Mja dat is pech... voor de rest doettie het toch nog uitstekend. Hoe was hij vrijdag?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:43 schreef DeVinger het volgende:
Heeft wel een neusje voor de (eigen) goal
Geweldig...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef DeVinger het volgende:
Schitterend, voorafgaand aan het seizoen was NAC hoe dan ook nr 4 van Nederland. Misschien, als de top 4 een slecht seizoen zou hebben, zat er wel meer in.
Voetbal, alles is mogelijk
Ik heb niets tegen NAC hoor, maar hoe zien jullie het dan voor de komende jaren?quote:
Opzouten met Lok,die man straald niks uit,kan je net zo goed Jomanda voor de groep neer zetten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:56 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen NAC hoor, maar hoe zien jullie het dan voor de komende jaren?
Zou Cees Lok gewoon een voorbereiding met dit team zonder blessures moeten meemaken, of gelooft men al niet meer in zijn kunnen (hij heeft nog NIETS laten zien namelijk).
Ik blij dat ik ze op 14 gezet had in het voorspeltopic.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:38 schreef DeVinger het volgende:
Schitterend, voorafgaand aan het seizoen was NAC hoe dan ook nr 4 van Nederland. Misschien, als de top 4 een slecht seizoen zou hebben, zat er wel meer in.
Voetbal, alles is mogelijk
De enigste wedstr waar in ze goed speelden was tegen Az thuis.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
Omdat ik er op voorhand al geen vertrouwen in had. Namen, maar geen team.
Gaan we niet ontlopen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef Thieske het volgende:
Hopelijk ontlopen we de nacompetitie, zit niet te wachten op een zenuwslopend eind van het seizoen.
hmm had AZ bij rust niet met 0-3 voor kunnen staan?quote:De enigste wedstr waar in ze goed speelden was tegen Az thuis.
Dank, al had ik die text nog wel ff mogen doornemen naderhand... mja pech..quote:Op maandag 20 maart 2006 16:03 schreef Thieske het volgende:
Nog complimenten voor de OP Stefkuh, ziet er netjes uit.
sorry moest even...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:51 schreef edje34 het volgende:
[..]
De enigste wedstr waar in ze goed speelden was tegen Az thuis.
quote:Quote Guido Weijers:
"Nee oma.. 'je ergert je aan' en 'je vind iets irritant' "
- "Oh Guido jij bent echt de enigste die daar op let..."
Zeker de enige waar je bij was..quote:Op zondag 19 maart 2006 19:51 schreef edje34 het volgende:
[..]
De enigste wedstr waar in ze goed speelden was tegen Az thuis.
Omdat ie dat niet verdient!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:32 schreef dndiek het volgende:
Waarom staat Vonlanthen niet in de OP bij de selectie?
Dat hopen we dan maar.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:41 schreef methodmich het volgende:
Zoetebier is al medisch gekeurd, dus die zal spoedig tekenen bij NAC. Hebben jullie eindelijk weer een echte keeper!
Volgens Mommers sluit NAC geen nieuwe contracten af totdat duidelijk is of NAC in de eredivisie blijft. Kan dus nog wel een paar weekjes duren.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me dat ze het snel bekend zullen maken. Mijn collega was al opgetogen. Die is zelf keeper geweest, dus extra gevoelig op dat gebied. Koude rillingen van Schollen en Van Zwam.
quote:Aanslag op directeur NAC
Directeur Theo Mommers van NAC laat zijn gezicht voorlopig even niet zien bij de Bredase voetbalclub. Hij is ontdaan door een gewelddadige actie van een aanhanger van de club.
Die gooide afgelopen weekeinde in het supportershome een ijsklont in het gezicht van Mommers. Een woordvoerster van NAC bevestigde dat donderdag.
De directeur raakte licht gewond aan een jukbeen en deed aangifte bij de politie van openlijke geweldpleging.
De dader heeft zich donderdag vrijwillig gemeld bij de politie. NAC zal de man in ieder geval een stadionverbod opleggen.
Mommers heeft zich na overleg met het bestuur ziek gemeld. De aangeslagen directeur wil de agressie jegens hem even verwerken. Hij komt vermoedelijk na het volgende weekeinde weer terug bij NAC.
Bron: ANP
Sluit ik me bij aan.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 26 maart 2006 19:29 schreef Thieske het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan.![]()
Lastig trouwens om niet te juichen als je tussen van die ajaxcieden zit, wel mooi om dat gescheld te horen.![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:14 schreef Stefkuh het volgende:
speciaal voor jou klauwheejjjjjjj
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:55 schreef edje34 het volgende:
Zondag dikke nederlaag tegen AZ
Hopen dat je het weer waardeloos voorspelt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:17 schreef edje34 het volgende:
Morgen weer een flinke nederlaag tegen Ajax,ik hou het op een nulletje of 4
Hoop het ookquote:Op maandag 27 maart 2006 19:56 schreef Superheld het volgende:
[..]
[..]
Hopen dat je het weer waardeloos voorspelt.![]()
Ben je nou wel voor NAC of niet?quote:Op maandag 27 maart 2006 19:55 schreef edje34 het volgende:
Zondag dikke nederlaag tegen AZ
Zeg het maarquote:
quote:di 22-08-2006 ASWH 1 - NAC Breda 2 (oefen)
idd nee...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:17 schreef Superheld het volgende:
Haha, inderdaad...zag het net.![]()
En de 'grap' van derat.nl met de helmpjes is totaal niet grappig.![]()
Wat amateuristisch gedaan zeg!!!!!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:16 schreef Stefkuh het volgende:
leuk ebdachte 1 april grap op www.bsiderats.nl beetje textueel jammerlijk uitgevoerd (en jammer dat derat.nl niet meedoet)
Mwah een beetje sfeer kan geen kwaad hoor.quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef Superheld het volgende:
Lekker boeiend, tifo acties..![]()
Edit: 5 bussen mee.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 10 april 2006 13:02 schreef Helsie het volgende:
Elke overwinning is even belangrijk als die van woensdag
Als ze al eerder in het seizoen 3 punten meer hadden gepakt, waren ze nu ook gewoon min of meer veilig geweest
Je moeder vroeg net of je aan je eigen pik wilde gaan zuigen... :wquote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef Greetings het volgende:
Sparta en ADO gaan een mooie salonremise maken.
Dan kan NAC alleen bij winst op PSV nog nacompetitie ontlopen.
NAC
![]()
Cees Lok
![]()
ed... wat zou jij ervan vinden als we je volgend jaar een w2 kaart geven?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef edje34 het volgende:
Klote NAC,kunnen ze niet eens van Heracles winnen.
Terwijl Sparta en Ado wel winnen.
S6 in de Nacompetitie Sukkels
Nou heb ik het niet zo heel erg op onze buren uit het oosten, maar dat wil ik ze nou ook weer niet aandoen...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:54 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ed... wat zou jij ervan vinden als we je volgend jaar een w2 kaart geven?![]()
Jij hebt je er al vanaf gekeerd merk ik?quote:Op woensdag 12 april 2006 21:46 schreef edje34 het volgende:
S6 in de Nacompetitie Sukkels
En als NAC op voorsprong komt? wat gaan de hageneesjes of spartanen dan doen? Lijkt me sterk dat ze het daar op aan willen laten komen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:04 schreef Greetings het volgende:
Sparta en ADO gaan een mooie salonremise maken.
Dan kan NAC alleen bij winst op PSV nog nacompetitie ontlopen.
NAC
![]()
Cees Lok
![]()
Dat is een azijnzeiker eerste klas, geen NAC supporter.quote:Op donderdag 13 april 2006 02:03 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Jij hebt je er al vanaf gekeerd merk ik?
Ok, een bijna Brabo-vrije eredivisie zou wel wat hebben en Van Gessels 'stap hogerop' zou met een degradatie ook wel helemaal compleet zijn, maar NAC hoort als voetbalbolwerk natuurlijk wel in de eredivisie thuis. Succes dus maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |