Bij mij is het juist het omgekeerde het geval Hoe primitiever en rustiger wat mensen betreft hoe beter.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:28 schreef Lod het volgende:
Het enige wat echt verandert is dat ik steeds meer luxe wil. Vroeger met tentjes, jeugdherbergen of de meeste billige hostels die er maar te krijgen waren. Ik hecht toch steeds meer belang aan een goed bed, lekkere douche en meer privacy.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:49 schreef MLF het volgende:
ik ga ook nooit meer in hoog seizoen
ik ga nooit naar trekpleiters (thnk god)
mij zie je niet in Spanje tussen de hoeren (sorry voor het woord, maar zo veranderen meisjes in hun vakantie) en zuipers en vechters
mij zie je ook niet in Griekenland/kreta tussen hetzelfde volk
issues?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:12 schreef _Boo_ het volgende:
[..]Wat een onzin zeg. Ben je uberhaupt weleens op zo'n bestemming geweest? Meisjes die op vakantie gaan naar Spanje hoeren noemen, heb je issues ofzo?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:29 schreef MLF het volgende:
[..]
issues?
was dat?
wat denk je dat je tegenkomt is spanje?
iedereen zuipt
liggen naakt midden op straat
daar pas ik voor
ik verlaag me er niet toe![]()
Shiiit, waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:49 schreef MLF het volgende:
mij zie je niet in Spanje tussen de hoeren (sorry voor het woord, maar zo veranderen meisjes in hun vakantie) en zuipers en vechters
Als je dan naar de binnelanden gaat zie je nog hoe het er daar echt aan toe gaat ,daar zie je geen toeristen . En het is lekker rustig .quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:49 schreef MLF het volgende:
Staphorst is net voorzien van een breedbandverbinding.quote:
Mja, maar dat je meer te besteden hebt aan vakantie wil niet zeggen dat je daarvoor ook kiest. En als er kinderen komen heb je misschien juist wel weer minder te besteden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, lijkt me logisch. Heeft ook wel met zaken als budget te maken en familieperikelen. Als je jong bent ga je toch wat meer met je vrienden op vakantie en heb je wat minder te makken dan iemand die gewoon een goede fulltime baan heeft.
wat zijn issuesquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:38 schreef _Boo_ het volgende:
[..]Issues dus.
Ik weet wat ik tegenkom als ik naar Spanje ga, ik ben er meerdere keren geweest. Dat deel dat zich niet weet te gedragen is gewoon heel klein. Maar misschien ben je inderdaad beter op je plaats op de Veluwe.
Zie R&P, hoogsensitiviteit, borderline, agorafobie, een minderwaardigheidscomplex you name it; problemen dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |