quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:27 schreef Hugster het volgende:
Toch geen lelijke nepperts dacht ik zo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uurwerk is grof afgewerkt, en de echte hebben een zwanenhals fijnregeling...
Ik heb oa een Omega Speedmaster en een Seamasterquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:44 schreef vogeltje het volgende:
[..]
Ten eerste, ik vind dat iemand alleen zulke uitspraken kan doen wanneer hij zelf vermogend genoeg is om een dergelijk horloge te kopen. Blaten over iets wat je zelf niet makkelijk kan bezitten is zo makkelijk.
Dat blauwe verpakkingsplastic doet het hem helemaal!quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef vethard het volgende:
Vraagje:
Is deze echt:
http://www.netforce5.com/~nlhoster/foto/rolex.png
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef vethard het volgende:
Die van mij is 70 incl verzenden...
...
Hij beweerde van wel dat die echt is.
Dat wil echt niet altijd 'nep' betekenen. Ik laat um zo ie zo ff controleren bij de juwelier. Gewoon voor de gein, dan weet ik het zeker. Ik vond het wel een beetje vertrouwelijk overkomen, maja de prijs is een min punt, maar aan de andere kant kan ik niks vinden hoe een neppe van echt te onderscheiden is.quote:
Ach als het verschil nihil is, kan ik dus mooi ¤3930,- besparenquote:Op maandag 8 mei 2006 21:41 schreef virl3 het volgende:
70 euro???Hartstikke nep!! Voor een echte betaal je namelijk zo 4000 euri's.....
Heb ff zitten googlen voor de lol, ik denk dat je voor die prijs een in ieder geval goed werkende chinese kopie heb gekocht waarop je in china zelf wel kunt afdingen tot een tientje... Heb d'r nog eentje liggen hiero gekocht in Xi'an voor de lol..
Laat maar niet zien aan een juwelier, er bestaat een kans dat ie 'm inneemt, illegale waar en zo..
Aan de andere kant, het kan natuurlijk ook zij n dat je de deal van de eeuw heb gemaakt..![]()
Doen!quote:Op maandag 8 mei 2006 17:19 schreef vethard het volgende:
[..]
Dat wil echt niet altijd 'nep' betekenen. Ik laat um zo ie zo ff controleren bij de juwelier. Gewoon voor de gein, dan weet ik het zeker. Ik vond het wel een beetje vertrouwelijk overkomen, maja de prijs is een min punt, maar aan de andere kant kan ik niks vinden hoe een neppe van echt te onderscheiden is.
Ja, alsof de juwelier dat recht heeftquote:Op maandag 8 mei 2006 22:16 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Doen!
Wordt waarschijnlijk terecht ingenomen wegens inbreuk op merkenrecht![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja, alsof de juwelier dat recht heeft![]()
Dan houden ze je 'vast'quote:Op maandag 8 mei 2006 22:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ja, alsof de juwelier dat recht heeft![]()
diefstal heet dat dan![]()
Weet je zeker dat ze de ME of BBE (Bijzondere Bijstands Eenheid) er niet bij halen?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Dan houden ze je 'vast'
Bellen de politie en doen als officieel spreekorgaan namens Rolex aangifte van inbreuk op merkrecht
Dan neemt de politie het in
Je vergeet de politie hond die mij helemaal aan gort scheurt.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:54 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Dan houden ze je 'vast'
Bellen de politie en doen als officieel spreekorgaan namens Rolex aangifte van inbreuk op merkrecht
Dan neemt de politie het in
incl. Rolexquote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef vethard het volgende:
[..]
Je vergeet de politie hond die mij helemaal aan gort scheurt.
Ik durf met 99% zekerheid te zeggen dat hij nep is. Ook al zegt de juwelier wat anders. Er zijn replica's die de gemiddelde juwelier er niet eens uit haalt.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:57 schreef vethard het volgende:
Vraagje:
Is deze echt:
http://www.netforce5.com/~nlhoster/foto/rolex.png
hoe kun je met die verkoper contact opnemen? heb daar een leuk klokje gezien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:48 schreef Hugster het volgende:
Kijk hier eens wat een ontzettend goede replica's er te koop zijn. Het is dus haast niet te zien.
http://s12.photobucket.com/albums/a210/sunshine300/
password: ok
Dit is een verkoper die heel goed bekend staat op internet en alleen horloges verkoopt die hij zelf ook ontzettend goed gelukt vind.
En zoals Adsum al zei, de replica rolexen hier hebben niet zo'n rood tandwieltje. Verder wel alle inscripties, saffierglas, hologramsticker en certificaten aanwezig![]()
![]()
Huh? Ingeslepen lijkt me toch beter.. waarom plakt Rolex dat erop dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:35 schreef 205_Lacoste het volgende:
Het vergrootglaasje van de datum is bij een rolex op het glas geplakt ipv erin geslepen. Namaak heeft dit vaak ingeslepen wat ook correct lijkt.
Beats me... dit heb ik vernomen van een horlogeliefhebber.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:21 schreef Kogando het volgende:
[..]
Huh? Ingeslepen lijkt me toch beter.. waarom plakt Rolex dat erop dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |