abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36143166
een jongen van 19 jaar die al bijzonder mooi kan tekenen/schilderen bezig is met het paranormale en op de site heb ik gelezen dat hij een boek wilt maken met tekeningen over de nieuwe wereld.

http://www.johnridder.tk/
  zaterdag 18 maart 2006 @ 15:28:07 #2
139452 gaai
zwarte poes
pi_36143292
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:21 schreef -starseed-mayo- het volgende:
een jongen van 19 jaar die al bijzonder mooi kan tekenen/schilderen bezig is met het paranormale en op de site heb ik gelezen dat hij een boek wilt maken met tekeningen over de nieuwe wereld.

Volgens zijn site wordt John op 24 mei van dit jaar 29.......

detail, maar toch...
*I just realized.....i don't care*
pi_36143328
En deze dan, pas 9 jaar oud:

www.artakiane.com

"I have been blessed by God. And if I'm blesses, there is one reason and one reason only, and that is to help others"

en:

Imagine you are entering a garden and there grows your most beautiful white flower. When you come closer you see an ant. A small black ant. The blossom is my art, the ant is my poetry. The white flower is the hope you see in my art. The ant is work, suffering, and hardship that I write in my poetry.
"We cannot turn away from those who are hurt. That is why God wants me to show this."
"Yet when you walk away from the flower, far enough, you see no black spot, just a beautiful blossom.
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_36143335
Nou zo bijzonder is het ook weer niet. Het is leuk dat iemand zo kan schilderen maar daar houdt het mee op. Ik zie echt geen verband tussen paranormaal en die schilderijen.
pi_36144295
oh lol ik heb dan een beetje een oude pers bericht gelezen haha
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:12:14 #6
74844 GaRleC
bamosenlamus.nl
pi_36144306
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:21 schreef -starseed-mayo- het volgende:

24 mei 1977, Medan (Indonesië)
http://www.bamosenlamus.nl .... Het trio dat geen 3 namen nodig heeft !
pi_36144414
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:30 schreef fadrian het volgende:
Nou zo bijzonder is het ook weer niet. Het is leuk dat iemand zo kan schilderen maar daar houdt het mee op. Ik zie echt geen verband tussen paranormaal en die schilderijen.
In het geval van het Amerikaanse meisje is er sprake van een 'claim'. Ze zegt inspiratie te ontvangen uit een andere wereld. Daar kan je vraagtekens bij zetten, maar feit blijft dat het erg bijzonder is dat iemand van die leeftijd dat soort uitspraken doet én dergelijke schilderijen maakt.
Hoe dan ook, het is niet alleen bijzonder wat ze doet, maar ook hoe ze is: Ontwapenend eenvoudig, stil, wijs, zo open en rustig in communicatie en zo vol overtuiging van haar `begeleiding' vanuit de Goddelijke wereld.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:29:05 #8
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36144660
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef Gorian het volgende:

[..]

In het geval van het Amerikaanse meisje is er sprake van een 'claim'. Ze zegt inspiratie te ontvangen uit een andere wereld. Daar kan je vraagtekens bij zetten, maar feit blijft dat het erg bijzonder is dat iemand van die leeftijd dat soort uitspraken doet én dergelijke schilderijen maakt.
Hoe dan ook, het is niet alleen bijzonder wat ze doet, maar ook hoe ze is: Ontwapenend eenvoudig, stil, wijs, zo open en rustig in communicatie en zo vol overtuiging van haar `begeleiding' vanuit de Goddelijke wereld.
Maar het blijft kitch.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_36144899
ik had die site van haar al gelezen en ook erg mooie schilderijen ik ben ook bezig met schilderen maar kan dat nog echt niet zo goed als zij dat kan.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:02:21 #10
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36145363
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:42 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ik had die site van haar al gelezen en ook erg mooie schilderijen ik ben ook bezig met schilderen maar kan dat nog echt niet zo goed als zij dat kan.
Wees blij. Plaatjes in de kinderbijbel hebben meer inspiratie.
pi_36148821
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:29 schreef Knarf het volgende:

[..]

Maar het blijft kitch.
Volgens mij mag iemand die zich zo opstelt en zulke dingen maakt (en dat op die leeftijd) best trots zijn op zichzelf, en kunnen veel anderen daar nog wat van leren. Ze ontleend haar identiteit niet aan het bekritiseren van anderen, en ze zegt en schrijft dingen waar meer zin in zit dan de gemiddelde reactie die ik jou hier en elders heb zien geven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Gorian op 18-03-2006 19:36:14 ]
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:54:00 #12
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_36149489
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:24 schreef Gorian het volgende:

[..]

Volgens mij mag iemand die zich zo opstelt en zulke dingen maakt (en dat op die leeftijd) best trots zijn op zichzelf, en kunnen veel anderen daar nog wat van leren. Ze ontleend haar identiteit niet aan het bekritiseren van anderen, en ze zegt en schrijft dingen waar meer zin in zit dan de gemiddelde reactie die ik jou hier en elders heb zien geven.
Ken ik jou? Ken jij mij?
Mag iemand tegenwoordig ook al geen mening hebben?

Ik zeg niet dat ze niet kan schilderen (dat kan ze zeker heel goed), maar het is wel kitch en redelijk inspiratieloos (vind ik!).
Ik mis nog niet niet de traan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Knarf op 18-03-2006 20:01:24 ]
  zaterdag 18 maart 2006 @ 20:04:41 #13
55900 GM
vind ik dan toch
pi_36149748
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:24 schreef Gorian het volgende:

[..]

Gorian, volgens mij ben jij hier de ketel die de pot aan het verwijten is dat ie zwart ziet.

't Kind heeft zeker talent, maar dat wil nog niet zeggen dat je de onderwerpkeuze dan ook maar MOET waarderen.

Zoals ieder weldenkend mens weet is kunst een relatief begrip, de een vindt Shakespear kunst, de ander het spoorboekje nog niet.

On topic, ze kan schilderen, maar de onderwerpkeuze vind ik nogal over de top, zeker voor een kind van die leeftijd. Het lijkt of ze haar inspiratie uit het huilende weesjongetje/zigeunerinnetje haalt, alleen de traan op de wang ontbreekt.
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_36196165
mooie schilderijen, beetje meta realisme. hou ik wel van
tip: het werk van diana vandenberg

ook de graancirkel kunstenaar janosh is een lust om naar te kijken

http://www.the-arcturians.com/ned/index.htm
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')