Hier tref je zijn eigen subforumquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:25 schreef fromdad het volgende:
Hoe meer je er over leest, hoe voorzichtiger en kieskeuriger je wordt...:)
Waar kan ik die Eddy bereiken in feite, ik bemerk geen kontaktgegevens op de site?
pauperquote:Op vrijdag 29 september 2006 00:50 schreef fromdad het volgende:
Hi, ik heb er eentje gevonden op een Engelse site (soort e-bay - inschrijven vereist), ongelooflijk hoeveel die verkoopt aan nep...en de beste namaak die je momenteel kan vinden.![]()
Met Japanese movement aan +/- 100 US$ en met Eta swiss (J) aan 200,00 euro.![]()
Super kwaliteit. Hij verkoopt ze ook per lot van 5 aan 350 US$ en per 10 aan 650 US$ Japanese movement, over de prijzen kan je zelf nog onderhandelen.
Keuze is er tussen een 25 modellen, ik heb nog alles niet kunnen bekijken![]()
Greetzzzz
Het verschil is zelfs door een juwelier niet te bemerken. Daarvoor moet hij ze openmaken en naar het mechanisme kijken. Of je nu 3000 of 300 euro betaald, het verschil voel en zie je alleen in je geldbeurs. Als je daar zoveel geld voor over hebt dan koop je natuurlijk een echte, als leek is het wel aan te raden bij een erkende juwelier te kopen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:56 schreef G.I. het volgende:
zegt de prijs niet iets over de echte waarde???
als je een echte mooie rolex wilt hebben betaal je daar toch echt vet voor of niet?
vrij simpel
Dat wil toch iedereen met een Rolex, nep of echt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:22 schreef E.T. het volgende:
... Dan wil je alleen maar patsen met het merkje om je pols
rightquote:Op maandag 2 oktober 2006 20:08 schreef fromdad het volgende:
[..]
Het verschil is zelfs door een juwelier niet te bemerken.
rightquote:Of je nu 3000 of 300 euro betaald, het verschil voel en zie je alleen in je geldbeurs.
Dat denk ik niet aangezien een rolex een aantal duivenbloed rode raderen heeft, geen schroeven.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:48 schreef Fixers het volgende:
Heb net mijn nieuwe zakhorloge binnen uit Hong Kong (vind ik nu eenmaal prettiger dan polsklokjes). Kostte me slechts 18 euro, waarvan 10 euro verzendkosten.Maar daar zitten dus ook een partij van die paarsige schroefjes in.
Doen ze dat nu echt om Rolex na te apen? Zo van kijk mij eens duivenbloedrode schroefjes in mijn klokje hebben.
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat denk ik niet aangezien een rolex een aantal duivenbloed rode raderen heeft, geen schroeven.
Behalve dan die mensen bij wie het er wat toe doet of je een echte hebt of een pauper bentquote:Op zondag 8 oktober 2006 09:58 schreef fromdad het volgende:
Trouwens de meeste mensen kennen wel de naam Rolex maar hebben geen benul van hoe het uurwerk eruit ziet !![]()
Ach ik vind je een beetje triest wanneer je een nep rolex koopt en doet alsof hij echt isquote:Op zondag 8 oktober 2006 10:55 schreef fromdad het volgende:
Enkelingen en rep verzamelaars, ja akkoord...De meesten die dit forum bezoeken kan je wel paupers noemen, ja...eveneens akkoord
Inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:42 schreef SeLang het volgende:
Als ik iemand met een Rolex zie neem ik altijd al bij voorbaat aan dat het een neppert is.
Er zijn nu eenmaal veel meer neppe dan echte in omloop.
Diegene die ik heb gekocht is uit pure liefhebberij en gewoon omdat het zo bangelijk gelijkend is op een gen., Ik ben helemaal niet zinnens me hiermee publiekelijk te vertonen...wat dacht je? Ik bekijk het als een hobby en beleef plezier aan het bekijken van een kunstig nagemaakte replica. Ieder heeft wel zijn eigenaardigheden........quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach ik vind je een beetje triest wanneer je een nep rolex koopt en doet alsof hij echt is
Maar je komt vast wel iemand tegen met verstand van zaken die je flink voor lul zet als je loopt te patsen met je prulliwatch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |