Londen is ookquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hehehe. Was wel lekker weekend hoor, daar niet van.![]()
En ik zat hier al op m'n plek.
Ik weet het niet. Ik heb altijd het idee gehad dat ze meer muziek maakte voor zichzelf dan voor andere. En ook dat ze echt geen idee hebben wat ze met al die roem moeten doen. Ik denk dat ze nog steeds een beetje in de roes zitten van die hype en dus alle aandacht. Over een paar maanden is het gezakt denkik en dan gaan ze weer gewoon een album maken en ik verwacht niks anders dan geniaal van hun.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:33 schreef MaJo het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, ze hebben erg weinig interactie met het publiek. Hoewel ik dat laatst in paradiso al wat beter vond, maar ze blijven nog iets te veel bezig met hun eigen ding. Ook jammer dat ze NOOIT een toegift geven... Verder vind ik de muziek echt supervet, klinken ze live ook goed, maar heb ik het idee dat de faam een beetje naar hun hoofden is gestegen.
Wat staat iedereen stil daar! zelfs vooraanquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:41 schreef Proper_fucked het volgende:
Had ik al verteld dat ik ze op Rock Werchter heb gezien![]()
http://www.zippyvideos.co(...)_live_werchter_2006/
Echt een stelletje stijve harken inderdaadquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Wat staat iedereen stil daar! zelfs vooraan![]()
Misschien nu ff dan, viel volgens mij wel mee. Bij kaizer chiefs en franz ferdinand stonden we behoorlijk vooraan en daar ging het echt te gek. Helemaal kapot daarna.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Echt een stelletje stijve harken inderdaadBij paradiso was het helaas precies hetzelfde, van die mensen die te cool zijn om te gaan moshen
![]()
inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nieuwe single/clip
Allebei dik in orde.
tssk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ahaaaa...dus hier had je 'm zo snel vandaan
Leuke plaatquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nieuwe single/clip
Allebei dik in orde.
geen idee moet denk ik gewoon af en toe op ticketbox kijkenquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:51 schreef JeroenV het volgende:
Dat duur nog driekwart jaar
Wanneer begint kaartverkoop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |