abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36141694
Is jullie reisgedrag met het ouder (volwassener?) worden veranderd? Ging je eerst een week je helemaal klem zuipen op Terschelling en ga je nu jezelf zoeken in Nepal? Of blijft het wel zo'n beetje hetzelfde?

Voor mij is er eigenlijk niks veranderd. Althans sinds ik niet meer met m'n ouders mee ga.
pi_36141820
Je ouders en jij gaan allebei nog steeds zuipen en je zelfs SOA's aanneuken in Spanje?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_36141855
Beter lezen hoor. Het is niet meer verandert sinds ik niet meer met mijn ouders meega.
pi_36141905
Overigens is dat type vakantie niet helemaal mijn kopje thee.
pi_36141921
kan het alletwee (nog steeds) waarderen, al is zelfs voor mij Terschelling e.d. iets te triest
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:28:09 #6
13250 Lod
Sapere aude!
pi_36142114
Het enige wat echt verandert is dat ik steeds meer luxe wil. Vroeger met tentjes, jeugdherbergen of de meeste billige hostels die er maar te krijgen waren. Ik hecht toch steeds meer belang aan een goed bed, lekkere douche en meer privacy.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:33:53 #7
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_36142238
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:28 schreef Lod het volgende:
Het enige wat echt verandert is dat ik steeds meer luxe wil. Vroeger met tentjes, jeugdherbergen of de meeste billige hostels die er maar te krijgen waren. Ik hecht toch steeds meer belang aan een goed bed, lekkere douche en meer privacy.
Bij mij is het juist het omgekeerde het geval Hoe primitiever en rustiger wat mensen betreft hoe beter.
ik kan niet meer tegen die drukte en dat benauwde.
Je zal als 1dags vlieg je dag niet hebben
pi_36142419
ik ben nooit het tiep geweest van zuipen en strand

toen ik een stuk jonger was ging ik alleen met de rugzak europa door, ik besloot pas 1 dag van te voren waar ik heen ging, en hop ik ging weer op doorreis

toen ik nog met mijn ouders mee ging was het strand voor en strand na

nu ben ik meer van leuke dingen bekijken in bv Berlijn ofzo

mss dit jaar nog een tripje Cuba
die doe ik dan wel alleen
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:43:35 #9
13250 Lod
Sapere aude!
pi_36142437
De rust is zeker ook belangrijker geworden. Geen echte toeristische trekpleisters of vakantiewalhalla's meer, of dan in ieder geval buiten het hoogseizoen.
GNU Terry Pratchett
  zaterdag 18 maart 2006 @ 14:49:44 #10
140904 MLF
Unazukin
pi_36142558
ik ga ook nooit meer in hoog seizoen
ik ga nooit naar trekpleiters (thnk god)

mij zie je niet in Spanje tussen de hoeren (sorry voor het woord, maar zo veranderen meisjes in hun vakantie) en zuipers en vechters

mij zie je ook niet in Griekenland/kreta tussen hetzelfde volk
pi_36142989
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 14:49 schreef MLF het volgende:

mij zie je niet in Spanje tussen de hoeren (sorry voor het woord, maar zo veranderen meisjes in hun vakantie) en zuipers en vechters

Wat een onzin zeg. Ben je uberhaupt weleens op zo'n bestemming geweest? Meisjes die op vakantie gaan naar Spanje hoeren noemen, heb je issues ofzo?

Ontopic, mijn reisgedrag is tot op heden nog niet veranderd, maar ik hou dan ook niet van slechts 1 soort vakantie. Ik vermaak me net zo goed twee weken op rondreis als twee weken op een bedje op het strand. En ik breng ook regelmatig een lang weekend door in een leuke stad.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 15:29:49 #12
140904 MLF
Unazukin
pi_36143324
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:12 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg. Ben je uberhaupt weleens op zo'n bestemming geweest? Meisjes die op vakantie gaan naar Spanje hoeren noemen, heb je issues ofzo?
issues?
was dat?
wat denk je dat je tegenkomt is spanje?
iedereen zuipt
liggen naakt midden op straat

daar pas ik voor

ik verlaag me er niet toe
pi_36143512
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:29 schreef MLF het volgende:

[..]

issues?
was dat?
wat denk je dat je tegenkomt is spanje?
iedereen zuipt
liggen naakt midden op straat

daar pas ik voor

ik verlaag me er niet toe
Issues dus.

Ik weet wat ik tegenkom als ik naar Spanje ga, ik ben er meerdere keren geweest. Dat deel dat zich niet weet te gedragen is gewoon heel klein. Maar misschien ben je inderdaad beter op je plaats op de Veluwe.
pi_36143573
Veranderd wel ja. Eerst met mn ouders naar Spanje, Italie. Vanaf mn 17e met vrienden op vakantie naar de 'zuipoorden'. (Al is dat allemaal minder erg dan veel mensen denken) Tegenwoordig zijn de reisjes wat verder en cultureler.
pi_36143878
quote:

Shiiit, waar heb jij last van?
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:18:58 #16
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_36144467
quote:

Als je dan naar de binnelanden gaat zie je nog hoe het er daar echt aan toe gaat ,daar zie je geen toeristen . En het is lekker rustig .
Je zal als 1dags vlieg je dag niet hebben
pi_36145129
Ja, lijkt me logisch. Heeft ook wel met zaken als budget te maken en familieperikelen. Als je jong bent ga je toch wat meer met je vrienden op vakantie en heb je wat minder te makken dan iemand die gewoon een goede fulltime baan heeft.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:55:41 #18
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_36145207
Mwah... als ik af en toe mensen hoor praten over hun vakantie op Bali (heel mooi hoor, daar niet van) die dan net doen alsof ze iets cultureels hebben gedaan.... tsja... is toch ook een dure 3e wereld uitvoering van lloret met spleetogen in plaats van harige spanjaarden...

Maar goed, don't wanna burst anyone's bubble
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_36145313
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:52 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Shiiit, waar heb jij last van?
Staphorst is net voorzien van een breedbandverbinding.

Anyway, geen idee of het gaat veranderen. Interrailen was in ieder geval tof.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_36145613
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, lijkt me logisch. Heeft ook wel met zaken als budget te maken en familieperikelen. Als je jong bent ga je toch wat meer met je vrienden op vakantie en heb je wat minder te makken dan iemand die gewoon een goede fulltime baan heeft.
Mja, maar dat je meer te besteden hebt aan vakantie wil niet zeggen dat je daarvoor ook kiest. En als er kinderen komen heb je misschien juist wel weer minder te besteden.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 17:41:42 #21
140904 MLF
Unazukin
pi_36146318
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:38 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Issues dus.

Ik weet wat ik tegenkom als ik naar Spanje ga, ik ben er meerdere keren geweest. Dat deel dat zich niet weet te gedragen is gewoon heel klein. Maar misschien ben je inderdaad beter op je plaats op de Veluwe.
wat zijn issues

vroeg ik net ook al
pi_36146506
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 17:41 schreef MLF het volgende:

[..]

wat zijn issues

vroeg ik net ook al
Zie R&P, hoogsensitiviteit, borderline, agorafobie, een minderwaardigheidscomplex you name it; problemen dus.
pi_36156089
Leuke generalisaties
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 19 maart 2006 @ 00:34:08 #24
110962 Jaguarized
Globetrotter
pi_36157136
Vroegah ging ik met m'n ouders op vakantie naar landen binnen europa als we in Nederland woonden. We zijn ook een keer naar de VS geweest. Nu ik even uit huis ben ga ik zelf wat verder weg.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_36158890
Klemzuipvakanties heb ik nooit leuk gevonden en dus ook nooit gedaan. Een strandvakantie vond en vind ik saai. Vroeger vond ik het wel leuk om te gaan camperen, en dan langere tijd op een camping te blijven. Nu ook wel maar nu gaat het me niet om de camping en wat daar te doen is maar om wat er in de buurt te doen en te zien is. Nu ga ik dus meer op zoek naar de cultuur en vroeger vond ik dat bijzaak.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')