Daar zie je allemaal mooie ShowChats staan, waar ik het vast wel eens in gezegd heb.quote:
Jah daag... dat jij zonodig half IDO (quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar zie je allemaal mooie ShowChats staan, waar ik het vast wel eens in gezegd heb.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah daag... dat jij zonodig half IDO () hebt uitgenodigd om in SC te gaan posten hier waardoor we 5 topics in 2 dagen hebben weggejaagd... is niet mijn probleem en ga ik dus niet teruglezen
Dat kloptquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik kwam voor de rest he, onthoud het.
En.. ik zie je wel verschijnen of niet... niet dat ik nog vertrouwen in je heb na de vorige keer SC meetquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah daag... dat jij zonodig half IDO () hebt uitgenodigd om in SC te gaan posten hier waardoor we 5 topics in 2 dagen hebben weggejaagd... is niet mijn probleem en ga ik dus niet teruglezen
Nee, het is idd wel mijn probleem dat jij nu geen antwoord op je vraag hebtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
En.. ik zie je wel verschijnen of niet... niet dat ik nog vertrouwen in je heb na de vorige keer SC meet
Zeik 'ns niet zo op IDOquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan lieve schat. En ik weet wat je wil bereiken maar je krijgt je zin nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude.. We staan quitte hoor, stel je niet zo aan.
Oh wacht... Raffie heeft gewonnen...quote:
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:59 schreef MissBliss het volgende:
Yay, het is gelukt met mn codecs
Toch nog íets dat er goed gaat vandaag.
Had dit nou één minuut later gezegd, dan was het een goed begin van de dag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:59 schreef MissBliss het volgende:
Yay, het is gelukt met mn codecs
Toch nog íets dat er goed gaat vandaag.
Haha! Maar ik ga het nu pas kijken (kan toch niet slapen) dus dat is ook wel een klein beetje een goed begin van de dag dan.quote:Op zondag 19 maart 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had dit nou één minuut later gezegd, dan was het een goed begin van de dag..
Dat betekent dat je alweer bijna klaar bent met kijken en met mij kuntquote:Op zondag 19 maart 2006 00:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha! Maar ik ga het nu pas kijken (kan toch niet slapen) dus dat is ook wel een klein beetje een goed begin van de dag dan.
Net een héééééél klein beetje hoop gekregen... Klein beetje maar hoor, maar DAMN ik heb nog nooit iets zo graag gewild.
Maar ik ga net 24 kijkenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat betekent dat je alweer bijna klaar bent met kijken en met mij kuntslowchatten
![]()
![]()
Hmm, ja duurde iets langer dan verwacht omdat ik in het begin zat te pielen om een volledig scherm te krijgen en dat de randen dan ook echt uit beeld gingenquote:Op zondag 19 maart 2006 01:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat betekent dat je alweer bijna klaar bent met kijken en met mij kuntslowchatten
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 01:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hmm, ja duurde iets langer dan verwacht omdat ik in het begin zat te pielen om een volledig scherm te krijgen en dat de randen dan ook echt uit beeld gingen
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:35 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, ga lekker in je nest liggen rotten joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |