Je hebt ze?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
die velgen gaan echt wel gewisseld worden![]()
mjah we hebben eerder velgen gewisseld heurquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt ze?![]()
Voor velgen verwisselen kan je de auto gewoon op de krik laten staan hoor, gewoon 1 voor een alle wielen verwisselen en als je ze allemaal gehad hebt en de auto weer netjes op de grond staat, alle wielbouten 2x na draaien (dus velg 1 alle vier na draaien, velg 2, 3 en 4 en dan alle velgen nog een keer. De bouten per velg moet je kruislings vast draaien, dus met de klok mee 1 - 3 -2 - 4.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:04 schreef Googolplexian het volgende:
Je moet sowieso je velgen niet verwisselen met bokjes onder de assen ... dan veert het zooitje in en heb je minder ruimte.
Oke, ben benieuwd hoe ze er uit zien en hou ze heel he!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah we hebben eerder velgen gewisseld heur![]()
en ik ga ze straks halen
deze zijn toch ook nog heel, waar zie je me voor aanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd hoe ze er uit zien en hou ze heel he!
Als Alfitsi bier gaat drinken is ie morgen ziekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oke, ben benieuwd hoe ze er uit zien en hou ze heel he!
vanwege dat ouwe bier ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Alfitsi bier gaat drinken is ie morgen ziek
Under Construction, klaar, dus,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Alfitsi bier gaat drinken is ie morgen ziek
Gewoon opsturen die shitquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:24 schreef BoJo het volgende:
maar ik heb geen zin om hem aan te sluiten etc. want hij zal hem wel werkend willen zien etc.![]()
heb je helemaal zitten Flashen ?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Under Construction, klaar, dus,
ff snel weggelopen om de bus tegen te houden tijdens uitgifte proces van m'n pas, dus ik was te laat terugquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
zat je weer nonchalant op die toetsen te rammen jongen?
Ik doel erop dat ik ze zsm wil hebben, ik zit nu ook echt dagelijks te kijken naar 17"quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef BoJo het volgende:
of doelde je op die zwarte 16 incherzzz die ik gehad heb...![]()
dat is kutquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
ff snel weggelopen om de bus tegen te houden tijdens uitgifte proces van m'n pas, dus ik was te laat terug*PIEP* *PIEP* *PIEP* *slik*
Was niet veel werk en leek me wel toepasselijk.quote:
als je naar 17 inch zit te kijken wat moet je dan met die van mij?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doel erop dat ik ze zsm wil hebben, ik zit nu ook echt dagelijks te kijken naar 17"![]()
ik was vroeger Flash fan boyquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Was niet veel werk en leek me wel toepasselijk.
'k Had het liever gedaan met een tekening of handschrift van S ... this will do for now, though.
En de bandwang van deze banden zijn zo hoog dat het best knap is om wat te rakenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
deze zijn toch ook nog heel, waar zie je me voor aan![]()
![]()
uit een rij test. Dit klinkt goedquote:Het topmodel, de Supercharged V8, maakt de Sport echter watervlug en is alleen al te prefereren vanwege de werkelijk sublieme soundtrack van de motor; het turbineachtige geluid van compressor spoort je steeds maar weer aan het gaspedaal tegen het schutbord te drukken.
17" Borbet voor jou zodat ik die 16" alsnog kan nemen, ik ga echt NOOIT meer iets aan iemand laten zienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je naar 17 inch zit te kijken wat moet je dan met die van mij?![]()
Ik vind je leuker als je het over muziek hebtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
uit een rij test. Dit klinkt goed
Zelfde model heeft haar moeder
gaaf, dank jequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Under Construction, klaar, dus,
Hoezo laten verlagen? Er zit luchtvering onder, 1 druk op de knop en hij gaat meerdere CM's omlaag.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:10 schreef ook_gek het volgende:
spreek ik net een vriendin van me. Haar moeder heeft dan eindelijk de Range Rover Sport binnen. Snelste model. Hebben ze hem laten verlagen omdat ze anders de auto niet de garage in krijgen
En er zitten 17" velgen onder. Volgende week ga ik er heen om in die auto te rijden, en ook de XKR cabrio![]()
Is het al weekend
zal wel niet laag genoeg zijnquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo laten verlagen? Er zit luchtvering onder, 1 druk op de knop en hij gaat meerdere CM's omlaag.
je bent te goed voor de wereldquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:11 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Was niet veel werk en leek me wel toepasselijk.
'k Had het liever gedaan met een tekening of handschrift van S ... this will do for now, though.
ik heb even geen leuke muziek om over te praten helaasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind je leuker als je het over muziek hebt
Die dingen zie je echt heel veel rijdenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:10 schreef ook_gek het volgende:
spreek ik net een vriendin van me. Haar moeder heeft dan eindelijk de Range Rover Sport binnen. Snelste model. Hebben ze hem laten verlagen omdat ze anders de auto niet de garage in krijgen
En er zitten 17" velgen onder. Volgende week ga ik er heen om in die auto te rijden, en ook de XKR cabrio![]()
Is het al weekend
npquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als Sandra wat meer in de mood is gaan we er mee aan de slag
Dan moet die garage wel heel laag zijn, want zo'n RR Sport is niet eens zo hoog. En die 17" velgen zijn volgens mij de kleinste te krijgen op de Sportquote:
we weten je te vinden als we ergens niet uit komen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
npAls ik alvast mailadressen voor jullie aan moet maken en beveiligde folders: gil.
Was gister in Den Haag, zag ze 2x zoveel als alle andere SUV's bij elkaarquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die dingen zie je echt heel veel rijden![]()
Omdat m'n baas zo'n range rover vogue heeft heb ik denk ik een schurft aan dat soort bakken
Zo nutteloos in nederland die wagens
jong geleerd oud gedaanquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:18 schreef Googolplexian het volgende:
kind kan de was doen:
[afbeelding]
Inderdaad. Ik heb hier de brochure voor em liggen met dat ding in Lambo oranje met 20" en ook dan heeft de band nog een flinke wang!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet die garage wel heel laag zijn, want zo'n RR Sport is niet eens zo hoog. En die 17" velgen zijn volgens mij de kleinste te krijgen op de Sport
Zijn die 20" niet standaard op de Supercharged? Dat is bij Jaguar in ieder geval wel zo (is dezelfde motor).quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb hier de brochure voor em liggen met dat ding in Lambo oranje met 20" en ook dan heeft de band nog een flinke wang!
RR Sport is niet zo hoog zegt iequote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet die garage wel heel laag zijn, want zo'n RR Sport is niet eens zo hoog. En die 17" velgen zijn volgens mij de kleinste te krijgen op de Sport
Hoe zit het met de luchtvering boven de 250km/u?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:22 schreef M5 het volgende:
[..]
RR Sport is niet zo hoog zegt ie1 m 78.
flinke jongens hoor. Zijn maar 4 cm lager dan een Range Rover. En ze rijden super lekker.
ja klopt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zijn die 20" niet standaard op de Supercharged?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |