Klopt, maar dat is bij hele hoge doseringen en komt het eigenlijk alleen bij oude mensen voor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:14 schreef Doderok het volgende:
Foliumzuur supplementen kunnen een gebrek aan B12 maskeren.
inderdaad, en het respect daalt nog, want je argumenten raken kant noch wal.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:19 schreef _evenstar_ het volgende:
en petlapin, jij hebt het over gezwets, vind ik nogal respectloos gelukkig hoef ik niet elk detail en alles van mijn leven aan je te verantwoorden![]()
Verschil: Jij wist niet van het bestaan, Evenstar heeft het bewust niet geslikt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:14 schreef livelink het volgende:
Om dan maar de knuppel in het hoenderhok te gooien en Evenstar te steunen in haar eenzame strijd: Ik heb ook geen foliumzuur geslikt. Sterker nog, ik had nog nooit van het bestaan gehoord tot ik de 1e keer bij de verloskundige kwam.
Ik vind het echt ongelooflijk hoe ver vrouwen gaan in het elkaar veroordelen en schuldgevoelens aanpraten om dit soort dingen.
Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten. Al neem je het niet omdat je daar geen zin in hebt nou ook goed toch?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:45 schreef livelink het volgende:
Ja, maar bij Job heb ik het ook niet geslikt en toen wist ik wel van het bestaan, maar het gaat me er eigenlijk om dat ik de reacties van PetitLapin gewoon heel raar vind. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er zo ontzettend fel gereageerd wordt hierop.
ja, ik reageer fel hierop. Ik kan er echt niet bij dat je als toekomstige moeder er bewust voor kiest om niet de vitaminen te nemen die noodzakelijk zijn voor een goede ontwikkeling van je kind. Dat vind ik pas eens enorm raar. Moest ze nog eens zinnige argumenten geven, maar nee " het voelde niet goed", en "het zal gebeuren zoals het moest zijn". En daar moet ik respect voor hebben? nee, sorry.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:45 schreef livelink het volgende:
Ja, maar bij Job heb ik het ook niet geslikt en toen wist ik wel van het bestaan, maar het gaat me er eigenlijk om dat ik de reacties van PetitLapin gewoon heel raar vind. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er zo ontzettend fel gereageerd wordt hierop.
Mooi laten gaan. Is voor iedereen verschillend. Als ze geen respect voor anderen met een andere mening op kan brengen dan moet ze zich niet in een discussie mengen!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
en ik moet wel respect voor jou hebben zeker![]()
![]()
Ik denk dat ik liever niet met nog meer van je standpunten en je levenswijsheden geconfronteerd wordt, dus nee, maak je maar niet ongerustquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:52 schreef _evenstar_ het volgende:
en ik moet wel respect voor jou hebben zeker![]()
![]()
ja wijzer niet te reageren maar ik walg van mensen die beter menen te zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:54 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Mooi laten gaan. Is voor iedereen verschillend. Als ze geen respect voor anderen met een andere mening op kan brengen dan moet ze zich niet in een discussie mengen!!
En nee ik had het ook niet binnen gehouden trouwens, maar dat ter zijde![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |