Je hebt ze?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
die velgen gaan echt wel gewisseld worden![]()
mjah we hebben eerder velgen gewisseld heurquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt ze?![]()
Voor velgen verwisselen kan je de auto gewoon op de krik laten staan hoor, gewoon 1 voor een alle wielen verwisselen en als je ze allemaal gehad hebt en de auto weer netjes op de grond staat, alle wielbouten 2x na draaien (dus velg 1 alle vier na draaien, velg 2, 3 en 4 en dan alle velgen nog een keer. De bouten per velg moet je kruislings vast draaien, dus met de klok mee 1 - 3 -2 - 4.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:04 schreef Googolplexian het volgende:
Je moet sowieso je velgen niet verwisselen met bokjes onder de assen ... dan veert het zooitje in en heb je minder ruimte.
Oke, ben benieuwd hoe ze er uit zien en hou ze heel he!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah we hebben eerder velgen gewisseld heur![]()
en ik ga ze straks halen
deze zijn toch ook nog heel, waar zie je me voor aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd hoe ze er uit zien en hou ze heel he!
Als Alfitsi bier gaat drinken is ie morgen ziekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd hoe ze er uit zien en hou ze heel he!
vanwege dat ouwe bier ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Alfitsi bier gaat drinken is ie morgen ziek
Under Construction, klaar, dus,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Alfitsi bier gaat drinken is ie morgen ziek
Gewoon opsturen die shitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:24 schreef BoJo het volgende:
maar ik heb geen zin om hem aan te sluiten etc. want hij zal hem wel werkend willen zien etc.![]()
heb je helemaal zitten Flashen ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Under Construction, klaar, dus,
ff snel weggelopen om de bus tegen te houden tijdens uitgifte proces van m'n pas, dus ik was te laat terugquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
zat je weer nonchalant op die toetsen te rammen jongen?
Ik doel erop dat ik ze zsm wil hebben, ik zit nu ook echt dagelijks te kijken naar 17"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef BoJo het volgende:
of doelde je op die zwarte 16 incherzzz die ik gehad heb...![]()
dat is kutquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
ff snel weggelopen om de bus tegen te houden tijdens uitgifte proces van m'n pas, dus ik was te laat terug*PIEP* *PIEP* *PIEP* *slik*
Was niet veel werk en leek me wel toepasselijk.quote:
als je naar 17 inch zit te kijken wat moet je dan met die van mij?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doel erop dat ik ze zsm wil hebben, ik zit nu ook echt dagelijks te kijken naar 17"![]()
ik was vroeger Flash fan boyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Was niet veel werk en leek me wel toepasselijk.
'k Had het liever gedaan met een tekening of handschrift van S ... this will do for now, though.
En de bandwang van deze banden zijn zo hoog dat het best knap is om wat te rakenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze zijn toch ook nog heel, waar zie je me voor aan![]()
![]()
uit een rij test. Dit klinkt goedquote:Het topmodel, de Supercharged V8, maakt de Sport echter watervlug en is alleen al te prefereren vanwege de werkelijk sublieme soundtrack van de motor; het turbineachtige geluid van compressor spoort je steeds maar weer aan het gaspedaal tegen het schutbord te drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |