klopt, deze kun je bijvoorbeeld op je bureau zetten. Switch uit de weg maar toch kun je makkelijk eea aansluiten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:09 schreef Mark_Boelen het volgende:
ik snap het nut van het "stekkerblok" maar wat is het nut van de utp aansluitingen? Ik ga ervan uit dat er aan de draden ook gewoon utpconnectors zitten........die je dus in een switch oid prikt? (Soort verlengdoos dus)
Neem je ze dan niet mee zonder toestemming? Dus helling?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:14 schreef Geqxon het volgende:
35 euro?Ik wist niet dat het zoveel waard was
Dit is ook een verkapte TVP, want ik heb binnekort toegang tot een kraakpand waar er een stuk of 30 van deze dingen staan(30*35 = ¤1050)
Mwah, als je losse stekkerdozen en UTP contactdozen gaat kopen ben je al snel heel wat kwijt. Zal je vies tegenvallen wat het je kost als je het nieuw moet gaan kopen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:14 schreef Geqxon het volgende:
35 euro?Ik wist niet dat het zoveel waard was
Dit is ook een verkapte TVP, want ik heb binnekort toegang tot een kraakpand waar er een stuk of 30 van deze dingen staan(30*35 = ¤1050)
TVP in je eigen topicquote:Op zondag 19 maart 2006 10:04 schreef Hamergek het volgende:
TVP
Het kan handig zijn voor het geval je topic per ongeluk uit je MyAT verdwenen is.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef Hamergek het volgende:
Wat is er mis met een TVP in mijn eigen topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |