ik heb een auto op gemaakt met 890 pkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het was pas een verrassing geweest als je een vliegtuig OP ging maken terwijl deze nog op 295 reacties zat![]()
![]()
zo af en toe een beetje schoppen moet kunnen tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het ook naar je zin hebt
Zit je me nu in de maling te nemen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zeggen dat Mussolini goede dingen deed voor Italië is net zoiets als beweren dat je met roken kanker geneest
Aanmoedigen van illegale seksuele activiteitenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij elkaar opgeteld meerderjarig, dus legaal om een triootje mee te doen
Ach, meneer heeft weer ergens een kennisje opgedoken?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Weet je Sjoewe, jij kent misschien de feiten, maar het kennen van mensen die het hebben meegemaakt is iets wat je zeker weten nooit meer vergeet.
nee man, kan nooit genoeg vinden om jou ongelijk te bewijzenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wil je een potje discusieren over Italiaans fascime, ok, dan pak ik mn literatuur er weer even bij..
[afbeelding]
Je opa was een NSBér?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Weet je Sjoewe, jij kent misschien de feiten, maar het kennen van mensen die het hebben meegemaakt is iets wat je zeker weten nooit meer vergeet.
omg hou me vastquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef PeuRac het volgende:
Ik zit ook vol passie enzo..quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee maar jij weet het altijd zo vol passie te brengen
nee, wel eens een hele stellingquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef lipje het volgende:
Alexxxxx heb je wel eens drie pallets wijn naar beneden horen vallen?
Wat mij betreft wel jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zo af en toe een beetje schoppen moet kunnen toch![]()
Dat zou ik maar niet doen neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nee man, kan nooit genoeg vinden om jou ongelijk te bewijzen![]()
mooi toch?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
oh god eindleijk weer een strijd om wie de Op krijgt_____________
Waar maak je dat uit op?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja
Maar mijnheer Bara is nog steeds boos op me geloof ik
van drie hoog?quote:
aaaaaaaah straks weer verder rellenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel ja
Maar mijnheer Bara is nog steeds boos op me geloof ik
Dat is dan heel fijn want ik vind jou een typisch eenzaam rukkertje zonder levenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op?
Boos ben ik nooit geweest, ik mag je gewoon niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |