?quote:
Het lijstje blijft gewoon staan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:00 schreef Svensational het volgende:
Over volgende week is niks bekende he, wordt alleen afvaller, mol, verliezer en winnaar voorspellen dan maar...
Als je in je ranglijst er 1 of 2 plekken naast zit, krijg je 10 punten.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:01 schreef babette21 het volgende:
heb ik nou 10 punten omdat ik met Richard soort van in de buurt zat?!?
Die Top bedoel je? Ja, die blijft gewoon staan...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het lijstje blijft gewoon staan?
En wat dan als iemand uit jouw top eruit gaat?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Die Top bedoel je? Ja, die blijft gewoon staan...
Uit de OP:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat dan als iemand uit jouw top eruit gaat?
Dus als bijv. Milouska wint, krijg jij daar 10 minpunten voor, omdat je er dan 6 plekken naast zit. Volgende week kan je sowieso maar 10 punten krijgen voor jouw lijst, omdat jouw verwachte afvaller die aflevering er al uit is...quote:Als jij de afvaller goed hebt, verdien je 30 punten. Had je 'm in jouw ranglijst ook goed, krijg je 20 extra punten. Zit je er 1 of 2 plekken naast, krijg je 10 extra punten. Bij 3 of 4 plekken ernaast krijg je 5 minpunten. Zit je er 5 of 6 plekken naast, krijg je 10 minpunten.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef Svensational het volgende:
Als je in je ranglijst er 1 of 2 plekken naast zit, krijg je 10 punten.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:06 schreef Svensational het volgende:
Uit de OP:
<...>
Dus als bijv. Milouska wint, krijg jij daar 10 minpunten voor, omdat je er dan 6 plekken naast zit. Volgende week kan je sowieso maar 10 punten krijgen voor jouw lijst, omdat jouw verwachte afvaller die aflevering er al uit is...
Top 7 Copycat
1. Liz Snoyink
2. Toine van Peperstraten
3. Roderick Veelo
4. Peggy Vrijens
5. Mary Lou van Steenis
6. Richard Groenendijk
7. Milouska Meulens
Uhuhquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
even checken nu, voor mijn eigen overzicht:
- dus vanaf nu alleen mol/afvaller/winnaar/verliezer voorspellen
- elke week punten evt. scoren voor afvaller in wekelijkse voorspelling
- elke week evt. punten scoren voor afvaller indien goede plek in vaste lijst [en uberhaupt indien nog aanwezig]
- aan het einde met terugwerkende kracht evt punten scoren voor mol/winnaar/verliezer
Ja, had je 'm goed gehad had je 50 punten gekregen. (20 voor juiste plek in de lijst, 30 voor de afvaller).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:11 schreef Copycat het volgende:
Dus... deze week krijg ik pluspunten omdat ik er maar één aflevering naast zat voordat die nicht er uit lag?
![]()
ohja, als je er heel ver naast zitquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
Uhuh. En met die dikgedrukte kan je dus ook punten verliezen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |