ik ging ook gleijk ff bij je spiekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:36 schreef VASND het volgende:
Blaxje jij fobo spiekerd!1!1!11!!
doegquote:
Ja jij ookquote:
Najaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:44 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb nog 2 niet animated avatars nodig, vrijwilligers?
Zet je erinquote:
Je kunt mijn user icon gebruiken.quote:
moet em nog maken, net onverwachte fotoshoot gehad..dus nog geen tijd gehadquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:42 schreef VASND het volgende:
Snop, hoe is je taart geworden??
of heb je hem niet gemaakt omdat je te weinig cookies had?
Mijn UI (uploadicon dan) is ook niet animated.quote:
okido, moest je foto's maken of werd jij gefotografeerd?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
moet em nog maken, net onverwachte fotoshoot gehad..dus nog geen tijd gehad
Ja maar dan herkend niemand je.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn UI (uploadicon dan) is ook niet animated.
Heb ik al, daarbij maakte animated niet uit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ow dan mag hij die van mij gebruiken![]()
ik moest foto's maken..mensen mogen geen foto's van mij makenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn UI (uploadicon dan) is ook niet animated.
[..]
okido, moest je foto's maken of werd jij gefotografeerd?
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:51 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik moest foto's maken..mensen mogen geen foto's van mij maken
vind ik niet leukquote:
Ok, geen modellenwerk dusquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
vind ik niet leukkan er niet tegen als iemand een camera in mn gezicht duwt en ik niet degene ben die de foto maakt
nee model zal ik niet wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Ok, geen modellenwerk dus
naja voor jezelf misschien![]()
Wat voor boekje?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee model zal ik niet wordenal sta ik wel 2x in een boekje
ben ik zowiezo ook veel te klein voor
Hoe kun je nou weer te klein zijn om model te zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nee model zal ik niet wordenal sta ik wel 2x in een boekje
ben ik zowiezo ook veel te klein voor
Om model te zijn moet je minstens 1.75 zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer te klein zijn om model te zijn.![]()
ens kijkenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hit The Pub beta 0.01:
http://rapidshare.de/files/15836569/Hit_The_Pub.exe.html
Klik op een PUBer om punten te krijgen. Hoe sneller de PUBer, hoe meer punten
in een boekje van iPod loungequote:
er zit geen minimum aan, maar lange modellen zijn het wel meestal. Als je met 1,59 aankomt en er komt iemand van 1,79..dan wordt het meisje van 1,79 toch wel sneller genomen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Hoe kun je nou weer te klein zijn om model te zijn.![]()
Het zuigt heel ergquote:
Ik ben wel benieuwd, heb je die foto's op je computer/online?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
in een boekje van iPod lounge
[..]
er zit geen minimum aan, maar lange modellen zijn het wel meestal. Als je met 1,59 aankomt en er komt iemand van 1,79..dan wordt het meisje van 1,79 toch wel sneller genomen.
meer pindakaas eten, dan ga je groeienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
in een boekje van iPod lounge
[..]
er zit geen minimum aan, maar lange modellen zijn het wel meestal. Als je met 1,59 aankomt en er komt iemand van 1,79..dan wordt het meisje van 1,79 toch wel sneller genomen.
ja staan online..ff zoekenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:06 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, heb je die foto's op je computer/online?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo belachelijk dat jij meer punten waard ben dan ik, zó onrealistisch![]()
leuk gemaakt
En meer usersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]. Versie 0.0.2 komt eraan, met tijdslimiet...
Die heb ik ook gehad jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:15 schreef Renesite het volgende:
Ik kreeg een brief over de dienstplicht
Wat jij wilquote:
Ik wil niehietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad ja
echt zo boeiend.
Ik ben veel te lui om in dienst te gaan, ze sturen mij die brieven niet eensquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad ja
echt zo boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |