Als je van Haarlem-West (Zijlweg) naar de A9 wilt. Drie kwartier over dat stukje gedaan, en in plaats van blije weekendgezichten, hingen er alleen maar chagrijnige smoelwerken boven het stuur.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:50 schreef tiez het volgende:
welke straten heb je het over dan?
wtfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:05 schreef PabloLopez het volgende:
haha schipholweg ole ik zelfde probleem hoi!
is dit een dialect?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:05 schreef PabloLopez het volgende:
haha schipholweg ole ik zelfde probleem hoi!
zuid tangentquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:18 schreef Archie het volgende:
Whehe, dat alles voor de Zuid-Tangent baan!
Ja?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:46 schreef --Christiaan-- het volgende:
Broeder Gert?
Waarom ben je broeder...quote:
Zo ben ik eens genoemd door een user, en vervolgens heeft Yvonne dat meteen als tag geplaatst in een poging om te zieken.quote:
Ik bén de A9 ook opgegaan bij Ikea.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Is inderdaad allang van tevoren aangekondigd en zoiets moet toch gebeuren. A.s maandag zou alles zelfs alweer goed moeten zijn. Ze hebben juist expres voor het weekend gekozen omdat dat rustiger is.
En waarom ben je de A9 niet opgegaan bij de IKEA? Ik denk dat dat stukken rustiger was.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:15 schreef AcidTrance het volgende:
distanseren
Dan vraag ik me toch af hoe je zo hard hebt leren fietsen... In 15 minuten lukt je dat namelijk niet, aangezien de stoplichten al minimaal een kwartier duren...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:53 schreef meneer draak het volgende:
In 15 minuten fiets ik van Haarlem Noord naar Haarlem Zuid
En dan vraag ik me toch af wat daar verkeerd aan is... Je kan het namelijk ook positief zien, bijvoorbeeld als 'een dorp met de gemakken van een stad'.quote:
Gelukkig is er ook nog de oude schipholweg om op de A9 te komenquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:18 schreef buzzer het volgende:
Het is inderdaad een kolerezooi op de Schipholweg momenteel. Als ik vanaf mijn werk naar Amsterdam moet (vanaf de Zijlweg) ga ik tegenwoordig via de Lange Herenvest en de Amsterdamse vaart, dat gaat een stuk sneller.
Voor velen neemt dat denk ik nog meer tijd in beslag dan via de Schipholweg, aangezien de Wagenweg ook nog steeds is opgebroken en Heemstede daardoor vanuit het centrum ook lastiger is te bereiken. Dit zou dan alleen via de Randweg of de Dreef kunnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook nog de oude schipholweg om op de A9 te komen
Waarom gaan mensen dan niet over Heemstede en een stukje Meerwijk/Molenwijk?
let op nu krijgt het topic een nieuw levenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
voordeel van haarlem is dat je zoveel geile blonde mokkeltjes hebt rondlopen.
Waar dan... toch niet die sletten op de grote markt he!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:17 schreef zoalshetis het volgende:
voordeel van haarlem is dat je zoveel geile blonde mokkeltjes hebt rondlopen.
WC Schalkwijk, weet je!quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:37 schreef AcidTrance het volgende:
of bij het verwulft(of zullen we gewoon zeggen bij de Mac's)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |