Je ziet niksquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:12 schreef ThaFreak het volgende:
houden we dat soort foto's achterwege aub!
het gaat om de manier waarop, dat weet jij ook wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Waarom? De lichaamsdelen die niet mogen zijn vakkundig weggewerkt
Dat was ook censuurquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat om de manier waarop, dat weet jij ook wel.
Dus we moeten allemaal maar buigen voor jouw smaakquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
ach komop man dat soort foto's zijn totaal niet funny oid![]()
Het beleid aan de kaak stellen mag toch wel?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat om de manier waarop, dat weet jij ook wel.
het blauw overheerst je persoonlijk mening, jammerquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
Dus we moeten allemaal maar buigen voor jouw smakeloosheidquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dus we moeten allemaal maar buigen voor jouw smaak
Nee tot ik er achter kwam van wie het hoofd was.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het beleid aan de kaak stellen mag toch wel?
En jij vond het ook maar wat te leuk tot TF je vertelde dat dit niet mag
Spiegelen is een teken van zwakte.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus we moeten allemaal maar buigen voor jouw smakeloosheid
Mening.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
Toen lag je helemaal dubbel, om vervolgens met tranen in je ogen, streng proberen te doenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee tot ik er achter kwam van wie het hoofd was.
alsof je niet wist hoe hij eruit zietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komop man, je kent dat schilverige koppie maar dondersgoed.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mening + blauw is feitquote:
Hij is eerst op z'n vingertjes getikt door TFquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Toen lag je helemaal dubbel, om vervolgens met tranen in je ogen, streng proberen te doen
de enige kop hier die ik ken is die van BoJo.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Komop man, je kent dat schilverige koppie maar dondersgoed.
Nu niet schijnheilig gaan lopen doen
Er lezen FA's mee?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige kop hier die ik ken is die van BoJo.
in dit geval wel!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
het blauw overheerst je persoonlijk mening, jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |