Nee, alle FA's zijn naar de A/SA/FA meetingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er lezen FA's mee?
Ik schijt op schijnheiligheid
Er was een balkjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in dit geval wel!
met userfoto's kutten zoals dat plaatje ook al zijn ze gecensureerd vind ik gewoon totaal niet grappig!
en dat zal ik bij iedereen doen ongeacht wie het dan ook is!!
En als ik jouw hoofd nu op dat van een smurf plak? Haal je hem dan ook weg?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in dit geval wel!
met userfoto's kutten zoals dat plaatje ook al zijn ze gecensureerd vind ik gewoon totaal niet grappig!
en dat zal ik bij iedereen doen ongeacht wie het dan ook is!!
Wat stellen jullie je aan vandaag dan manquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, alle FA's zijn naar de A/SA/FA meeting
Idd, en dan mag je er ook altijd nog bijzeggen dat het gaat om Dhr Robbie K.G.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Er was een balkjeDat is een journalistiek middel om mensen onherkenbaar te maken
Tenzij die vis een user hier is.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat stellen jullie je aan vandaag dan manAls ik een naakte Katja Schuurman met een vis tussen d'r benen post zeurt er niemand
heb je lekker pech gehad!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat Italiaanse doordrammerige bevalt me momenteel maar niets
Je bent even terug in je "naaanaananaaanaaa ik ben klein en jij bent groot en dat is niet eerlijk maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr ik heb lekker edit-rechten dus ik ben meer dan jij" - periode?quote:
Wat die grote beer zegtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:24 schreef Hugster het volgende:
pfff de schijnheiligheid druipt eraf hier
Zeg dan gewoon dat je hem leuk vind maar dat je als mod zijnde dit echt niet kan laten staan i.v.m. de policy. Alexxxx, ik geloof er werkelijk geen zak van dat jij niet weet R. K. G. eruit ziet
je zit te zeiken over doordrammen en wat zit je zelf te doen!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent even terug in je "naaanaananaaanaaa ik ben klein en jij bent groot en dat is niet eerlijk maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr ik heb lekker edit-rechten dus ik ben meer dan jij" - periode?
Dat is een trucje van je om achteraf op terug te kunnen vallen. Ik heb je vaker dit soort fratsen uit zien halen in reply's op posts die mogelijk niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik wist wie het is.... Zou ik dan vragen wie het is?
Dat was gewoon weer politiek correct geouwehoerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik wist wie het is.... Zou ik dan vragen wie het is?
EJ GODVERDOMME IK HAD TOESTEMMING VAN DE BETREFFENDE USER!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
note +1
zie ik nu pas.....aka pech gehad 14.gifquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
EJ GODVERDOMME IK HAD TOESTEMMING VAN DE BETREFFENDE USER!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |