abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 april 2006 @ 18:57:27 #126
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36929983
Jullie moeten je gewoon op volgend seizoen richten. ja net als Ajax ja voordat men begint te kakelen...
Of jullie nou 15e of 16e worden jullie blijven er toch wel in.

Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36931109
Mijn collega zat in zak en as. Tegen PSV moeten ze winnen, lijkt me heeeeel lastig. En dan knokpotjes tegen TOP Oss of AGOVV. Moet je niet aan denken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36931663
NAC ontstnapt wel aan nacompetitie. ADO-Sparta wordt toch gestaakt.
pi_36932006
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:57 schreef Corksterr het volgende:
Jullie moeten je gewoon op volgend seizoen richten. ja net als Ajax ja voordat men begint te kakelen...
Of jullie nou 15e of 16e worden jullie blijven er toch wel in.

Zo makkelijk zal dat winnen van PSV anders niet worden.
Maar ja daar weet jij ook alles van neem ik aan.
pi_36932068
NAC en PSV. Zal wel een gelijkspelletje worden. Brabanders onder elkaar toch?
pi_36934639
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:47 schreef Beschouw het volgende:
NAC ontstnapt wel aan nacompetitie. ADO-Sparta wordt toch gestaakt.
que?
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36934823
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Mijn collega zat in zak en as. Tegen PSV moeten ze winnen, lijkt me heeeeel lastig. En dan knokpotjes tegen TOP Oss of AGOVV. Moet je niet aan denken.
Dan komt de kwaliteit wel boven, ik zie die GGD-verdedigers Leonardo en Jenner niet afstoppen. Slot gaat ook nog belangrijk worden.
That's all folks!
  donderdag 13 april 2006 @ 22:37:51 #133
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_36937728
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:58 schreef Beschouw het volgende:
NAC en PSV. Zal wel een gelijkspelletje worden. Brabanders onder elkaar toch?
Nac verliest gewoon,je denkt toch niet dat PSV naar Breda komt om NAC een handje te helpen.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 13 april 2006 @ 23:23:01 #134
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36939240
Als je NAC ziet prutsen tegen clubs als Heracles en Sparta verwacht ik niet dat ze nu opeens de winst zullen pakken tegen PSV, kampioen of niet...
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36939278
quote:
Op donderdag 13 april 2006 22:37 schreef edje34 het volgende:

[..]

Nac verliest gewoon,je denkt toch niet dat PSV naar Breda komt om NAC een handje te helpen.
We zullen zien.
pi_36939320
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Mijn collega zat in zak en as. Tegen PSV moeten ze winnen, lijkt me heeeeel lastig. En dan knokpotjes tegen TOP Oss of AGOVV. Moet je niet aan denken.
Moet je zeker niet aan denken Juist dat soort tegenstanders ligt NAC totaal niet. Ze gaan het nog heel moeilijk krijgen als ze in de nacompetitie belanden
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  donderdag 13 april 2006 @ 23:26:46 #137
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_36939372
Op dit moment is de stand als volgt:
14. ADO Den Haag - 35 punten - doelsaldo: -24
15. Sparta R'dam - 34 punten - doelsaldo: -18
16. NAC - 33 punten - doelsaldo: -17

Zondag ontmoet NAC thuis PSV en spelen in het Zuiderpark ADO en Sparta tegen elkaar.
1. NAC wint: niet de meest waarschijnlijke optie, maar toch. Als NAC thuis wint is het hoe dan ook veilig. NAC komt dan op 36 punten en heeft daarmee sowieso één punt meer dan Sparta of ADO (die zondag natuurlijk niet allebei drie punten kunnen pakken).
2. NAC verliest: dan is NAC de lul en wordt het zestiende.
3. NAC speelt gelijk, ADO wint: ook geen verkeerde optie. NAC en Sparta komen in punten gelijk, maar Sparta wordt zestiende. NAC heeft namelijk een beter doelsaldo dan Sparta. Sparta zou dan op doelsaldo veroordeeld zijn tot de nacompetitie.
4. NAC speelt gelijk, Sparta wint: NAC komt één punt tekort en wordt zestiende.
5. NAC speelt gelijk, ADO en Sparta ook: NAC komt één punt tekort en wordt zestiende.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_36939862
Even iets anders, van derat:
quote:
12 april 2006 : NAC- Vitesse, het verhaal van een Amsterdamse NAC’er.


Aangezien ik voor debiel word uitgemaakt in Amsterdam, zal ik mijn verhaal maar vertellen in een blad dat gelezen word door mensen die me hopelijk wel begrijpen. Ik weet dat dit al weer een tijdje geleden was, NAC-Vitesse, maar er ging iets fout bij het plaatsten van dit stukje.

Ik ben David, 17 jaar, en geboren en getogen Amsterdammer. Toch besloot ik in 2002 fan te worden van NAC Breda. Gewoon, omdat ik NAC het leukste vond spelen. Dat gevoel werd alleen maar sterker door de jaren heen, dus ik zag het als een verplichting om ook eens een wedstrijd te bezoeken. Omdat dit het laatste seizoen is waarin in ik nog onder de jeugd val, dacht ik, ‘dan moet het nu maar.’ Dankzij Piet van Malsen, die een kaartje voor me regelde, was het grote moment daar. Uiteraard was ik alleen, want niemand in Amsterdam wilde met me mee. In Breda werd ik al gauw op sleeptouw genomen door een vriendelijke, wat oudere NAC fan. Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik niet eens weet hoe hij heet. Ik wil hem in ieder geval hartelijk bedanken. Hij leidde me rond, en de wedstrijd zou niet half zo leuk zijn geweest zonder hem.

Bij het stadion wilde iedereen mijn verhaal horen. Hoe ik van Amsterdam Bijlmer, het station dat bijna tegen de Amsterdam ArenA aan staat, 2 uur reisde om NAC te zien spelen.
Ik kocht nog snel een NAC-shirt voordat de wedstrijd begon, met in het achterhoofd al de reacties die ik in Amsterdam zou krijgen.

De wedstrijd: NAC speelde precies zoals ik vind dat NAC hoort te spelen. Precies dat spel is het waar ik verliefd op ben. Snel combineren, aanvallend voetbal, en gewoon een leuke pot spelen. Zoals iedereen weet werd het 2-2, en op dat moment voelt dat als een teleurstelling, maar het was de 2 uur durende reis toch echt wel waard. De sfeer was heerlijk.

Oké, leuk verhaal zult u denken, maar dit is eigelijk nog maar het begin. De hel begon bij de terugreis.

Het is mij erg duidelijk geworden dat Breda en de NS geen rekening houd met NAC fans buiten Breda. De stadsbus (pendelbussen werden niet gebruikt) ging drie kwartier na het verstrijken van de wedstrijd. Door die bus, reden de treinen op Den Bosch al niet meer toen ik daar aankwam. Als uiterste redmiddel moest ik met een snorder mee naar Utrecht. Op Utrecht kon ik weer drie kwartier wachten totdat mijn trein naar Amsterdam vertrok. Centraal Station, want dat was het enige waar we nog stopte. Vanaf Centraal moest ik met de nachtbus naar Amsterdam Bijlmer. Daar kon ik dan eindelijk mijn fiets pakken en naar huis gaan. Tijd van thuiskomst: 04.00 uur.

Ik werd niet teleurgesteld in Amsterdam. Op school word ik niet vaak aangesproken door vreemden, maar maandag brak de hel los toen ik met mijn shirt op school verscheen. Ik had nog geen 3 stappen op het schoolplein gezet, of 1 of andere Ajax sukkel begon al. ‘Waar loop jij nou mee man? NAC is klote’ enzovoorts, enzovoorts. Ik had het wel verwacht, dus ik maakte me er niet druk om.
’s Middags nam de NAC haat in Amsterdam serieuzere vormen aan. Op het metrostation vloog een Ajax fan me aan, en begon op dezelfde manier te piepen als de jongens op het schoolplein. ‘Of ik wel wist ik welke stad ik was, en dat er in deze stad maar 1 shirt getolereerd werd.’ Ik liet hem gewoon doortieren, totdat het agressieve vormen aannam. Hij greep mijn shirt bij de kraag, en spuugde erop.

Ik mag toch aannemen dat alleen deze stad, mijn stad, zo zielig is, dat het shirt van een team dat 10 plaatsten lager staat tot zoveel ophef leid. Worden mensen met een Ajax shirt bespuugd in Breda? Ik kan het me niet voorstellen. Als ik die figuren van de F-Side zie, dan weet ik al dat ik beter B-Side kan zijn.

David Martinez.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 13 april 2006 @ 23:51:36 #139
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_36940148
Klasse David
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 14 april 2006 @ 10:51:31 #140
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_36946887
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

Moet je zeker niet aan denken Juist dat soort tegenstanders ligt NAC totaal niet. Ze gaan het nog heel moeilijk krijgen als ze in de nacompetitie belanden
Onzin.
Verwacht je dat clubs als TOP Oss of AGOVV een kans maken tegen jullie voorhoede?
Die nacompetitie is meer een soort oefenprogramma voor een team als NAC.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_36948355
1
2
3
4
5
6
7
8
    SCENARIO'S: WIE IS VEROORDEELD TOT PLAY-OFF OM LIJFSBEHOUD
   

duels    ADO-Sparta
NAC-PSV    ADO wint    Gelijk    SPA wint
NAC wint    SPA    SPA    ADO
Gelijk    SPA*    NAC    NAC
PSV wint    NAC    NAC    NAC

Tja.. eigelijk is Nac het meest de lul.
[14.gif]
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:00:03 #142
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36949038
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 10:51 schreef Corksterr het volgende:

[..]

Onzin.
Verwacht je dat clubs als TOP Oss of AGOVV een kans maken tegen jullie voorhoede?
Die nacompetitie is meer een soort oefenprogramma voor een team als NAC.
Ik ga ed niet achterna, maar laat ik het zo zeggen: Onze voorhoede wint van 1e divisie clubs, vraag is wat de achterhoede doet...
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36949266
quote:
Op donderdag 13 april 2006 23:41 schreef Superheld het volgende:
Even iets anders, van derat:
[..]
Wat is zoiets triest, beetje respect voor elkaar is moeilijk op te brengen.
That's all folks!
  vrijdag 14 april 2006 @ 12:53:00 #144
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36950867
Anders heb je al 3 dagen een Leo fotosoep liggen en vergeet je die gewoon te versturen!!!! Creatief u zegt? Ik zeg warhoofd
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36951194
Laat hem anders gewoon hier zien.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:16:04 #146
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36951626
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:00 schreef Superheld het volgende:
Laat hem anders gewoon hier zien.
mja maar doen dan.. anders ist ook zo zonde... wat een lompe lul ben ik toch soms

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36952397
Ik hoop toch niet dat we dat shirt ooit krijgen.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  vrijdag 14 april 2006 @ 13:49:32 #148
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36952596
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 13:42 schreef Superheld het volgende:
Ik hoop toch niet dat we dat shirt ooit krijgen.
Nee dan moet het op zijn minst roze zijn
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_36955306
quote:
Op donderdag 13 april 2006 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan komt de kwaliteit wel boven, ik zie die GGD-verdedigers Leonardo en Jenner niet afstoppen. Slot gaat ook nog belangrijk worden.
Komt ie weer met Jenner!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36956300
ik heb deze ingestuurd naar 't Wereldje:

NACompetitie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')