everwood (voorlopig althans, je weet nooit wat de toekomst brengt). Dat is ook officieel bevestigd trouwens...
pi_38022608
En het seizoen dat op dit moment in NL wordt uitgezonden, is dat al het laatste seizoen? (Ik weet niet of wij veel achterlopen op Amerika...)
pi_38022821
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:24 schreef _Floddertje_ het volgende:
En het seizoen dat op dit moment in NL wordt uitgezonden, is dat al het laatste seizoen? (Ik weet niet of wij veel achterlopen op Amerika...)
Yep.
Vanavond wordt aflevering 77 uitgezonden in Nederland, in totaal worden het er 88/89. De laatste aflevering in Amerika wordt uitgezonden op 6 juni.
Ik vraag me alleen af wanneer de laatste aflevering in Nederland uitgezonden gaat worden, ook in verband met een mogelijk andere programmering van NET5 in de zomer...
pi_38023668
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:14 schreef Kauki het volgende:

[..]

Het nieuwe station heeft zijn programmering bekend gemaakt en daarin ontbreekt Everwood.
Ofwel: dit seizoen is het laatste seizoen van Everwood (voorlopig althans, je weet nooit wat de toekomst brengt). Dat is ook officieel bevestigd trouwens...
Wat KUT zeg.
And you know I might
pi_38040514
Wel leuke aflevering gisteren zou Andy nu eindelijk tot rust komen met zichzelf? En waarom had Delia huisarrest dat stukje had ik gemist denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')